פיילוט של השומרים ( Watchmen ) אושר ע"י רשת HBO


השומרים עומדים לסחוף את רשת HBO


אם מסתכלים על רשת HBO והסדרות הגדולות אותן ראינו ברשת בשנים האחרונות אלה הן משחקי הכס ו- The Leftovers.  The Leftovers סיימה השנה את עונתה השלישית והאחרונה בזמן שמשחקי הכס הציגה בפנינו את עונתה השביעית והלפני אחרונה. אם לוקחים בחשבון את 2 הסדרות אנחנו מבינים שההחלטה על אישור הפיילוט לסדרת השומרים – Watchmen הייתה מובנת והכרחית מצידה של HBO.

האיש שעמד מאחורי אבודים וה - The Leftovers דיימון לינדלוף יהיה זה שינווט את פיילוט הסדרה שהוזמן ע"י HBO. לינדלוף  בשנים האחרונות עמד מאחורי The Leftovers, סדרה שלא גרפה מספרי רייטינג יוצאים מהכלל וסיכמה את עלילת הספר היחיד עליו הייתה מבוססת בעונתה הראשונה. הצליחה לכל אורך שלושת העונות שלה להציג עלילה מרתקת ולקבל את הכבוד הראוי לה מהמבקרים. כמו כן לינדלוף עבד על  Star Trek Into Darkness ו-  Prometheus. כך שהשומרים נמצאים בידיים טובות ב HBO.

למי שעדיין לא עשה היכרות עם השומרים אז חומר המקור מדבר על זן אחר לחלוטין של גיבורי על. השומרים מציג בפני הקורא / צופה מציאות אלטרנטיבית בה במהלך שנות ה 40-60 גיבורי העל פרצו לתודעה, לקחו חלק במלחמת העולם השנייה ועזרו לארה"ב לנצח במלחמת וייטנאם. הקומיקס המקורי של אלן מור יצא ב 1986 והמלחמה הקרה בין ארה"ב וברה"מ היא אחד האלמנטים היותר חשובים שמנחים את העלילה הראשית. הייחודיות של השומרים בניגוד לגיבורים הקלאסיים של די סי קומיקס היא הטשטוש בין הטוב והרע. גיבורי הסיפור כמו שהם מוצגים הם אנשים פגומים עד היסוד וכל אחד מהם מתמודד עם הקשיים בחייהם האישיים בדרכו שלו. אם מסתכלים על חלק מהדברים שגיבורי האוגדן עשו לכל אורך ההיסטוריה שלהם, ניתן בקלות לקטלג אותם כנבלים.



לפי וראייטי נראה ש HBO כבר כמה שנים עובדים על הנוסחה שתצליח להביא את השומרים למסך הקטן כדי להפוך אותה לסדרת הדגל החדשה של הרשת. הזמנת הפיילוט הוא מהלך ראשון על מנת להגיע למטרה זו. אחרי הכול הזמן לא עומד לרשותה של הרשת
מי שמכיר את המותג של השומרים כבר יודע שזאת לא האדפטציה הראשונה של השומרים למסך. לפני כעשור זאק סניידר לקח את חומר המקור והצליח לשחזר אחד לאחד את הסצנות המשמעותיות של חומר המקור ולהביא אותו למסך הגדול. הסרט שיצא לקולנוע קיבל ביקורות מעורבות, היה רווחי במעט אך יותר מכל הצליח לגרוף אחריו קהילה מאוד גדולה של חובבי קומיקס / קולנוע שטענו (בצדק) שזהו אחד מסרטי הקומיקס הייחודיים שהיו לנו עד כה.

בגלל שישנו רק אוגדן אחד (תקנו אותי אם אני טועה) שרץ בין 1986-1987, חומר המקור שיש ללינדלוף הוא מאוד מוגבל. מה שאומר שיוצרי הסדרה יהיו חייבים להתבסס על הדמויות של מור ולאלתר כמה עלילות שלא קראנו בחומר המקור. כמו שכבר ציינו ללינדלוף יש ניסיון איתן בפיתוח חומר חדש (ראו דוגמת The Leftovers) לכן נראה שיש למה לצפות אחרי סיום עידן משחקי הכס.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א