למה ויתרנו על סדרת חטופה של רשת NBC



למה ויתרתי על חטופה של רשת NBC

לפני מספר חודשים המלצנו על אחת מסדרות חורף – חטופה של רשת NBC.  אחרי חמישה פרקים אנחנו נאלצים להסיר את ההמלצה על הסדרה. אלה הן הסיבות שאנחנו ויתרנו על חטופה, וכל מי שעדיין לא נחשף אליה, עדיף שיוותר כבר עכשיו.

אם צפיתם בחטופה של NBC ושרדתם לספר על זה אתם כנראה כבר יודעים שחטופה היא סידרה בינונית -, אין מה לעשות לפעמים זה קורה עם סדרות טלוויזיה. זה מתסכל הרבה יותר כאשר השחקן הראשי הוא מהקליבר של קלייב סטנדן שלאורך השנים הציג לנו דמות מרתקת בויקינגים וחבל לראות אותו מתמסמס בכלום שאנחנו ראינו בחטופה. 

מי שמכיר את המותג הקולנועי זוכר את הסרטים של ליאם ניסן עליהן מבוססת הסדרה (או לפחות מנסה להתבוסס). התקציב המוגבל הופך את הסדרה לצל חיוור של הסרטים של ניסן. גם בלי התקציב של הסרטים לצד ניסן ראינו את פמקה ג'נסן שבגיל 50 נראית כמו בת 20, את מגי גרייס ואת לוק בסון מאחורי הקלעים שנתנו משהו נוסף לסרטים בהן ניסן ללא ספק היה מעל הכול. בחטופה הטלוויזיונית אין לנו שום דבר חוץ מסטנדן ואפילו הוא לא מסוגל להחיות את הגויה הזאות מהקבר. עם עלילה שבלונית, דמויות משעממות שמנסות להציג את עצמן כאילו הן חשובות, קשוחות ורציניות כאשר במציאות הן בדיחה לא מצחיקה שמקשה עלי בלשרוד את 40 הדקות של הפרק. 
חטופה
כל זה עוד בלי שציינו את הפוליטיזציה המוסוות של הסדרה. כמו שכתבנו בתחילת הפוסט, חטופה משודרת ברשת NBC שהיא חלק מ MSNBC. הרשת ה "ליברלית" שמאז בחירתו של טראמפ לא ממש יודעת מה לעשות עם עצמה. הם מנגחים אותו בכל הזדמנות ונראה שזה מתחיל לזלוג לגזרת סדרות הטלוויזיה שלהם. ב NBC כנראה יש כל כך הרבה רגשות אשמה או שנאה עצמית (זה לא ממש משנה) שהם יעשו הכול על מנת לקדם את האג'נדה הפוליטית שלהם. גם אם זה אומר להקריב את סדרת חטופה על מזבח הפוליטיקלי קורקט. וזה בדיוק מה שקורה בפועל.

בדומה לקוונטיקו גם יוצרי חטופה החליטו לקחת צד ובדיוק כמו שהיה עם קוונטיקו (למה הפסקתי לצפות בסדרת קוונטיקו של ABC) גם כאן אני עושה אחורה פנה ומוותר על סדרה שבלתי ניתנת לצפייה. רק חבל על סטנדן שיישא את הכתם של חטופה כסדרת הסולו הראשונה שלו, סדרה שכנראה לא תשרוד להגיע לעונה השנייה. אלה אם כן החברה של NBC נהנים לגרום לרוב הקהל שלהם לסבול.
מי שצפה בחטופה מוזמן לשתף את מה שהוא / היא חשב/ה על הסדרה בתגובות. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א