רשימת 10 סדרות חדשות שלא כדאי לפספס בעונת סתיו 2017


סדרות חדשות שמתחילות בעונת סתיו 2017 

עונת הסתיו בטלוויזיה האמריקאית היא תמיד המצופה והמשמעותית ביותר מבין ארבעת עונות השנה. רוב הסדרות הגדולות עושות את הספתח שלהן בסתיו לקראת עונה ארוכה ומפרכת שמסתיימת באמצע שנה הבאה. לפני כל עונת טלוויזיה גם הפעם סימננו כמה סדרות בולטות מרשימה של כ 30 סדרות חדשות שלדעתנו יעניינו אתכם וירחיבו את רשימת הצפייה שלכם לקראת עונת סתיו 2017 שתתפרס גם על פני 2018.
במאמר הבא נציג לכם את 10 הסדרות שתפסו את העין שלנו וגם לכם כדאי לשים אליהן לב.

The Orville

בפוקס לקחו כאן סיכון דיי גדול עם סדרה שהיא פרודיה דיי בוטה על כל סדרות מסע בין כוכבים לדורותיהם. סת' מקפרלן וג'ו פאבארו הם העומדים מאחורי הסדרה וממבט ראשון זה נראה דיי מבדר. חובבי מסע בין כוכבים ימצאו כאן אתנחתה דיי מבדרת לשם שינוי. בואו רק נקווה שהבדיחות מהטריילר יספיקו ליותר מ 2 פרקים.

תאריך תחילת העונה – 10 לספטמבר ברשת פוקס

Star Trek: Discovery

נכון להיום אין הרבה פרטים שידועים לציבור הרחב לגבי הסדרה החדשה בסדרה האינסופית של סדרות מסע בין כוכבים. מה שאנחנו יכולים להסיק מהמהלך של הבאת סיפור חדש של מסע בין כוכבים למסך הקטן הוא הרצון העז של רשת CBS להחזיר את שנות תור הזהב של המותג משנות ה 90. השמות הגדולים שנראה בסדרה החדשה הם סוניקה מרטין גרין ( Sonequa Martin-Green ), סשה מהמתים המהלכים שתקבל קצת יותר זמן מסך בסדרה החדשה כמו גם ג'ייסון איזקס ומישל יו שיופיעו בסדרה.

תאריך תחילת העונה - 24 לספטמבר ברשת CBS.

The Brave

סדרה שתתרכז ביחידת עילית של הצבע האמריקאי שלאורך העונה תנסה להבין למה אזרחית אמריקאית נחטפה באזור עוין על מנת להציל אותה מחוטפיה. לפי הטריילר הסדרה נראית לא כבדה כמו SIX ו- Seal Team והקלילות שלה הופכת אותה להרבה יותר זורמת ונוחה לצפייה עבור הצופה הממוצע.

תאריך תחילת העונה – 25 לספטמבר ברשת NBC

Seal Team

אחרי ההצלחה היחסית של סדרת SIX של ערוץ ההיסטוריה נראה שרשת CBS החליטה לעשות העתקה אחד לאחד וקיבלנו את Seal Team. סדרה על יחידת העילית של החיילים האמריקאים היא תמיד כייף גדול. לכן יהיה מעניין לראות מה סדרת Seal Team תצליח לחדש לנו על המסך הקטן.

תאריך תחילת העונה – 27 לספטמבר ברשת CBS

Inhumans

הסדרה השלישית של שתוף הפעולה בין מארוול לרשת ABC מביא לנו את האינהיומנס. הפעם בניגוד לאזכורים של האינהיומנס בסוכני שילד אנחנו נקבל את מלוא הפוקוס על משפחת המלוכה בראשות בלק בולט, מדוזה ומקסימוס. מצד אחד יש כאן צוות שחקנים מרשים בראשות אנסון מאונט, איוון רהאון וסרינדה סוואן מנגד מהטריילרים ששוחררו עד כה ההפקה והאפקטים נראים זולים להחריד.

תאריך תחילת העונה – 29 לספטמבר ברשת ABC (ב 1 לספטמבר באיימקס)

The Gifted

הסדרה החדשה של רשת פוקס תרחיב את היקום של האקס מן מהסרטים לטלוויזיה עם סדרת The Gifted החדשה. סטיבן מוייר (דם אמיתי) ואמי אקר (באפי – ציידת הערפדים) הם זוג נשוי המנסה לגדל את צמד ילדיהם כאשר לפתע כוחותיהם של הילדים מתגלים והם הופכים לנרדפים ע"י השלטונות. בסדרה נעשה היכרות מחודשת עם דמויותיהם של בלינק, וורפאת' ואולי גם דמויות אקס מן נוספות.

תאריך תחילת העונה – 2 לאוקטובר ברשת פוקס

VALOR

סדרה שלישית מתוך ה 9 שאתם רואים כאן שמתעסקת בצבע והכוחות האמריקאים. הפעם אנחנו מתרכזים בטייסת קרב אכולת רגשי אשם בגלל משימה שדיי התפקששה בה היא הייתה שותפה מלאה. הסדרה בניגוד ל Seal Team ו- The Brave היא הרבה יותר דרמתית ומתעסקת בתפקודה של הטייסת אחרי טראומה רגשית בגלל נפילת חבריה לצוות בשבי האויב.

תאריך תחילת העונה – 9 לאוקטובר ברשת CW

S.W.A.T

לפני מספר שנים ראינו סרט קולנוע העל אותו השם, בסרט כיכבו כמה כוכבים דיי גדולים כמו סמואל ג'קסון קולין פארל, ג'רמי רנר ומישל רודריגז. בסדרה החדשה של רשת CBS אין את אבק הכוכבים שראינו בסרט משנת 2003 והסדרה עצמה נראית יותר כמו דרמה משטרתית טיפוסית רק על יחידת העילית המשטרתית של העיר לוס אנג'לס. הגיבור הראשי מתקשה להחליט למי הוא נאמן יותר לתפקיד החדש של ניהול יחידת העילית או למקורותיו בעיר.

תאריך תחילת העונה – 2 לנובמבר ברשת CBS

Young Sheldon

הסיטקום תיאוריית המפץ הגדול היא אחת מהקומדיות הוותיקות שרצות על המסך הקטן. לכן זה לא ממש מפתיע שרשת CBS החליטה למקסם את ההצלחה של הסדרה המקורית עם יצירת סדרת ספינוף שתתרכז באחת הדמויות המרתקות שלסדרת האם היה להציע - שלדון קופר. בסדרת הבת נתרכז בדמותו הצעירה של שלדון ונגלה איך הוא הפך לגאון ההזוי אותו הכרנו בתאורנית המפץ הגדול.

תאריך תחילת העונה – 2 לנובמבר ברשת CBS

Runaways

שתוף פעולה ראשון בין מארוול לרשת הולו עם יצירת אדפטציה מעניינת לקומיקס של Runnaways. הסדרה תתרכז במספר מתבגרים המגלים שהוריהם מרכיבים את סינדיקט הפשע – פרייד ( The Pride ). הנערים מחליטים לעשות מעשה ולגנוב מהוריהם את כלי הנשק המיוחדים שלהם על מנת להילחם בהם ולעצור אותם. במהלך גילוי על זהותם האמיתית של הוריהם הנערים מגלים שגם להם כוחות מיוחדים אותם הם קיבלו בתורשה מהוריהם.
תאריך תחילת העונה – 27 לנובמבר ברשת הולו

סדרות וותיקות בולטות שחוזרות למסך הקטן:

נרקוס - עונה 3 בנטפליקס ב 1 לספטמבר
זרה - עונה 3 בסטארז 10 לספטמבר
הפחד מהמתים המהלכים - המשך עונה 3 ב AMC ב 10 לספטמבר
סגני מנהל - עונה 2 ב HBO ב 17 לספטמבר
גותהאם - עונה 4 בפוקס ב 21 לספטמבר
המפץ הגדול - עונה 11 ברשת CBS ב 25 לספטמבר
נשק קטלני - עונה 2 בפוקס ב 26 לספטמבר
הרשימה השחורה - עונה 5 ברשת NBC ב 27 לספטמבר
מקגייבר - עונה 2 ב CBS ב 29 לספטמבר
לוציפר - עונה 3 בפוקס ב 2 לאוקטובר
סופרגירל - עונה 3 ברשת CW ב 9 לאוקטובר
פלאש - עונה 4 ברשת CW ב 10 לאוקטובר
אגדות המחר - עונה 3 ברשת CW ב 10 לאוקטובר
החץ - עונה 6 ברשת CW ב 11 לאוקטובר
המתים המהלכים - עונה 8 ברשת AMC ב 22 לאוקטובר
ויקינגים - עונה 5 בערוץ ההיסטוריה ב 29 לנובמבר

אם מסתכלים על הסדרות החדשות עליהן המלצנו במאמר, ישנה נוכחות מוגברת לסדרות קומיקס ששולטות על המסך הקטן כבר שנים. בנוסף אליהן נראה שגם סדרות צבא עושות ספתח מחודש אצל הקהל האמריקאי. מתוך הרשימה כנראה יבלטו מעל כולן The Gifted, כאשר הרעיון העומד מאחורי Runaways נראה מרתק גם כן.
אם יש סדרות שלדעתכם פספסנו וראויות להופיע ברשימה, אתם מוזמנים לציין זאת בתגובות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א