המלצה על סדרה חדשה - חומריו האפלים


המלצה על סדרה חדשה - His Dark Materials

סדרת הפנטזיה החדשה מבית HBO בשיתוף עם ה BBC שבאה לרכך את המכה אחרי סיומה של משחקי הכס האגדית. הסדרה מבוססת על טרילוגיית ספרים של פיליפ פולמן. הפורסת בפנינו עולם הדומה לשלנו אך שונה במעט. העולם של הסדרה נראה שיש לו מה להשלים יחסית לעולמינו מבחינה טכנולוגית אך בו זמנית חושף את הקסם שחסר בעולמינו שלנו.
hbo and bbc his dark materials bear
חומריו האפלים עונה 1

השוני העיקרי שמבדיל את 2 העולמות הוא שבעולם של הסדרה לכל בן אנוש יש דמון (חייה) שצמודה אליו לכל אורך חייו הנותנת לנו אפשרות עמוקה יותר להכיר את דמותו ואופיו של כל בן אנוש בסיפור. בני האנוש מחוברים פיזית ונפשית לשדונים שלהם כאשר כל אחד מרגיש את השני. הם מתיעצים אחד עם השני ועוזרים לפתור את הדילמות של החיים בהן הם נתקלים לאורך הסיפור. הסיפור מציג את הקונפליקט התמידי בין הדת לבין ההתפתחות וחקר דברים חדשים, ובסדרה אנו חוווים את ההתנגשות העדינה בין צמד הזרמים המנוגדים אחד לשני.

הסיפור המרכזי מתמקד בילדה סקרנית לה פוטנציאל עצום בסיפור ואנחנו בייחד איתה מנסים להבין מאיפה היא הגיע, לאן היא הולכת ולמה היא כל כך חשובה לכל בעלי ההשפעה שנלחמים על השליטה עליה. ברקע השחקנים המרכזיים נלחמים על שימור / שינוי העולם כמו שהם הכירו אותו במשך דורות.

אחרי 3 פרקים הסדרה נראית מאוד מיסתורית ואנחנו עדיין לא ממש מבינים לאן הרוח נושבת. בו בזמן ישנה כבר הפרדה ברורה מי הם הנבלים של הסיפור ומי הם הדמויות שעברו לצד האפל אך אנחנו מחכים להבין למה.

טריילר חומריו האפלים

התמכרות חדשה לחובבי הפנטזיה עם סדרת חומריו האפלים

דפני קין המוכרת לרובכם כלורה מסרט לוגאן מופיע כאן בתפקיד הראשי וג'יימס מקאבוי מגיע מידי פעם כדמות אורחת בעונה הראשונה. ישנו קאסט מאוד רחב של שחקנים המופיע לאורך העונה הראשונה עם לא יותר מ 10 פרקים לכל דמות, כשדמותה של ליירה כמובן במרכז הענינים.

שחקנים – דפני קין, ליאן הולדר, קית' קונור וג'יימס מקאבוי
הסדרה עלתה לרשת HBO עם עונתה הראשונה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א