האם פסיילוק של אוליביה מאן תופיע באקס מן סאגת הפניקס האפלה ?


האם פסיילוק חוזרת ?

מי שהספיק לראות את הסרט האחרון בסדרת סרטי אקס מן – אקס מן אפוקליפס יסכים שזה לא אחת ההצלחות הגדולות של פוקס. ועדיין בתוך הקטסטרופה המהלכת ושמה אפוקליפס נחשפנו לאחת מדמויות המשנה המגניבות ביותר שיש ליקום של האקס מן להציע.
אז אנחנו כמובן מדברים על דמותה של פסיילוק ( Psylocke ), אותה גילמה אוליביה מאן באקס מן אפוקליפס. לפסיילוק יכולות טלקנטיות, טלפטיות, יכולות לחימה יוצאות מהכלל ( אחרי הכול היא נינג'ה ) כמו גם שליטה באנרגיה יונית המאפשרת לה ליצור חרב אור סגולה בה היא משתמשת לרוב כשהיא מתעמתת מול יריב פנים אל פנים. 

פסיילוק היא מסוג אותן דמויות טווינר. היא לא ממש טובה והיא ממש לא רעה. באפוקליפס ראינו את פסיילוק שנכנסה לאותה קטגוריה בדיוק. היא השתייכה לארבעת פרשי אפוקליפס ולקראת סיום הסרט היא הצליחה להימלט ולהשאיר סימן שאלה גדול לגבי עתידה בהמשך סדרת הסרטים.
olivia munn is hot on fire as psyloke
פסיילוק - אוליביה מאן
פוקס לא ממש משתוקקים לחשוף פרטים לגבי הפרויקטים העתידיים / נוכחיים שלהם. כל מה שאנחנו יודעים על הסרט הקרוב בסדרת סרטי אקס מן זה שהצילומים של אקס מן סאגת הפניקס האפלה מצולמים כעת במונטריאול כאשר הקאסט של הסרט כולל את ג'יימס מקאבוי, מייקל פסבנדר, סופי טרנר, טיי שרידן, אלכסנדרה שיפ ואוון פיטרס.

אתר Omega Underground מדווח שאוליביה מאן נצפתה במונטריאול. יש מצב שזהו מקרה אבל אם לא, זה אומר שאנחנו נראה את פסיילוק חוזרת לסרטי אקס מן ואולי הפעם היא תקבל במה גדולה עוד יותר להציג את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב – לפרק את כל מי שעומד מולה. אחרי הכול ההייפ לקראת יציאת אפוקליפס נבנה בזכות הטריילרים של הסרט בהם ראינו את אוליביה מאן גונבת את ההצגה.

הידיעה הזאות נכון לעכשיו היא בגדר שמועה ולא יותר מזה. אנחנו נצטרך לחכות ולקוות שפרטים נוספים יגיעו ממונטריאול ויוכיחו שפסיילוק של אוליביה מאן תחזור לסאגת הפניקס האפלה. אם חושבים על זה איך אפשר לוותר על אחת הדמויות המגניבות ביותר מסרט אפוקליפס בו מאן הייתה אחת מנקודות האור הבודדות.

מה אתם אומרים, הייתם רוצים לראות את אוליביה מאן חוזרת כדי לגלם את פסיילוק בסאגת הפניקס האפלה ?

תאריכון סרטי אקס מן עתידיים:

המוטנטים החדשים 13 לאפריל 2018
דדפול 2 – 1 ליוני 2018
אקס מן : סאגת הפניקס האפלה – 2 לנובמבר 2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א