טריילרים לסדרת אינהיומנס


אינהיומנס - טריילרים

לפני מספר שבועות פרסמנו בדף הפיסבוק שלנו את הטריילר הראשון של האינהיומנס ( Inhumans ), זה שדלף לרשת. חלקכם הספקתם לצפות במה שרשת ABC הכינה לנו לקראת עונת הסתיו הקרובה אבל רובכם כנראה לא הספקתם לצפות בו כי מארוול הורידה אותו דיי מהר מהרשת.

היום רשת ABC שיחררה את הטריילר השני לסדרה לה חיכינו כבר הרבה מאוד זמן. תחילה הבטיחו לנו סרט קולנוע של האינהיומנס, לצערנו זה לא יצא לפועל ובסופו של דבר אנחנו מתפשרים עם סדרת הלייב אקשן של האינהיומנס שמגיע למסך הקטן.

אינהיומנס של רשת ABC יהיו חלק מה  MCU המורחב בדיוק כמו סוכני שילד והסוכנת קרטר בזמנו. צמד הסדרות כנראה לא יעשו קרוסים כמו שסדרות CW של די סי עושות מידי פעם. אך בטוח שברגע שאחד הסרטים הגדולים של מארוול יצא אל האקרנים הוא יקבל קריצה במקרה הרע מה אינהיומנס ובמקרה הטוב ישפיע על עלילת הסדרה כולה.
מי שעקב אחר סוכני שילד כבר נחשף לגזע האינהיומנס בעונותיה המוקדמות של הסדרה. הפעם בסדרה החדשה הפוקוס יהיה סביב משפחת המלוכה בראשות בלק בולט ( Black Bolt ), מדוזה, מקסימוס ודמויות נוספות.

טיזר אינהיומנס

טריילר ראשון סדרת האינהיומנס

דעה אישית

מצד אחד ישנה התרגשות מאוד גדולה בגלל צוות השחקנים המעניין. החל מאנסון מאונט שבמו ידיו החזיק את חמשת העונות של גיהינום על גלגלים. סרינדה סוואן המרהיבה ביופייה שעברה כברת דרך משמעותית על המסך הקטן. ואיוון רהאון שהרשים כל כך במשחקי הכס. מנגד יש את העובדה שהסדרה משודרת ברשת ABC שתמיד מכוונת לכל סוגי הצופים ובד"כ מפספסת את קהל היעד האמיתי. כמו כן התלבושת של מדוזה, כמו גם האפקטים שנראים לא מי יודע מה (דקה 1:05 בטריילר הראשון) גורמים לי לאי נחת מסוימת. בטריילר השני אנחנו רואים שיפור משמעותי אבל את הנילוח האמיתי נוכל לספק רק אחרי שהסדרה תעלה לאוויר.

מה אתם חושבים על הטריילרים של האינהיומנס? האם מהטריילרים של האינהיומנס אפשר לקבוע האם הסדרה תצליח למצות את הפוטנציאל הגלום בה ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א