סקירת אירוע הקרוסובר של Arrowverse Elseworlds


ביקורת קרוסובר 2018 - אלסוורלדס

אירוע הקרוסובר השנתי של סדרות CW הוא השיא של המיני יקום (לפחות מבחינתי) יחסית לעונה הסדירה של סדרות ה - Arrowerse. אני חייב לציין שלא היה לי את ההייפ העצום מהשנה שעברה לקראת האירוע הנוכחי. וזה למרות שסופרמן עם חליפתו השחורה יעשה את הספתח בקרוסובר (אחרי שחיכיתי לזה בליגת הצדק והתאכזבתי קשות), הפלאש של שנות ה 90 (יקום/כדה"א 90) ישתף פעולה עם גיבורינו וכמובן באטוומן שתציג לנו את הקשר הכול כך המתבקש של ה - Arrowerse לגיבור די סי הדגול - באטמן.


supermans awesome black suite in arrowers crossover event - elseworlds
החליפה השחורה של סופרמן
סצנות הסיום בשלושת פרקי הסדרות (פלאש, החץ וסופרגירל) לקראת תחילת אלסוורלדס ( Elseworlds )  עשתה את שלה. שדה הקרב עם גופותיהם של גיבורי ונבלי די סי מפוזרים על האדמה החרוכה עם הפלאש של ג'ון ווסלי שיפ היחיד שנותר לעמוד מול היריב החדש. בנתה את בציפייה לקראת האירוע הגדול של CW השנה. אז למה בכל זאת הקרוסובר הנוכחי - אלסוורלדס הרגיש לי כאירוע שולי, למרות הפמפום האגרסיבי בכל מדיה אפשרית שיש לוורנר ו CW להציע. הפרק של הפלאש הוא תשובה מצוינת לזה:

אלסוורלדס פרק 1 - הפלאש

טריילר לקרוסובר - אלסוורלדס פרק 1

טריילר לקרוסובר - אלסוורלדס פרק 1
בגדול מה שכעב לי יותר מכל זה חילופי התפקידים בין אוליבר לבארי. אני מצטער אבל הם פשוט נראים מגוחך כל אחד בחליפתו של השני. זה נראה רע וממש אבל ממש כואב בעיניים. הפרק כולו היה דיי אנמי ונראה כאילו מטרתו היחידה הייתה לאסוף את טים בארי + אוליבר וקצת סופרגירל ולתת להם זמן מסך. אני באופן אישי לא ממש מכיר את הנבל המרכזי של הקרוסובר (סורי עוקבי די סי) והפרק הנוכחי של הפלאש לא ממש נתן לנו שום טיפת מידע מיהו ?
מה המוטיבציה שלו לעשות את מה שהוא עושה ?
ומי זה הפרופסור המטורלל שהוא גייס לשורותיו?

כל זה בכלל בלי לדבר עם הרובוט המוזר שממחזר את כוחותיהם של גיבורינו. ושוב השאלות חוזרות על עצמן:
מאיפו הוא נפל עלינו?
מה המוטיבציה שלו?
ובכללי מה קורה כאן?
זה מובן לעין החדה של חלקיכם, הוא היה שם כשק חבטות עבור הטריפל טים אפ של גיבורי ה - Arrowerse. על מנת שהם יוכלו להציג לעולם מה הם שווים. סצנות הסיום עם הרמיזה שגיבורי הסדרות שלנו הולכים לגותהאם סיטי הייתה נחמדה , באטוומן שהופיע בסצנת הסיום הייתה טובה גם כן. מה שנותר לעשות זה לראות אם יהיה לנו שיפור בפרק של החץ
נכתב אחר הצפייה בפרק הפלאש 10.12.2018

אלסוורלדס פרק 2 - החץ

למרבה ההפתעה הפרק השני של הקרוסובר זרם הרבה יותר בטבעיות עבורי. תחילה חשבתי שהתרגלתי לחילופי התפקידים בין אוליבר לבארי אך אחרי מחשבה על הפרק עצמו זאת לא הייתה הסיבה המרכזית. לאורך הפרק ראינו כמה פרצופים מוכרים: מלקולם מרלין, איאוברד ת'ון, והבן של סלייד ווילסון (שלרגע טשטש אותי וחשבתי שמנו בנט קפץ לקרוסובר הנוכחי). לאורך כל הפרק ראינו כמות אינסופית של קריצות מכאן עד לגותהאם לבאטמן וברוס וויין. באטמן היא דמות חשובה שאין כמותה בדי סי, ולאורך השנים סדרת החץ גנבה רעיונות מאיש העטלף. לא פלא שברוס קיבל כאן את הכבוד העצום בלי להיות נוכח בכלל בפרק עצמו.
elseworlds 2018 crossover batwoman
באטוומן
אחד המירמורים שלי על הפרק של הפלאש היה החוסר מודעות למה קורה כאן, שלא ממש קיבלנו תשובות לגבי המוטיבציה של נובו (The Monitor). בחץ קיבלנו כיוון למה שהוא מתכנן ולמה הוא מעביר סדרת חינוך לגיבורינו. כמו כן קיבלנו קריצה לזהותו הסודית של דיגל ביקום 90 (וזה פשוט אדיר) כמו גם את סופרמן עם החליפה השחורה בסיום הפרק שבנה את ההייפ היטב לקראת הפרק השלישי של הקרוסובר בסופרגירל.

אבל לא הכול וורוד, למרות שבפרק הנוכחי לבאטוומן היה תפקיד משמעותי. לא ממש התלהבתי מרובי רוז כבאטוומן (לזכותה יאמר שלא אהבתי את הרעיון מרגע שליהקו אותה לתפקיד). אני מצטער שאני הורס כאן את החגיגה לכל אלה ששמחים לקבל פרור ב CW מכל מה שמתקשר לבאטמן.
פיזית רוז היא בחורה קטנה ובאטוומן לפחות בעיני צריכה להיות יותר מסיבית מעיך שרוז נראתה כאן. בוא נזיז הצידה את הסיבה שרוז לוהקה לתפקיד (רק בגלל שהיא דו מינית), נכון שקייט קיין אמורה להיות להט"בית אבל היא לא הייתה חייבת להיות כל כך וולגרית כמו שהיא הוצגה בפרק הנוכחי של החץ. הבחורה פשוט התנהגה כמו גבר קטן. היא בכוח ניסתה לחקות את באטמן שלא היה באזור וזה פשוט נראה דיי רע.

נכתב אחר הצפייה בפרק של החץ 11.12.2018

אלסוורלדס פרק 3 - סופרגירל

טריילר לקרוסובר - אלסוורלדס פרק 3

אלסוורדס 3
אחרי הפרק השני והמצוין של הקרוסובר הגיע הסיומת של האירוע בפרק של סופרגירל. לא צפיתי בסופרגירל מאז תחילת העונה שעברה. כך שמלכתחילה הגעתי עם חששות לקראת הפרק הנוכחי. לא ממש ידעתי מה קורה בנשיונל סיטי ובגלל זה חששתי שאני אפספס כמה דברים חשובים, כמו איפה הם מצאו את הגרסה המעצבנת הזו של לוייס ליין?

למזלי הפוקוס נשאר על אוליבר בארי וקארה כאשר קלארק חוזר לפרק השלישי ומחליף את באטוומן כדמות האורחת של הפרק. להגיד לכם שנהניתי מהפרק הנוכחי אני לא ממש יכול (זה הרי פרק של סופרגירל אחרי הכול). אז נכון שממש התלהבתי כאשר ראיתי את החליפה השחורה של סופס בסיום הפרק השני. כאשר הכול נרגע, נראה שחזרנו לבינוניות של הכלום והשום דבר שראינו בפרק הראשון של אלסוורלדס (הפלאש). 2 הסופרמנים דעכו לתוך עצמם, קילר פרוסט ודיג היו חסרי משמעות, האחות דנברס עצבנה קצת פחות אבל עדיין הייתה בלתי ניתנת לצפייה. היחידים שדיי הבריקו היו ג'ימי אולסון (לשניה וחצי) וסיסקו שהיה מבדר לשם שינוי. בפרק הנוכחי לא ממש היה קרב אימתניים לסיום שאפשר היה להתרשם ממנו לטובה, והטוויסט של בארי וסופרגירל רצים / טסים מסביב לעולם וגוססים בדרך היה חסר פואנטה (אלה אם כן ניבאתם את העתיד וידעתם שלוייס ליין הולכת לעוף למותה). זה קצת מוזר אבל בגלל שהגרסה הנוכחית של סופרמן הייתה כל כך גרועה התחלתי להתגעגע לבאטוומן של רובי רוז (היא היתה חייבת לקבל תפקיד משמעותי יותר בפרק השלישי).
נכתב אחר הצפייה בפרק של סופרגירל 12.12.2018

סיכום

אני לא יודע למה אני מתאמץ כל כך לנתח את חוסר ההיגיון ששורר ביקום ה Arrowerse. אחרי הכול, כל הסדרות הם בסך הכול אופרות סבון מגוחכות יותר ומגוחכות פחות (האגדות שברו העונה כל שיא אפשרי של גיחוך). בקרוסובר הנוכחי פרק אחד טוב מתוך שלושה היא לא תוצאה מי יודע מה חיובית עבור אירוע כל כך חשוב עבור CW. כוח המחץ של באטוומן וסופרמן גם כן לא ממש עבד עבורי כי בסה"כ הם להוקים לא ממש מתאימים. כל אירוע הקרוסובר התחיל עם ההופעה האדירה של הפלאש האגדי (ג'ון ווסלי שיפ) ולאורך כל הקרוסובר הוא הופיע אולי ב 3 סצנות קצרצרות, פשוט בזבוז פוטנציאל. באטוומן וסופרמן לא נפגשו בכלל והמוטיב שהנחה את כל הקרוסובר עדיין נסתר בעיני. אז נכון שהקרוסובר הנוכחי שימש כסוג של בנייה לקראת הקרוסובר של 2019 - Crisis on Infinite Earths. מה שמרמז על חידושן של כל סדרות די סי ב CW, או שלא ממש. לא ברור איזה דיל אוליבר סגר עם המוניטור, מה שבטוח שהוא מציב את עצמו ואת החץ בסכנה לקראת 2019 (אחרי הכול כמה עוד סדרת החץ יכולה למשוך ?).

למרות כמה דברים לא ממש חיוביים שכתבתי על האירוע הנוכחי, אני דיי נהנה מהקרוסוברים השנתיים האלה של CW, אחרי הכול האירוע הנוכחי גרם לי לחזור לכתוב אחרי תקופת יובש של כחודש ימים. הקרוסובר עצמו לא התעלה לגבהים כמו האירוע הקודם. הפרק השני עם באטוומן, הופעות האורח והקריצות הרבות לבאטמן ונבליו הפכו את כל השבוע למרתק. אני לא יכול לחכות לסופה של 2019 על מנת לראות מה מכינים לנו לקראת הקרוסובר הבא.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א