המלצה על סדרה חדשה – המנדלוריאן



אתם חייבים להתחיל לצפות במנדלוריאן

דיסני + השיקה את שרות הטלוויזיה שלה ואת מהסדרות המצופות שקהל הצופים חיכה לה הייתה המנדלוריאן ( The Mandalorian ). המנדלוריאן מתקיימת ביקום של סרטי מלחמת הכוכבים והיא סדרת הלייב אקשן הראשונה שדיסני השיקה בשרות החדש שלה.
check out pedro paskal as the mandalorian
המנדלוריאן


המנדלוריאן מגולל את סיפורו של צייד ראשים המטייל בגלקסיה ע"י השכרת שרותיו למרבה המחיר. באופן יחסי אין כאן יותר מידי דיאלוגים והסדרה מזכירה במידה מסוימת את המערבונים של שנות ה 70 רק בסביבה העתידנית של יקום מלחמת הכוכבים. הדמות הראשית היא סוג של אנטי גיבור שלא ממש סופר אף אחד חוץ מגזע ( Mandalorian ) אליו הוא שייך.

גם מי שלא ממש מתחבר לעלילה הראשית אותה ראינו לרוב בסרטי הקולנוע כמו גם בסדרות האנימציה המדברת על לוחמי הג'דיי והסית'. כאן כמו גם ברוג 1 ששוחרר לקולנוע לפני מספר שנים יוצרי הסדרה מתרכזים בדמויות המשנה האפורות שיש ליקום מלחמת הכוכבים להציע.

דמותו של המנדלוריאן אתו אנחנו עושים היכרות בסדרה הנוכחית. שעבה את ההשראה מדמותו של Boba Fett אותו חובבי מלחמת הכוכבים הספיקו לראות בפעם הראשונה באימפריה מכה שנית משנת 1980. אז דארת' ויידר שכר את שרותיו של שכיר החרב המנדלוריאני על מנת שילכוד עבורו את האן סולו.

הספקנו לראות כבר 2 פרקים מתוך הסדרה ובינתיים זה עלה על הציפיות. מי שמתכנן לצפות בסדרה אז בסיום הפרק הראשון מצפה לכם הפתעה מרעננת. בזמן האחרון אנחנו בוררים את הסדרות שלנו בפינצטה (לכן גם את פוסט ההמלצות טלוויזיה אנחנו נשנה בהתאם בעתיד הקרוב) והמנדלוריאן בהחלט שווה צפייה.
שחקנים – פדרו פסקאל, ג'ינה קראנו, קארל וואת'רס, ג'יאנקרלו אספוזיטו, ניק נולטה, טאיקה ואיטיטי וביל בור.
המנדלוריאן עלתה לרשת דיסני + ב 12 לנובמבר 2019

טריילר המנדלוריאן

לייב אקשן ראשון מכיוון מלחמת הכוכבים שמגיע לטלוויזיה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א