איך זוכים בכרטיס זוגי לפסטיבל אייקון 2017


אייקון – הפסטיבל למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים

בפעם הראשונה מאז עליית האתר לאוויר אנחנו משתפים פעולה עם פסטיבל אייקון. אז לפני שנפרט איך אתם (גולשי אתר מגדלור) יכולים לזכות ב 10 כרטיסים זוגיים לפסטיגל (בחינם כמובן) בואו נפרט על הפסטיבל עצמו.

אירוע הדגל השנתי של חובבי פנטזיה, מדע הבדיוני ומשחקי התפקידים – פסטיבל אייקון. הפסטיבל מאורגן על ידי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה והעמותה למשחקי תפקידים בישראל. אייקון יתקיים השנה סביב הנושא "תרבויות". 

התוכנייה כוללת השנה כ-400 אירועים: הקרנות בכורה של סרטים, מופעים, אירועי חוצות, אירועים לילדים, תחרות תחפושות, הרצאות על מדע בדיוני ופנטזיה, סדנאות כתיבה עם מיטב כותבי ז'אנר המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל, משחקי תפקידים, משחקי לוח וקלפים, סדנאות יצירה לכל המשפחה, שעשועונים, השקות חגיגיות של משחקים וספרים ועוד.בנוסף, הרצאות רבות יוקדשו לז'אנר בתחומי הקומיקס והאנימה, הטלוויזיה והקולנוע.
במהלך אייקון יוכרזו הזוכים בפרסי גפן - תחרות בסגנון פרס הוגו העולמי בה מתמודדות היצירות שפורסמו בשנה החולפת בשפה העברית. ההצבעה לפרס תיערך במהלך הפסטיבל, ובין המצביעים יוגרלו פרסים יקרי ערך – כולל מכשיר קינדל. למידע נוסף בקרו באתר פרס גפן  Geffen.sf-f.org.il

מבקרי הפסטיבל ימצאו גם את יריד הדוכנים הגדול מסוגו בישראל לפנטזיה, מדע בדיוני ומשחקי תפקידים, כמו גם מתחם התנסות חווייתי במשחקי תפקידים ואזור התרועעות הכולל ספריית השאלה ענקית של משחקי לוח וקלפים. בין שלל האירועים אתם מוזמנים לצפות במופעי חוצות, לבקר במתחם ההשקות בו יוצגו לראשונה ספרי מדע בדיוני חדשים, ולהתארח למשקה קר בפונדק בסגנון ימי הביניים, שלצדו "הקולוסיאום" – זירת קרבות ראווה. מדי לילה יוקרנו סרטי מדע בדיוני ופנטזיה חדשים בחינם.

הפסטיבל יתקיים ברחוב הארבעה בתל-אביב – בסינמטק תל אביב, מתחם אשכול הפיס ותיכון עירוני א'. הפסטיבל חוזר בפעם ה־21 – חול המועד סוכות, 10-8 באוקטובר.

מה אתם צריכים לעשות על מנת לזכות בכרטיסים לפסטיבל:

אחרי שסיימנו עם ההקדמה, כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לזכות בכרטיסים זה להירשם לרשימת התפוצה של אתר מגדלור. על מנת להשתתף בהגרלה אתם צריכים להרשם בקישור כאן. מי שכבר רשום לרשימת התפוצה ומעוניין להשתתף בהגרלה, מוזמן ליצור אתנו קשר כדי שנוסיף אותו להגרלה באופן ידני.
הגרלת הכרטיסים תתקיים ב 19 לספטמבר. 

איך מממשים את הזכייה

זכיתם בהגרלה, מזל טוב.
זה מה שהולך לקרות את הפרטים שמסרתם, כמו גם הפעולות שתצטרכו לעשות מול הנהלת 
הפסטיבל למימוש הזכייה.
  1. פרטי הזוכים (שם, שם משפחה ואימייל) יועברו להנהלת הפסטיבל לצורך הטיפול במימוש זכאותכם לפרס (כמו כן בלי קשר לפסטיבל האימייל שלכם יתווסף לרשימת התפוצה של האתר ואתם תקבלו מייל כל פעם שתתפרסם כתבה חדשה באתר מגדלור).
  2. הזוכים יתבקשו להירשם למערכת הזמנות הכרטיסים של הפסטיבל ולסמן את האירוע המבוקש מתוך מגוון ההרצאות והפאנלים (למידע נוסף ולהזמנת כרטיסים - www.icon.org.il.). 
  3. כל זוכה רשאי לסמן עד אירוע אחד ויקבל אליו זוג כרטיסים, ובלבד שנותרו מקומות ישיבה באירוע זה. המועד האחרון לסימון האירוע הוא ה-26/9.
  4. הזוכים יאספו בעמדת איסוף ההזמנות של הפסטיבל את זכייתם במעטפות הרשומות על שמם.
בהצלחה לכולם.

עדכון

נכון ל 19.09.2017 נרשמו 15 איש להגרלה של 10 כרטיסים זוגיים לפסטיבל, ההרשמה נסגרה.

תוצאות ההגרלה

פסטיבל אייקון 2017 - הגרלת 10 כרטיסים זוגיים של אתר מגדלור לפסטיבל

תוצאות ההגרלה (מצטערים על הסאונד).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א