האחים וורנר מתכננים ריבוט לסדרת סרטי מטריקס


חדשות מטריקס

המטריקס של האחים ואשובסקי משנת 1999 היה אחד מסרטי מדע בדיוני הגדולים ביותר שנעשו. קיאנו ריבס זכה לתהילת עולם בסרט. הרבה בזכות כוריאוגרפית קרבות הייחודית, שהייתה הערך המוסף שחיזק את הרעיון המרכזי של הסרט. המטריקס הגיע בזמן מושלם כי באותה תקופה האינטרנט התחיל לצבור תאוצה והסרט הצליח לרכב על אותו הגל.

טריילר - מטריקס 1999

הסרט הראשון הוא ללא ספק יצירת מופת, צמד הסרטים שהגיעו בהמשך היוו סוג של כתם מבלבל על הסדרה כולה. למרות Reloaded  ו- Revolutions הטרילוגיה זכורה באור חיובי אצל רוב חובבי הז'אנר מאותה תקופה. למרות הבינוניות של סרטי ההמשך. הפוטנציאל הגלום בתוך היקום של המטריקס הדליק נורה אצל ראשי האחים וורנר. לאורך השנים היו המון דיבורים על החזרת הסדרה לחיים.  ב 2014 דיווחנו שקיאנו שקל בחיוב חזרה למטריקס אבל הציב כמה תנאים לוורנר. נראה שוורנר ממש לא ספרו אותו והלכו לכיוון שונה לחלוטין. 

טריילר - מטריקס רילודד 2001


ב THR מדווחים שוורנר החליטו להתקדם עם ריבוט למטריקס. נכון להיום וורנר מנהלים משא ומתן עם זאק פן שיכתוב את טיוטת התסריט הראשונה (בעבר פן היה מעורב בסרטי הנוקמים ואקס מן). מילא פן, הבעיה מתחילה עם השחקן שוורנר רוצים שיוביל את הריבוט – מייקל ב. ג'ורדן. וורנר מאמינים במותג עד כדי כך שהם בונים על מספר סרטים כמו גם סרטי ספין אוף שיפתחו את היקום המורחב של המטריקס.

אני חייב להודות שאני לא נמנע כאחד מאוהדיו הגדולים של ג'ורדן (ההפך הוא הנכון). לכן האמונה העיוורת של וורנר בג'ורדן חייבת להצטנן, וורנר צריכים לרדת לקרקע. נכון שהבחור עובד ומצליח פה ושם ומשום מה כמו שזה נראה בנקודת זמן זו, התפקיד הזה גדול עליו. 

טריילר - מטריקס ריבולושנס 2003

וורנר לא שיתפו את THR בנוגע למעורבות או פניה לאחים ואשובסקי. כמו שזה נראה עכשיו צמד היוצרים נמצאים מחוץ לפרויקט. אם זה בגלל הכישלונות הקולוסאליים של הצמד מהשנים האחרונות (עלייתה של יופיטר) או סתם עייפות של האחים שלא רצו לפתוח מחדש את תיבת המטריקס רק כי וורנר החליטו שזה הזמן המתאים. ההעדרות של הואשובסקים מסבירה את העובדה שקיאנו נפסל ולא יהיה חלק מהפרויקט החדש. בכל זאת בנקודת זמן זו ריבוט נשמע כמו משהו מיותר בעליל, במיוחד כשקיאנו היה מוכן לחזור. אם הפרויקט היה ממשיך את הסיפור של הטרילוגיה המקורית זה כבר היה סיפור אחר לחלוטין. עם קיאנו זה היה משהו שלא היינו מוותרים עליו. כמו שזה נראה יכדיו עם ג'ורדן שנראה כי יככב זהו סרט שאולי יהיה נחמד לראות אבל הציפיות ממנו לא יהיו בשמיים.

מה אתם אומרים האם אתם תרצו לראות ריבוט של המטריקס כאשר מייקל ב. ג'ורדן יופיע בתפקיד הראשי ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א