10 סרטי פעולה מומלצים מקטגוריית חרבות וסנדלים



10 סרטי אקשן מומלצים מקטגוריית חרבות וסנדלים

הפעם נעשה משהו שונה, בניגוד לרשימות הקודמות אותן פרסמנו בעבר באתר. הפעם לא נתמקד בטווח הקצר ונמליץ על סרטים / סדרות שיגיעו השנה למסכים. אלה נרכיב רשימה של סרטים פר ז'אנר מסוים מצמד העשורים האחרונים. אחד מהז'אנרים האהובים אלי באנגלית נקרא Swords and Sandals, בעברית לא נראה שיש תרגום ראוי. אחרי הכול ז'אנר "חרבות וסנדלים" נשמע פשוט מטופש להפליא (מצטער מראש על הביטוי בכותרת).
אם אתם מחפשים את רשימת סרטי קולנוע המומלצת ,העדכנית והכוללת שלנו, אתם מוזמנים לבקר כאן.

רוב האנשים אוהבים להכניס לז'אנר המסוים הזה את כל מה שיש בו חרבות. אני אהיה קצת יותר נוקשה ואציג כאן סרטים שכוללים את כל מה שהגיע עד לתקופת הזמן של האימפריה הרומית ולפניה + כמה יוצאים מהכלל.
top 10 list of the best sand and sandals movies
רשימת ההמלצות שלנו לסרטי חרבות וסנדלים - Swords and Sandals
















10. בני האלמוות - Immortals

מתבסס על סיפורי המיתולוגיה היוונית בו המלך הפריון וצבאו חסר המעצורים משמיד כל מה שעומד בדרכו להשגת הקשת של אפירוס. כלי הנשק שיכול לעזור לו להרוג את אלי האולימפוס ולהפוך לשליט הכול יכול. הגיבור היווני טיסיוס הוא כל מה שעומד בדרכו של הפריון.

Immortals - Official Trailer

Immortals!
שנת יציאה - 2011
שחקנים - הנרי קאוויל, מיקי רורק, לוק אוונס וקאלן לוטץ.


9. אלכסנדר - Alexander

סיפור מסע הכיבושים של אלכסנדר מוקדון (אלכסנדר הגדול). האיש שהצליח לכבוש חצי עולם עד גיל 30. בניגוד לסרטים שנמצאים ברשימה הנוכחית הסרט הוא יותר דרמה היסטורית המתובלת מידי פעם בכמה קרבות מעניינים מהתקופה ההלניסטית. סרט שאמור היה להיות הדבר הגדול של שנת 2004 היה אנמי לרוב אורכו אך עדיין מרשים מבחינה ויזואלית.

Alexander (2004) Official Trailer - Colin Farell, Angelina Jolie Epic Movie HD

אלכסנדר מוקדון
שנת יציאה - 2004
שחקנים - קולין פארל, אנגלינה ג'ולי, ואל קילמר ואנתוני הופקינס.


8. 300

היצירה האפית של זאק סניידר בו הוא הציג שוב את מה שהוא יודע לעשות עם מסך ירוק כמו גם הצגה ייחודית לכוראוגרפיית קרבות עוצרת נשימה. מנגד החלק החלש של סניידר תמיד היה הסיפור כאשר גם ב 300 סבל מאיכות ירודה. למזלו של סניידור צבא של גברברים חסונים בסצנות סלו מו מיישמים רצפים ארוכים יחסית של לחימה אינטנסיבית ניסו לפצות על כל השאר.

300 - Official Trailer [HD]

300
שנת יציאה - 2006
שחקנים -ג'רארד באטלר, לנה היידי, מייקל פסבנדר ורודריגו סנטורו.


7. 300 עליית האימפריה - 300 Rise of an Empire

300 עליית האימפריה הוא סרט ייחודי. הסרט מתרחש בזמן הסרט 300 המקורי רק מתאר את האירועים של המלחמה מול הפרסים בחזית אחרת. מה שמייחד את הסרט הוא שעליית האימפריה הוא סרט המשך, פריקוול ואחד שמכיל בתוכו את 300 של 2006. משהו שעד כה לא ראינו על המסך הגדול (תקנו אותנו אם אנחנו טועים). העלילה של הסרט קצת יותר עמוקה ובזמן שסצנות הפעולה לא מרשימות כמו של 300, הן עדיין מרהיבות בכל קנה מידה.

300: Rise of an Empire - Official Trailer 1 [HD]

300 עליית האימפריה
שנת יציאה - 2014
שחקנים - סליבן סטמפלטון, אווה גרין, רודריגו סנטורו ולנה היידי.


6. טרויה - Troy

סיפור עלייתו ונפילתו הטראגית של גיבור והאגדה אכילס. במהלך מסע הכיבושים של היוונים, אכילס מצטרף לצבא יווני עצום בגודלו על מנת לכבוש את טרויה. הכול מתחיל בגלל הנסיכה הלנה אבל בסרט הזה היא מנגנת כינור שני אם לא השלישי. אכיליס, הקטור, הקרבות והצילום המרהיב הם אלה שגונבים את ההצגה.

Troy (Director's Cut) - Trailer

Brad Pitt picks up a sword and brings a muscular, brooding presence to the role of Greek warrior Achilles in this spectacular retelling of The Iliad. Orlando Bloom and Diane Kruger play the legendary ...
שנת יציאה – 2004
שחקנים – בראד פיט, אריק באנה, דיאן קרוגר ואורלנדו בלום.

5. ממלכת גן העדן - Kingdom of Heaven

הסרט מתרכז בצעיר בריטי צעיר שמעבד את משפחתו למגפה המשתוללת בבריטניה באותה תקופה. בעקבות העבדה הקשה הוא מחליט להצטרף למסע צלב בארץ הקודם על מנת להילחם במוסלמים. הסרט הוא אחד המושקעים שנראו לאותה תקופה ומי שממש נהנה לראות פלאדינים בפעולה ייהנה מאינספור קרבות מרתקים, נופים יפהפיים וצילום מרהיב.

Kingdom Of Heaven - Official® Trailer [HD]

ממלכת גן העדן
שנת יציאה - 2005
שחקנים – אורלנדו בלום, ליאם ניסן, אווה גרין ואדוורד נורטון.


4. הנשר - The Eagle

הסרט עוקב אחר מנהיג צבעי צעיר שנחוש בדעתו להחזיר את שם משפחתו למרכז הבמה הרומית ע"י מחיקת החרפה של אביו ולהחזיר את הנץ המוזהב בנפילת הלגיון אותו הנהיג אביו לפני כ 20 שנה. המאורעות מתרחשים בבריטניה בה השבטים הברברים ממשיכים להדוף את הצבע הרומי.

'The Eagle' Trailer

הנשר
שנת יציאה - 2011
שחקנים - צ'אנינג טאטום.


3. הלוחם ה 13 - The 13th Warrior

הלוחם ה 13 הוא סיפורו של אציל ערבי שהוגלה לסקנדינביה הרחוקה. הסרט מתאר את מערכת היחסים שהגיבור מפתח עם קבוצת לוחמים מקומית. הוא מגלה את עצמו מחדש כמו את התרבות הויקינגית בלחימה מול אויב מיסטי ומסוכן.

The 13th Warrior - Trailer

The 13th Warrior (1999, dir. John McTiernan)
שנת יציאה - 1999
שחקנים - אנטוניו בנדרס וטוני קורן.


2. סנטוריון - Centurion

הסרט מציג את הפלישה ומסע הכיבושים הלא ממש מוצלח של הצבע הרומי באי הבריטי. קבוצת חיילים רומאים שניצלו בדרך נס מקרב עקוב מדם מול הברברים הבריטים מנסים לפלס את דרכם בחזרה למקום מבטחים / טריטוריה שנשלטת ע"י האימפריה הרומית. הסרט מתאר בהרחבה את מסע ההימלטות של שרידי הליגיון הרומי מציידי הברברים הבריטים.

Centurion Movie Trailer

Based on the legend of the Ninth Legion, an army of 3000 unstoppable Roman warriors who vanished without trace, Centurion is the tale of their vicious conflict with a murderous adversary, the Picts.
שנת יציאה - 2010
שחקנים - מייקל פסבנדר ואולגה קירילנקו.


1. גלדיאטור - Gladiator

כנראה הסרט המפורסם ביותר בז'אנר זה של הסרטים ולדעתנו האיכותי מכולם באותה קטגוריה. הסרט מתאר את מקסימוס גנרל בצבע הרומי שנופל ממרומי האימפריה למקום הנמוך ביותר באותו העולם - עבדות. מקסימוס שהופך לגלדיאטור ומתוך הזירה מצליח לערער את ההגמוניה של הקיסר החדש.

Gladiator - Trailer

גלדיאטור
שנת יציאה - 2000
שחקנים - ראסל קרואו, חואקים פיניקס וקוני נילסן.

מקווים שאהבתם את רשימת ההמלצות שלנו לז'אנר Swords and Sandals (חרבות וסנדלים), אם יש לכם רעיונות מעניינים לרשימות נוספות שהייתם רוצים לקבל אתם מוזמנים לפרט עליהן בתגובות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א