האם רוג של אנה פאקווין תגיע לסדרת הטלוויזיה The Gifted ?


סטיבן מוייר מתייחס לאפשרות חזרתה של רוג (אנה פאקווין) בסדרת
The Gifted

עד היום פוקס הרכיבו ייקום דיי מעניין של האקס מן בקולנוע. אז נכון שזה לא תמיד עבד להם, ובזמן שסרט מסוים הצליח מעל המצופה (אקס מן העתיד שהיה) סרט אחר נכשל (אקס מן אפוקליפס). נראה שבפוקס בשנים האחרונות עושים חושבים מחדש. אם הסרטים הקודמים של הסדרה כיוונו לרבדים רחבים בחברה האמריקאית נראה שחל שינוי וקבוצת הגיל החדשה אליה האולפנים מכוונים הם בני נוער. בהמשך הדרך אנחנו נקבל את אקס מן סאגת הפניקס האפלה כמו גם המוטנטים החדשים.

עד היום קולנוע הייתה הזירה היחידה בה פוקס השתמשה בגיבורי העל שלה. כל זה השתנה ב 2017, זה התחיל עם מסדרת לגיון שהגיע לרשת FX ועכשיו עם The Gifted שאמורה להגיע בסתיו הקרוב לרשת פוקס עם עונת הבכורה שלה ונראה שגם היא אמורה לדבר יותר לקהל בני הנוער.

לפני כמה ימים פרסמנו כאן את הטריילר המלא לסדרה החדשה של רשת פוקס – The Gifted. בה ראינו את אמי אקר (באפי ציידת הערפדים) וסטיבן מוייר (דם אמיתי) בתפקידי מפתח בסדרה החדשה. מוייר מגלם אב שמנסה להגן על ילדיו המוטנטים משליחי הממשל שרודפים אותם. הסדרה אמורה להציג לנו את המוטנטים היותר שוליים שיש למותג של האקס מן להציע ולספר את סיפורם של אלה שנמצאים הרחק מאור הזרקורים של גיבורי האקס מן הקלאסיים. לפי הטריילר ראינו במבט חטוף את וורפאת' ובלינק שכבר הספיקו להופיע בעתיד שהיה, והם תוספת נחמדה לסדרה החדשה של פוקס. מי שראה את אקס מן העתיד שהיה מבין שעם כל האהבה לבלינק וורפאת' הדמויות בסרט הקולנוע קיבלו זמן מסך מצומצם ביותר והשפעה מינורית עד לחסרת משמעות לחלוטין על הסרט כולו (לפחות בגרסה הקולנועית ולא בגרסת רוג של העתיד שהיה).

למוייר נראה שיש תפקיד הרבה יותר משמעותי בסדרה החדשה של פוקס והוא נשאל האם ישנה סבירות שאנחנו נקבל בסדרה הופעת אורח של דמות משמעותית מהאקס מן, כזאת ששייכת לקבוצה הבכירה ביותר של קבוצת המוטנטים. במקרה למי שלא יודע סטיבן מוייר הוא בעלה של אנה פאקווין (רוג בשבילכם) ושניהם שיתפו פעולה שנים רבות על המסך הקטן בדם אמיתי של HBO. בגלל מערכת היחסים של מוייר ופקווין, מוייר נשאל ע"י EW האם נראה את רוג בסדרה החדשה - The Gifted.
זה מה שהיה לו להגיד:
"טוב, ברור שהיא נמצאת ביקום של אקס-מן. הדמות שלה, כמובן, יכולה ... אני לא יודע, אני לא ממש מבין את ציר הזמן של האקס מן. ציר הזמן של X-Men הוא מאוד ... ספציפי, אז אף פעם לא אומר לעולם לא, אבל אני לא יודע. אני לא רוצה להגיד שום דבר שיכניס אותי לצרות "
אנחנו לא ממש יודעים איך פוקס יתייחסו לגזרת הטלוויזיה שלהם. מצד אחד הם יכולים להפריד אותה לחלוטין כמו שדי סי עשו עם ה DCEU והפלארווורס. מנגד הם יכולים ליצור ייקום אחד כמו שמארוול עשו עם ה MCU. אנחנו כמובן נרצה לראות יקום אחד ויחיד אבל בגלל רצפי הזמן הממש לא מובנים ולא מחושבים שיש לנו כיום באקס מן זה יכול ליצור כאבי ראש עוד יותר גדול לפוקס בהמשך הדרך. אחרי מאורעות העתיד שהיה נראה שכותבי התסריט של אותו הסרט דיי איפסו את רצף הזמן של סרטי אקס מן עם הביסוס של הגרסאות הצעירות של חלק מהדמויות המשמעותיות מנגד נראה שהם וויתרו לחלוטין על חלק אחר של דמויות, דמויות בהן אפשר להשתמש בגזרת הטלוויזיה של היקום.

עם העתיד המעורפל של שלושת שחקני הדור השני, הטרילוגיה השנייה (פסבנדר, לורנס ומקאבוי, למרות שככל הנראה לורנס היא היחידה מבין השלושה שלא ממש רוצה לחזור) החזרתה של רוג של פאקווין בהופעת אורח בסדרת The Gifted יכול להיות מהלך שיספק את רוב חובבי האקס מן. אחרי שהיא נחתכה בברוטאליות ע"י בריאן סינגר בגרסה הקולנועית של העתיד שהיה נוצרה הרגשת אכזבה בקרב רוב הצופים. גרסת הדי וי די שקיבלה את הכותר אקס מן העתיד שהיה - גרסת רוג הצליחה לרצות חלק מאותם צופים מאוכזבים ועדיין נוצרה הרגשת פספוס אדירה שחלק גדול מהצופים שראו את הסרט בקולנוע פספסו את רוג של אנה פאקווין שהייתה בהחלט חשובה לעלילה המרכזית של אותו הסרט.

מה אתם חושבים, האם הייתם רוצים לראות את רוג של אנה פאקווין מגיע להופעת אורח ב The Gifted ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א