סדרת נשק קטלני עונה 3 פרקים 1-5 מה עשו לשון וויליאם סקוט ?


נשק קטלני עונה 3 - קצת מחשבות על חמשת הפרקים ששוחררו עד היום

למי שהמשיך לצפות בעונה השלישית של נשק קטלני מבית פוקס כנראה היה מופתע מהמוות הפתאומי של מרטין ריגס (קליין קרואופורד). אז זהו שמי שלא ממש עקב אחרי מה שהלך מאחורי הקלעים של סדרת נשק קטלני לא היה מודע לפרסונה הבעייתית של קרופורד. כל כך בעייתית שפוקס החליטה לבטל את החוזה מולו ולמרבה ההפתעה להמשיך את הסדרה בלעדיו.

מי שנכנס לנעליו הגדולות של קרואופורד היה לא אחר מאשר שון וויליאם סקוט. בזמן שקרואופורד היה פרסונה דיי בעייתית על הסט. על המסך הוא שיתף פעולה היטב עם דיימון וואיאנס וסיפק דמות מופרעת, בלתי מרוסנת ומפתיעה. הכימיה בין ריגס למרטו היא זאת שאפשרה לסדרה להגיע לעונה 3 בשוק התחרותי של סדרות טלוויזיה היום. 

קשה לי להגיד מילה רעה על שון וויליאם סקוט אבל כותבי הסדרה בנו עבורו דמות אנמית ודיי משעממת, משהו שאי אפשר להגיד על דמויות ששון וויליאם סקוט גילם בעבר. דמותו ווסלי קול אמורה להחליף את מרטין ריגס אך היא פשוט לא מסוגלת לעשות את זה כי היא שונה ממנה בכל פרמטר. בזמן שריגס היה אימפולסיבי ומבדר, קול הוא רדום ומשעמם לכל אורך הפרקים. לפעמים כשצופים בדמותו על המסך נראה שדמותו סובלת מאיזה שהוא פיגור שכלי שגורם לה להתנהל באיטיות מעצבנת.

נשק קטלני עונה 3 - תכירו את ווסלי קול

ווסלי קו לנכנס לנעליו של מרטין ריגס
בזמן שריגס אכל את עצמו בגלל מות אשתו, קול מזניח את בתו וחברתו / אשתו ונכנס לדיכאון טראומטי בגלל איזה ילד שנהרג במזרח התיכון. בכלל כל הדמות של קול היא סוג של יריקה בפרצוף לגברים בעולם. מצד אחד קול היה סוכן CIA מצד שני הוא פשוט רכיכה מהלכת שקפץ לו הפיוז בגלל אותו ילד זניח. המעשה ההגיוני היחיד אותו ביצע קול זה לחזור לארה"ב על מנת לבלות זמן איכות עם בתו. בזמן שבת זוגתו מתראה עם גבר אחר הוא משום מה מקבל את זה בסבבה לגמרי ומוותר על אם בתו והאישה אותה הוא אוהב בגלל ... לא ממש ברור למה (אם גיליתם למה, אשמח אם תשתפו בתגובות). קול כמו שהוא מוצג בעונה 3 של סדרת נשק קטלני הוא סוג של סוי בוי מהזן הנחות ביותר.  

אני לא מאמין שאני אומר את זה על פרויקט בו משתתף שון וויליאם סקוט אבל העונה השלישית של נשק קטלני פשוט לא טובה, היא קשה לצפייה והיא פשוט משעממת כמו סדרה שמועמדת בכירה לביטול מיידי. עכשיו כאן לא נגמרות הצרות של נשק קטלני כי דיימון וואייאנס הכריז שהוא עוזב את הסדרה באמצע העונה הנוכחית (בגלל שהוא רצה לבלות יותר זמן עם משפחתו). מה שמשאיר את קול לבד במערכה, לו ייצרפו שותף חדש שאמור להיות סוג של מרטו. אם מסתמכים על המחליף של ריגס אז אין כאן איזה בשורה שצריך לצפות לה. אולי רק לראות איך כותבי הסדרה יהרסו את הדמות החדשה ובדרך ישמידו את הסדרה כולה. זה לא ממש ידוע אם וואייאנס תכנן את הפרישה מהסדרה אחרי עזיבתו של קרואופורד (הם לא ממש הסתדרו אז אין ממש קשר בין הדברים) אבל המהלך תמוהה ואם וואייאנס היה מזהיר את פוקס בסוף עונה 2, ההיגיון הבריא אומר שכל העונה השלישית של נשק קטלני לא הייתה יוצאת לפועל. מנגד בגלל הצלחה היחסית של הסדרה בצמד עונותיה הראשונות כנראה שראשי פוקס ראו רק $$$ מול העיניים ואמרו לעצמם יהיה בסדר, בואו נזרוק את הדבר הרדוד שראינו עד כה למערכה והכל יסתדר משם. אז זהו שלא, אני ממשיך לעקוב אחר הסדרה רק כדי לראות איך תראה הקטסטרופה ששמה נשק קטלני אחרי עזיבתו של וואייאנס.

מה אתם חשבתם על חמשת הפרקים הראשונים של סדרת נשק קטלני? גם אתם שמתם לב לחסרונות בדשמותו של קול או שזה רק אני. אשמח אם תשתפו בתגובות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א