קרוסובר סדרות Arrowerse - משבר בעולמות האינסופיים 2019


ביקורת הקרוסובר - המשבר בעולמות האינסופיים של סדרות די סי קומיקס ברשת CW

תהיתי עם עצמי אם יהיה לי את הזמן לסקור את ארוע הקרוסובר השנתי של רשת CW וסדרות ה Arrowerse שלה. לבסוף הגעתי למסקנה שאני חייב לעשות את זה בגלל שזה אחד הארועים שלקראתם אני הכי מתרגש כל שנה (וזה פלוס משמעותי לקרוסובר, אם לא שמתם לב אני לא כותב בכמויות כמו שהייתי כותב פעם, כנראה הדרייב נעלם). הארוע השנה נבנה עוד משנה שעברה בקרוסובר של Elseworlds ולו הפוטנציאל הגדול ביותר מרגע תחיית היקום Arrowerse של סדרות די סי ברשת CW.
המשבר בעולמות האינסופיים חלק 1 - סופרמן בארי וסופרגירל

חלק 1 – סופרגירל

כמי שלא צפה בסדרת סופרגירל קרוב לשלוש שנים היו לי המון חששות לקראת הפרק אם זה בגלל האיכות הירודה של הסדרה, הקיטש המוגזם של ה Girl Power הבלתי פרופרציונלי וכמובן המחסור ברקע של הסדרה בשלוש השנים האחרונות (לא ממש התעדכנתי במה שהלך בסופרגירל). למרבה המזל הפרק הזה של סופרגירל לא היה כל כך נורא. היה בו את הקרינג' הפמיניסטי הרגיל שגרם לי להפסיק לצפות בסדרה (מסכן סופרמן הוא פשוט משמש כשק החבתות של הגיבורה) אבל הפעם זה היה במינון דיי נמוך כך שזה היה סביר. בסה"כ הפרק שימש כהקדמה דיי נחמדה עבור הארוע כולו כאשר במרכז הבמה ראינו את: סופרגירל, סופרמן, פלאש, שרה, באטוומן, האטום, אוליבר ומיה. פתיחת הפרק עם הקריצות ליקומים מקבילים גנבה את ההצגה עבורי. רק כדי לעדכן אותכם אלה הם היקומים שנכללים ביקום הפנימי של ה -  Arrowerse לפי פתיחת הפרק:

כדור הארץ 89 – הבאטמן של מייקל קיטון משנת 89
כדור הארץ 9  – הטיטאנים משרות הסטרימינג של די סי קומיקס
כדור הארץ X  – מהקרוסובר של משבר בכדור הארץ X
כדור הארץ 66 – סדרת באטמן הגופית משנת 66
כדור הארץ 38 – היקום של סופרגירל
כדור הארץ 1  – היקום של רוב סדרות ה – Arrowerse

הקריצה בתחילת הפרק למותו של סופס היתה נחמדה וההפתעה שחיכתה לנו ברגע שהוא הופיע היתה נחמדה עוד יותר. העלילה המרכזית היתה דיי חלשה עם המגדל שלא ממש הסתדר עם היגיון בריא וצבא השדים ששימש כשק חבתות העונתי עבור הגיבורים ללא יותר מידי מחשבה או תעוזה ממפיקי היקום. האינטרקציות בין הגיבורים היו סבירות והמעבר לשנת 2046 למפגש עם האוליבר המבוגר שימשה כעוד הזדמנות להגיד שלום לדמותו של החץ הירוק ממנו נפרדנו בסיום הפרק (אני מהמר שהוא עוד יחזור).
בסה"כ הציפיות מסופרגירל היו ברצפה אבל בסופו של דבר אפילו נהנתי מפרק שגרם לי לצפות לעוד.

חלק 2 – באטוומן

החלק השני של הקרוסובר הגיע בפרק של הבאטוומן והמוטיב המנחה של הפרק הוא שגיבורינו חייבים למצוא את שבעת ה Paragons. שניים מהם הם חלק מהחבורה כאשר שרה וסופרגירל הן הגיבורות והשניים הנוספים הם סופרמן שאיבד הכל ובאטמן מסויים. כך שישנה חלוקה של 3 עלילות מרכזיות לאורך הפרק. צוות סופרגירל ובאטוומן יוצאות לחפש את הבאטמן המיועד. קלארק לוייס ואייריס יוצאות לחפש את הסופרמן המיועד ומיה בארי שרה וקונסטנטין יוצאים להחיות את אוליבר באחד מבורות הלזריס.
kingdom come superman
סופרמן


החיפוש אחר Paragon האומץ

קייט וסופרגירל יוצאות לכדור הארץ 99 על מנת להפגש עם ברוס וויין שדיי שונא את כולם. זהו עולם בו ברוס איבד את קייט שהחליטה ללבוש את הגלימה ומתה בעקבות המהלך. באטמן מצידו התחלק לגמרי על השכל. בסופו של דבר קייט רוצחת את ברוס והופכת ל Paragon האומץ. אם אתם שואלים אותי אז זה דיי מטופש וחסר כל פואנטה. מנגד זהו פרק של באטוומן והיו חייבים לזרוק לגיבורה איזה עצם.


החיפוש אחר Paragon האמת

קלארק לוייס ואייריס יוצאים לחפש את הסופרמן המיועד ומגיעים לכדור הארץ 75 כדי לגלות שלקס מתחיל לרצוח את הסופרמנים על פני היקומים (לא ידעתי שכל כך קל להרוג סופרמן). משם אנחנו עוברים לכדור הארץ 167 ופוגשים את קלארק ולוייס של סדרת סמולוויל. יקום בו הסופרמן וויתר על כוחותיו על מנת לחיות חיים רגילים. האינטרקציה בין קלארק ללקס לותר (הדיי גרוע שאני חייב לציין) היתה דיי נחמדה. משם אנחנו עוברים לכדור הארץ 96 על מנת לפגוש את סופרמן של בראנדן רות, סופרמן שאיבד הכל. מפה לשם לקס מהפנט את הסופרמן המקומי והוא מתחיל להלחם עם הסופרמן האורח. כל העיניין נראה מאוד מגוחך כמו גם לקס לות'ר שהוא דיי בדיחה בפני עצמה (מזל שלא ראיתי את העונה הקודמת של סופרגירל).


תחייתו של אוליבר

על מנת למצוא את בור הלזריס, מיה שרה קונסטנטין ובארי עושים את הדרך עד לכדור הארץ 18 בו הם פוגשים את ג'ונה היקס ששומר על הבור ללא הצלחה מיוחדת. החבורה מצליחה להחיות את אוליבר אבל הם לא ממש מצליחים להחזיר את נשמתו.

בגדול זה היה פרק לא טוב. מאוד מפוזר עם המון סצנות שלא קשורות לשום דבר, עלילה פשוט לא היתה קיימת בפרק הנוכחי. קיבלנו המון קריצות להמון ארועים בדי סי קומיקס בלי שום חיבור ביניהן. הפרק הזה שימש יותר מכל במה להציג את כוכבי האורח מאשר לקדם את עלילת הקרוסובר. העלילה היחידה שהיתה הגיונית בכל הפרק היתה עלילת הלזריס פיט אבל היא לא קיבלה את הפוקוס בגלל התותחים הכבדים שכיכבו בפרק הוכחי (קונרוי, סמולוויל וקינגדם קאם).


היקומים אותם פגשנו בפרק הנוכחי:

כדור הארץ 18 – ג'ונה היקס לפני שקיבל את הצלקת
כדור הארץ 74 – בו האגדות פרשו לגמלאות וליילה הזמינה את מיק לחגיגה
כדור הארץ 75 – בו לקס לותר מתחיל לרצוח את הסופרמנים על פני היקומים
כדור הארץ 96 – סופרמן של הקינגדם קאם
כדור הארץ 99 – באטמן של קווין קונרוי הוא באטמן שבור לחלוטין שאיבד כיוון והרג את רוב אוייביו כמו גם את סופרמן של יקומו.
כדור הארץ 167 – היקום של סדרת סמולוויל

בכל סוף יום אחרי שידור הפרק אני אנסה לעדכן את פוסט סקירה זה (לא מבטיח), כדי לשתף אתכם את מה שחשבתי על חלקי הקרוסובר של המשבר בעולמות האינסופיים 2019.
נפגש בחלק 3 הפרק של פלאש.


עודכן בתאריך 10.12.2019

יש לכם משהו שאתם רוצים להגיד, התגובות הן עבורכם. תגידו מה אתם חשבתם על הפרק הנוכחי ועל הקרוסובר בכלל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א