טריילר ראשון לסדרת המעניש של נטפליקס


המעניש מגיע לנטפליקס

בשנים האחרונות רוב התכנים שקיבלנו ממארוול הציגו בפנינו גיבורי על קלאסיים, שיתוף הפעולה של מארוול עם נטפליקס לא שינה בגזרה זו הרבה. עד עכשיו הסדרות של מארוול את נטפליקס התרכזו סביב אותם גיבורים קלאסיים (דרדוויל, ג'סיקה ג'ונס, לוק קייג' ואיירון פיסט) + כמה גיבורי משנה שנתנו גיוון יותר רחב לאותם סדרות. 

בעונה השנייה של דרדוויל עשינו היכרות ראשונה עם אחד מאנטי גיבורים המפורסמים של מארוול – המעניש. המעניש של ג'ון ברנטל עשה רושם כל כך חיובי על הצופים כמו גם על האנשים שמושכים בחוטים מאחורי המסך עד שהוא קיבל סדרה משלו בנטפליקס. 

היום הגיע הטריילר הראשון למעניש של נטפליקס ונראה שגיבורינו לא ממש מעוניין לשחק לפי הכללים. כמו שכבר ציינו המעניש הוא לא ממש גיבור, מצד שני הוא גם לא ממש נבל. המעניש יגוון את היקום של נטפליקס עם דמות אנטי גיבור על גבול הנבל. ברנטל יציג בפנינו את השילוב של ג'ון וויק רק בגוון קודר הרבה יותר. לפי הטריילר נראה שכל מי והמי ינסה להצטרף למרדף אחר גיבור הסדרה. וכמו שזה נראה לפי הטריילר אותם גופים שיעמדו בדרכו של המעניש יספגו עבדות קשות לכל אורך הדרך.

אני חייב להודות כשגון ברנטל לוהק לתפקיד היו לי המון ספקות. אחרי ההופעה שלו בעונה השנייה של דרדוויל הספקות האלה נעלמו כליל. כיום זו אחת הסדרות המצופות והמסקרנות לה אני מצפה.

המעניש יגיע לנטפליקס לקראת סופה של 2017.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א