טריילר הנוקמים מלחמת האינסוף


טריילר ראשון לנוקמים של מארוול - מלחמת האינסוף 

רובנו חיכינו למאורע הזה כבר שנים והנה היום הזה הגיע. מארוול שיחררה את הטריילר הראשון שלה לנוקמים – מלחמת האינסוף. מלחמת האינסוף היא ללא ספק אחד מהפרויקטים השאפתנים שאי פעם נראו על המסך הגדול עם עבודת הכנה שנמשכה קרוב לעשור. עשרות דמויות מפתח חשובות ייקחו חלק בסאגה שנקראת מלחמת האינסוף ונראה שהטריילר הזה הוא סוג של שחרור קיטור הן אצל מארוול כמו גם אצל חובבי הקומיקס שספרו את השניות עד לשחרור המיוחל.

בטריילר עצמו ניתן לראות שאת מירב הפוקוס תופס תנוס, הנבל הראשי של הסרט. ביחד איתו אנחנו רואים את רוב גיבורי מארוול הבכירים עם כמה הצצות לגיבורים המשניים שגם כן נחשפים כאן. קפטן אמריקה עם הלוק המזוקן וההצגה של הפנתר השחור נראה כמו באד אס רציני, ת'ור גם כן שיחק אותה עם כמה סצנות משמעותיות בטריילר ונראה שוויז'ן ייקח כאן חלק משמעותי בהצתת העימות מול תנוס.

Marvel Studios' Avengers: Infinity War Official Trailer

טריילר ראשון למלחמת האינסוף
מי שראה את ליגת הצדק של די סי יראה כאן כמה אלמנטים דומים לא ממש אם זה סוג של טרולינג מצידה של מארוול לדי סי או שכל הסרטים האלה כבר נהיו נדושים מידי ולא ממש מחדשים דבר. נראה שמארוול מחזיקים את הקלפים החשובים ממש קרוב לחזה. כי הטריילר הנוכחי כמה שהוא מגניב הוא נראה קצת אנמי במידה מסוימת (טוב זה כנראה הציפיות הלא ריאליות שלי). ובכל זאת יש לי הרגשה שבטריילרים הבאים אנחנו נקבל סצנות אפיות הרבה יותר יחסית למה שחשפו בפנינו בטריילר הראשון של הסרט.

אז מה אתם אומרים על הטריילר, זה מה שציפיתם לו ? או שקיוויתם למשהו אחר ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א