ביקורת לגיון עונה 1 - מה בדיוק סקרנו עכשיו ?


המיינדפאק ושמו לגיון

לקח לנו הרבה זמן לסיים את העונה הראשונה של לגיון. אנחנו יכולים להאשים את איירון פיסט שצץ לנו במרץ והיינו חייבים לעשות סוג של בינג׳ עליו. כמו גם שלל סדרות אחרות שהמשיכו את עונותיהם הסדירות אבל כל זה ישמע כתירוץ. הסיבה האמתית היא שונה ואין לה שום קשר לסדרות אחרות.

לגיון בניגוד למה שרוב המבקרים חושבים היא לא סדרה שרוב צופי הטלוויזיה יכולים להתחבר אליה. כדי באמת להבין אותה כנראה צריך לדעת טוב טוב את חומר המקור עליו היא מבוססת. בנוסף לזה הסדרה דורשת ריכוז מתמיד של הצופה בכל מה שנעשה במהלך הפרקים. גם אחרי שמתרשמים מהצילום האחיד והאווירה הייחודית שהסדרה מספקת לכל אורך עונתה הראשונה נשאר הפרט הקטן של באמת להבין מה קורה לגיבורינו לכל אורך הדרך, משימה לא פשוטה בכלל.

אז על מה כל המהמומה ?

הסדרה מתרחשת אי שם בשנות השמונים, ועוקבת אחר דיויד הלר. גיבורינו מתואר בסדרה כמוטנט העוצמתי ביותר בעולם. כמו כן הוא גם בנו של פרופסור אקסבייר כמו שנרמז באפרוריות לאורך העונה. הבעיה עם הגיבור שהוא סובל מפיצול אישיות קיצוני, מה שהופך אותו לאחד האנשים המסוכנים בעולם. חברתו החדשה וחבורה של מוטנטים עוצמתיים קצת פחות הם אלה שמנסים לעזור לגיבורינו להשתלט על כוחותיו על מנת שהוא יעזור להם להתגונן מהממשלה שמנסה לצוד אותם. כל אלה הן תפאורת רקע כי האויב האמיתי של הלר ובגדול של כל הסביבה הקרובה אליו הם שדיו הפנימיים והמסוכנים.
לגיון

לגיון היא לא הקאפ אוף טי שלנו

כמו ששמתם לב גם הפעם אנחנו הולכים נגד הזרם ומציגים עמדה שונה לחלוטין יחסית לכל מה שאתרי מדיה אחרים אומרים על לגיון. יכול להיות שזאת העובדה שמלכתחילה היו לנו ציפיות נמוכות בגלל מה שידענו שיציגו לנו בעונה הראשונה של לגיון (כמו שפירטנו בזמנו בפוסט הבא - מה מצפה לנו מסדרת לגיון). יכול להיות שהתקשינו להתחבר או להבין באמת את הסדרה. כל אחת מהסיבות האלה והשילוב של שתיהן יכול להיות הסיבה שלא הצלחנו להתחבר לליגיון. צופי ההארדקור של הסדרה יתקשו להסכים עם מה שכתוב כאן ולמרות זאת לגיון כמו פרק הפיילוט שלה (אותו ביקרנו כאן) היא סדרה שעבורנו הייתה בלתי ניתנת לצפייה. ישנן סדרות מסתורין ופסיכולוגיה ומנגד ישנה את לגיון. קצב שינויי האווירה של הסדרה הוא מהמהירים שיש כיום על המסך הקטן מה שמקשה על הצופה הממוצע להישאר מרוכז ולעקוב אחר עלילה הראשית של הסדרה, שלא נזכיר את השכבות הפנימיות שלגיון הציגה לנו לכל אורך העונה.

העונה הראשונה של לגיון הייתה קשה לצפייה. העובדה שאנחנו מפרסמים את הביקורת הזו לכל העונה רק עכשיו היא בגלל שדגרנו על שלושת הפרקים האחרונים עם חוסר רצון מוחלט לצפות בהן. עד כדי כך הסדרה הייתה קשה לצפייה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א