האם סדרת מלחמת האופל תצליח לצאת מהקבר של מלחמות הדמים ?


? מותג מלחמת האופל ממציא את עצמו מחדש

אחת מסדרות הסרטים האהובות אלי תמיד הייתה סדרת סרטי מלחמת האופל. שלושת הסרטים הראשונים החזירו את הערפדים למרכז הבמה וביססו את קייט בקינסייל כאחת מהנשים החזקות המשמעותיות ביותר בז'אנר סרטי הפעולה. גם רונה מיטרה שהחליפה את בקינסייל בעליית אנשי הזאב הצליחה למקסם את החשיפה וזכתה לקריירה מוצלחת על המסך הקטן וגם קצת על המסך הגדול.

צמד הסרטים האחרונים של בקינסייל ותיאו ג'יימס בסדרת סרטי מלחמת האופל לא הפכו להצלחה ענקית כמו שרובנו רצינו. מלחמת האופל התעוררות עם תקציב של 70 מיליון דולר עשה 160 מיליון בכל העולם (אך רק 62 מיליון בארה"ב). מלחמת האופל - מלחמות הדמים עם תקציב זעום של 35 מיליון דולרים גרף 81 מיליון דולרים בכל העולם ( אך רק 30 מיליון בארה"ב).

כמו שאתם רואים צמד הסרטים האחרונים של מלחמת האופל הם לא כישלונות טוטאליים. הם הצליחו להחזיר את ההשקעה בהם. אך ישנה בעיה קטנה, הם לא הצליחו לגרוף מספיק מזומנים בארה"ב. מה שזה אומר, מבחינת האולפנים צמד הסרטים האלה הם כישלון טוטאלי (ראו ערך וורקראפט).


במקרים כאלה כאשר ישנה קהילה דיי גדולה שנאמנה למותג של מלחמת האופל הצעד ההגיוני הבא הוא מעבר למסך הקטן, תשאלו את תיאו ג'יימס שמוצא את עצמו במותג השני שמתדרדר איתו לטלוויזיה. לן וויסמן, המפיק שעומד מאחורי סדרת הסרטים של מלחמת האופל הכריז היום שהוא ביחד עם חברת ההפקות Sketch Films, Lakeshore Entertainment והזרוע הטלוויזיונית של סוני יגבירו את המאמצים של הבעת המותג למסך הקטן. וייסמן למי שלא מכיר כתב את התסריטים וביים את צמד הסרטים הראשונים (Underworld  ו- Underworld: Evolution). הוא כבר עובד על נושא סדרת הטלוויזיה מאז 2014. 



הכישלון (היחסי) של מלחמות הדמים כנראה גמר את הסיפור של מלחמת האופל והרומן שלה עם הקולנוע. המכה הנוכחית תתן את הפוש הסופי להבעת המותג למסך הקטן. נכון להיום אין אף רשת שהכריזה שהיא לוקחת על עצמה את סדרת מלחמת האופל ועדיין נראה שזהו מותג בעל פוטנציאל עצום עבור המסך הקטן. 
זה מה שוייסמן אמר בראיון בניו יורק :
"הסדרה דיי תתרחק מחמשת הסרטים, אני לא רוצה להגיד שזה יהיה יותר בוגר אבל זה יהיה הרבה פחות דומה לספרי קומיקס בטון שנכתיב"
ניתן להסיק בבירור שאם הסדרה תצא לפועל קייט בקינסייל כנראה לא תיקח חלק בסדרה (אולי בפיילוט, מי יודע). מה אתם חושבים על הרעיון שמלחמת האופל תגיע לכיווננו כסדרת טלוויזיה ? האם היא תצליח לחפות על העלילה השבלונית וחוסר המחץ של צמד הסרטים האחרונים ובאמת תחזיר את הערפדים ואנשי הזאב למרכז הבמה כמו שהסרט המקורי של מלחמת האופל עשה בתחילת שנות האלפיים ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א