הפצצת הטריילרים של קומיקון 2017



קומיקון סן דייגו 2017 הסיכום 

בשנה שעברה שיתפנו בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלנו את כל הידיעות החמות מקומיקון 2016. הפעם על מנת לא להספים אתכם בחרנו בשיטה קצת יותר סולידית וחיכינו שהקומיקון יסתיים ורק אז רצינו לפרסם את כל הידיעות מקומיקון 2017. אז זה היה דיי קשה לדגור על כל המידע החדש שהוצף בסופ"ש הנוכחי. והנה אנחנו משחררים את כל מה שהיה לנו: 

סדרות

סדרות CW

לא נפרט כאן יותר מידי על סדרות CW כי רובכם כבר מכירים אותן דיי טוב. חייבים לציין שדת'סטרוק של מנו בנט חוזר לחץ. חוץ מזה הכל נראה רגיל ואנחנו מצפים בכליון עיניים לעונת CW הקרובה.
 
הפלאש מגיע ב 10 לאוקטובר
החץ מגיע ב 22 לאוקטובר
סופרגירל מגיע ב 9 לאוקטובר

המתים המהלכים

הטריילר הרשמי והאפשרות הראשונה שלנו לקבל את ההצצה לעונה השמינית של אחת הסדרות הגדולות שעדיין רצות בטלוויזיה. הטריילר לא איכזב, נראה שיוצרי המתים המהלכים דחסו לכאן חצי מהעונה השמינית של הסדרה וזה נראה מרהיב. נראה כאילו אין רגע מת ואי אפשר לחכות לחזרתה של הסדרה בסתיו השנה.



הפחד מהמתים המהלכים

הפחד מהמתים המהלכים מגיע לנקודת רתיחה בחלקה השני של העונה השלישית של הסדרה. מה שגורם לגיבורינו לחפש אפשרויות לשיתופי פעולה חדשים / ישנים עם דמויות בהן נתקלנו כבר בעבר.



ויקינגים

אחת מהסדרות המרשימות ביותר בשנים האחרונות תנסה להמשיך קדימה עם דם חדש (ללא טראויס פימל – ראגנר לותברוק). אייוה נכנס למוד טירוף ויוזם מלחמת אזרחים מקומית מול אחיו ולגרטה. כאשר גם לדמותו של ג'ונתן רייס מאיירס והצלבנים יהיה מה להגיד בעונה הזאות של הויקינגים.



לוציפר

לוציפר ללא טרישיה הלפר חוזרת ב 2 לאוקטובר עם טריילר מופרע לחלוטין בו אי אפשר להבין הרבה.



גותהאם

בגותהאם רמזו לנו שברוס ווין יתחיל את שלביה הראשונים של הטרנספורמציה שלו לכיוון באטמן. חוץ מזה נראה שהסדרה תמשיך להפציץ אותנו עם אינספור נבלים קלאסיים מהקומיקסים של באטמן.
ב 28 לספטמבר גותהאם כאן עם עונה 4



STAR TREK: DISCOVERY

לזה חיכינו המון זמן, אחרי אינסוף דחיות סדרת מסע בין כוכבים החדשה בדרך אלינו. עם קאסט מרשים שכולל את שניקה מרטין גרין, מישל יו וג'ייסון איזקס יהיה קשה מאוד להיכשל.

STRANGER THINGS

מי שהתמכר לעונה הראשונה מוזמן להתכונן להתמכרות שמצפה לו בעונתה השנייה של הסדרה.



Stargate Origins

ריבוט לסדרת סטארגייט



ווסטוורלד

אחת מהסדרות המשמעותיות של העונה שעברה מציגה את הטריילר המבלבל שלה לעונה השנייה שאמורה להגיע לרשת HBO בעונה הבאה.


THE GIFTED

שיתוף פעולה ייחודי במינו בין צמד היריבות המרות מארוול ופוקס. מה שמוליד לנו את אחד מסדרות האקסמן הקלאסיות הראשונות (לגיון היא לא בדיוק) והמבטיחות של עונת 2017-2018. סטיבן מוייר מופיע בתפקיד הראשי. וגם מי שאהב את דמויות בלינק וורפאת' בעתיד שהיה, יעשה איתן הכרות מחודשת בסדרה החדשה.



אינהיומנס

הטריילר השני והרבה יותר איכותי של האינהיומנס הגיע במהלך הקומיקון. מקסימוס חושף קצת יותר את דמותו הבוגדנית, מדוזה מתחילה להשתמש בשערה בצורה יעילה ודמויות נוספות מוצגות על המסך בשילוב חשיפת פרטי עלילה נוספים של הסדרה
האינהיומנס יגיעו לאימקס ב 29 לספטמבר



המגנים

המגנים (The Defenders) של מארוול הם ללא ספק היהלום הטלוויזיוני הגדול ביותר שנמצא ברשות מארוול. אחרי בניה דקדקנית ואיטית להפליא של המיני יקום הניו יורקי של המגנים הכולל את דרדוויל, לוק קייג', ג'סיקה ג'ונס, איירון פיסט, אלקטרה והמעניש.באמצע אוגוסט הם סוף כל סוף כאן על מנת להתעמת מול דמות שמגלמת סיגורני וויבר.
ב 18 לאוגוסט המגנים מגיעים לנטפליקס

סרטים

פסיפיק רים 2

הטיזר נראה מצויין, עד שכמובן ג'ון בוייגה מפציע וחושב שהוא פאוור רינג'ר. 
ב 23 לפברואר 2018 הוא בקולנוע



Bright

וויל סמית הוא שוטר שמשתף פעולה עם אורק
מגיע לנטפליקס ב 22 לדצמבר



READY PLAYER ONE

סרטו המרהיב של סטיבן ספילברג המדבר על עתיד קודר בו הפיקס היחיד של הגיבור הוא לברוח למציאות מדומה ולחיות את הרגע.



קינגסמן מעגל הזהב

בסרט השני של קינגסמן נראה את גיבורינו מזיזים את הפעילות לארה"ב.בה נראה שיתוף פעולה מעניין עם היחידה האמריקאית. הטריילר מפוצץ בסצנות אקשן ונראה שיש מצב שהסרט יתעלה על הסרט ראשון.
קינגסמן מעגל הזהב מגיע לקולנוע ב 22 לספטמבר



ת'ור רגנרוק

מארוול שיחררו את הטריילר השני לסרט השלישי בסדרת סרטי ת'ור – רגנרוק. הסרט השלישי נראה הרבה יותר קליל עם נימה קומית משמעותית ובו גיבורינו מראה לענק הירוק את השכונה בה גדל. לוקי וואלקירי מצטרפות לחגיגה, הכול על מנת להלחם בדמותה של קייט בלאנשט – הלה.
ת'ור רגנרוק מגיע ב 3 לנובמבר לקולנוע



ליגת הצדק

טוב אז הטריילר החדש של ליגת הצדק הוא אחד הטריילרים המשמעותיים לו חיכינו במהלך הקומיקון. ניתן לראות המון חזרות מכל מה שראינו בסרטים האחרונים של די סי בשנים האחרונות. הטון הכללי של הסרט מדגיש את טביעת האצבע של זאק סניידר (למרות שעזב את הפרויקט לקראת סופה של ההפקה). גל גדות ממחזרת מהלכים מסרט הסולו שלה (במובן החיובי) וג'ייסון ממואה עושה כמה מהלכים דיי מגניבים. ישנה קריצה נחמדה לפקח הירוק במהלך הטריילר (מקווה ששמתם לב 3:14) ורמז עבה מאוד לאיש החזק בחליפה השחורה שאמור לחזור ליקום של די סי.
ליגת הצדק מגיע ב 17 לנובמבר
משהו חשוב נוסף שנחשף בקומיקון הם הסרטים הבאים של די סי בקולנוע:
Justice League 
Aquaman 
Shazam 
Suicide Squad 2 
The Batman 
Justice League Dark 
Batgirl 
Green Lantern Corps 
The Flash: Flashpoint 
Wonder Woman 2 
הפרטים המעניינים הוא הכותר של סרט הפלאש – פלאשפויינט, שכנראה ינסה לדחוק החוצה את בן אפלק מהיקום של די סי ויחליפו בבאטמן אחר (כנראה). כמו כן סרט ההמשך לוונדר וומן אושר סופית וההפתעה המעניינת של הרשימה היא ליגת הצדק האפלה.

מקווים שנהניתם, נתראה בפוסט הבא.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א