משחקי הכס עונה 7 - ניתוח טריילר ראשון


מה ראינו בטריילר הראשון לקראת עונה 7 של משחקי הכס

הטריילר המצופה של השנה בגזרת הטלוויזיה הגיע לקראת העונה השביעית של סדרת המופת של רשת HBO – משחקי הכס. זוהי העונה הלפני אחרונה של הסדרה, עונה שתהיה מקוצרת יחסית לעונות שעברו. עם 7 פרקים בלבד, מה שכנראה יבטיח קצב הרבה יותר מהיר ממה שראינו מהסדרה בעונות האחרונות.

משחקי הכס עונה 7

עונה 7 של משחקי הכס תגיע לרשת HBO ב 16.07

טריילר משחקי הכס עונה 7

קחו לכם את 2 דקות, תראו את הטריילר ובואו נפרק לגורמים את מה שכרגע ראינו מ HBO. כאן ננסה להסיק את מה שאנחנו הולכים לקבל בעונה החדשה של משחקי הכס.

פרוק הטריילר סצנה אחר סצנה

אנחנו מתחילים עם סרסיי לניסטר שמתארת את מצבה במדויק, היא מוקפת אויבים ומתכוננת למגננה מכל החזיתות. היא מציגה את עצמה ואת ג'יימי כלניסטרים האחרונים שנשארו בחיים, לפחות כאלה שנחשבים כלניסטרים בזמן שאנחנו רואים את טיריון מתרוצץ על גבעה כלשהי.
דיאנריז כנראה נוחתת בדראגונסטון ומשם היא תתחיל את הפלישה שלה על מעלה המלך ושבעת הממלכות של ווסטרוז. כמו סרסיי גם דני בטוחה שהיא הולכת לנצח ואף אפשרות אחרת לא מתקבלת מבחינתה. בהמשך אנחנו רואים את צבא האנסוליד תוקפים בשטח לניסטר (קשה להבין אם זה קאסטלי רוק לניספורט או מעלה המלך).

משם אנחנו עוברים אל הצפון שם ג'ון שלג כבר הפך למלך הצפון והאצבעון מנסה להתסיס את סאנסה שתבגוד באחיה למחצה. אנחנו מקבלים מבט חטוף של תיאון, מליסנדרה ואריה אי שם בצפון. כאשר משהו גדול אמור להתחולל מול המהלכים הלבנים. דאבוס מנסה להיות ההגיוני שבחבורה אבל לא ממש רואים אל מי הוא מדבר (רוב הסיכויים לג'ון שלג ודאנריז שמנסים לסגור ברית ביניהם).
משלב זה אנחנו מקבלים המון קטעים קצרים שבהם ראינו את: ההר, סצנה שמתארות את הקרב בין הלניסטרים לצבא הדותראקים של דני. קרב נוסף שמתחולל אי שם בצפון (ג'ון שלג כנראה נגד האצבעון + המהלכים הלבנים), אריה עושה משהו מוזר, עוד קצת דותראקים, יארה גרייג'וי ואלאריה סאנד (כי על נשיקה בין נשים אי אפשר לוותר). דרוגון וצבא הדותראקים פולשים וג'ון שלג מסיים עם המלחמה הגדולה שכבר הגיע (המתים המהלכים כנראה הפילו את החומה).

אחרי סיומה של העונה השישית פרסמנו כאן את התחזית שלנו לקראת מה שהולך לקרות בעונה השביעית. אתם מוזמנים לבקר באותו מאמר כאן - מה היינו רוצים לראות מעונה 7 של משחקי הכס, להשוות מול מה שראינו מהטריילר הנוכחי ולחלוק איתנו בתגובות מטה את מה שאתם חושבים שיקרה בעונה השביעית של סדרת המופת של HBO.

עונה 7 של משחקי הכס מגיע ליס ב 17 ליולי 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א