האם המוות של ספויילר באיימת המתים המהלכים הפתיע אותכם?



איימת המתים המהלכים מפתיע בפרק - " Good One Here "

לפני מספר שבועות ראינו את העונה השמינית של המתים המהלכים מגיע לסיום האנטיקלימטי בעונה דיי מוזרה. סיומה של העונה של המתים המהלכים היא אות הפתיחה לתחילת העונה החדשה של אחותה הקטנה והפחות מוצלחת – איימת מהמתים המהלכים.



העונה הרביעית של אימת המתים המהלכים נפתחה באופן דיי מוזר בעצמה. עם פרק הבכורה שדיי הסביר איך מורגן עושה את הקרוסובר המיוחל מסדרת האם לסדרת הבת. חוץ מזה העונה החדשה של איימת המתים המהלכים עברה מתיחת פנים דיי רצינית. עם שילובם של 5 דמויות חדשות בגילומם של לני ג'יימס, מגי גרייס, ג'נה אלפמן, קווין זגרס וגארט דילהאנט. כאשר מאחורי הקלעים ראינו את דייב אריקסון מפנה את עמדת ניהול הסדרה לאנדריו צ'מבליס ואייאן גולדברג.

השינוי המשמעותי ביותר אותו חווינו היה ללא ספק בפרק החדש של הסדרה " Good One Here " בו לאורך כל הדרך יוצרי הסדרה רמזו שהכוכבת הראשית והמשמעותית של הסדרה מדיסון הולכת לפגוש את בורא העולם. כאשר ברגע האחרון וללא כל התראה מוקדמת ראינו את ניק חוטף כדור בבטן מהמרגלת הצעירה צ'ארלי ונפרד מהסדרה.
fear the walking dead season 4 medison
מדיסון
זה אולי היה מפתיע אך נראה שפרנק דיליין הבין לאן הרוח נושבת והרגיש שדמותו לא ממש מתקדמת לשום מקום בצמד העונות האחרונות. תוסיפו לזה את הגעגועים הביתה (בריטניה) של השחקן ובקשתו להיפרד מהסדרה יכולה להיראות הגיונית ביותר. את הראיון המלא אותו דיליין נתן ל EW אתם מוזמנים לקרוא כאן.

אם נשים את ניק בצד רוב (אם לא כל) דמויות המשנה דיי מיצו את עצמם וזה בכלל לא מפתיע שדם חדש הוזרם לסדרה שחטפה דיי הרבה אש לאורך שלושת השנים בהם היא הייתה באוויר. הסדרה התאפיינה בדמויות שהתנהלו באופן דיי ילדותי לאורך רוב הדרך + עלילה משמימה וחסרת אירועים ששעממה את רוב הצופים. לפי פתיחת העונה החדשה נראה שכל העסק מתחיל להתלהט דיי מהר ובנוסף לדם החדש שהוזרם לסדרה נראה שלשם שינוי מדיסון לא תהיה הדמות היחידה שיהיה שווה לראות בעונה הרביעית של איימת המתים המהלכים.



האם גם אתם עוקבים אחר איימת המתים המהלכים ? מה אתם חושבים על המוות הפתאומי של ניק? האם הסדרה תשתפר בעקבות השינוי הקיצוני או שהיא תמשיך לדשדש ? שתפו את דעתכם בתגובות מטה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א