רשימת 5 סדרות מומלצות שבוטלו ב 2020


סדרות טלוויזיה מהן נפרדנו ב 2020


הפוסט השנתי שלנו לגבי כל הסדרות אחריהן עקבנו שנים והפעם אנחנו צריכים להגיד להן שלום אם זה בגלל שהן הגיעו לסיומן ואם זה בגלל החלטת הרשתות לחתוך בבשר החיי על מנת להזיז תקציבים לפרוייקטים אחרים. הפעם יש לנו כמה עבדות כבדות שיהיה קשה להגיד להן שלום.
לפני שנגיד שלום יש עדיין סדרות מומלצות שכדאי שתכירו, כל הסדרות שעדיין שוות משהו כיום, נמצאות בקישור הבא - סדרות מומלצות.

tv shows that ended on 2020
סדרות שבוטלו / הסתיימו ב 2020

ריי דונובן - Ray Donovan

דרמת הפשע בכיכובו של ליב שרייבר הציגה דמות אותה אנחנו לא נהגנו לראות בשנים האחרונות בטלוויזיה האמריקאית. שרייבר מגלם את דמותו של עבריין זוטר שהצליח לטפס למעמד של כבוד בעיר המלאכים. ריי דונובן הוא "פותר בעיות" בשביל האצולה של לוס אנג'לס / ניו יורק, ובד"כ הוא עושה את זה בזמן תמרון עם בעיות משפחתיות אותן יוצרת בשבילו אשתו, ילדיו, צמד אחיו הבעייתיים ואביו שהוא תאונת דרכים מהלכת בעצמו. דונובן הוא גבר שקט, מופנם, מחוספס, ברוטאלי במידת הצורך ואף פעם לא מתפשר. הוא שומר את הכול בבטן ובמהלך העונה כולנו מחכים שהוא יתפוצץ.
שחקנים - ליב שרייבר, פאולה מלקומסון, אדי מרסן, דאש מיהוק, סטיבן באואר וג'ון ווייט.

טריילר לעונה הראשונה של ריי דונובן

האיש שיעשה את העבודה השחורה עבור העילית של הוליווד

סוכני ש.י.ל.ד - Agents of S.H.I.E.L.D

סוכני ש.י.ל.ד לא ממש הרשימה אף אחד בעונתה הראשונה, הפרקים הראשונים פשוט לא היו טובים ככל שהסדרה המשיכה לרוץ היא השתפרה. מארוול ו ABC למדו מהטעויות של העונה הראשונה ועשו את השינויים הנדרשים, ע"י שינויים בצוות השחקנים. סוכני ש.י.ל.ד השתפרה מעונה לעונה והיצירתיות של יוצרי הסדרה הביאה את השינוי הרצוי לסדרה שדשדשה בעונתה הראשונה עד שהפכה לאחת מסדרות הטלוויזיה הכי טובות של מארוול בשנים האחרונות
שחקנים - קלארק גרג, מינג נה וון, קלואי בנט, ברט דאלטון ואדריאן פאליקי.
סוכני ש.י.ל.ד סיימו את הסדרה עם עונתם התשיעית והאחרונה ב 2020 ברשת ABC.

טריילר לעונה 1 של סוכני שילד

אחת הסדרות המשתפרות ביותר שנראו בטלוויזיה - סוכני שילד

המאה - The 100

סדרת המדע בדיוני של רשת CW הצליחה להרשים בעונותיה הראשונות. העלילה מתרחשת כמאה שנים בעתיד בו כדור הארץ הוא צ'רנוביל אחד גדול שנפגע בגלל מלחמות גרעיניות שהתרחשו בזמננו, לפחות זה מה ששרידיה של האנושות שנמצאים בחלל חושבים. כעת לאחר שלבני האדם שחיו בחלל אין יותר ברירה והם חייבים לחזור בחזרה לכדור הארץ כדי לשרוד, הם נתקלים בהפתעות לא כל כך נעימות מכיוון שליטיה החדשים של הכוכב אליו הם חזרו זה עתה. בעונות האחרונות הסדרה התדרדרה מאוד באיכות הכתיבה עד שצמד העונות האחרונות היו מאוד קשות לצפייה.
שחקנים - אליזה טיילור, פייג' טורקו, תומס מקדונל ובוב מורלי.
המאה חודשה הסתיימה עם עונתה שביעית וברשת CW.

טריילר המאה

סדרת הנעורים הפוסט אפוקליפטית המאה


פחמן משודרג – Altered Carbon

פחמן משודרג היא אחת הסדרות המושקעות ביותר של נטפליקס מבחינה ויזואלית. הסדרה מבוססת על שלושת הספרים של ריצרד מורגן ומציגה בפנינו עתיד פוסט אוטופי בו בני האדם גילו את חיי הנצח ועשירי אותו עולם יכולים לחיות לנצח. בני האדם של אותו עולם מתייחסים לגופם כאילו הוא בגד אותו הם מחליפים במידת הצורך בלי לחשוב פעמיים. גיבור הסדרה הוא לוחם לשעבר שחוזר לתחייה אחרי 250 שנה על מנת לפתור תעלומת רצח של המאת' (האיש העשיר והמשפיע של אותו עולם) עוצמתי. הסתקרנתם ? מוזמנים לקרוא את הביקורת המלאה לעונה 1 של פחמן משודרג וגם את הביקורת של העונה השנייה.
שחקנים – ג'ואל קינמן, ג'יימס פיורפוי, דישן לאכמן (Dichen Lachman) ומרתה היגרדה.
פחמן משודרג הסתיימה עם עונתה השנייה ברשת נטפליקס כנראה בגלל עלויות הפקה כבדות וקורונה כמובן לא תרמה.

טריילר לעונה 1 של פחמן משודרג

אחת מסדרות הסייבר פאנק היותר טובות שיצאו בשנים האחרונות - פחמן משודרג

איש העתיד - Future Man

סדרת מסע בזמן שמשלבת בתוכה אלמנטים של משחק מחשב, פעולה וכמובן קומדיה. הסדרה לא ממש לוקחת את עצמה ברצינות ונוהגת ללגלג על הוליווד, אנשי תעשיית הבידור בכירים ואיך לא על כל סרטי הפעולה ומדע בדיוני הגדולים עליהם גדלנו. בדיחות בצד ישנה עלילה נחמדה והפרודיה של הסדרה על עצמה לא מפריעות לצופה ליהנות מבידור על טריפים של איש העתיד.
שחקנים - ג'וש הטצ'נסון, אליזה קופה, דרק ווילסון והאולי ג'ול אוסמנט.
הסדרה הסתיימה עם עונתה השלישית ברשת הולו

טריילר לעונה 3 של איש העתיד

קומדית מדע בדיונית המצחיקה ביותר שתמצאו על המסך הקטן

סדרות נוספות שלא שרדו את השנה:

  • הומלנד ( Homeland ) הסתיימה אחרי 8 עונות
  • פני דרדפול עיר המלאכים ( Penny Dreadful: City of Angels ) בוטלה אחרי עונה 1 בלבד
  • חסרי בושה ( Shameless ) הסתיימה אחרי 11 עונות
  • וואן הלסינג ( Van Helsing ) הצליחה למשוך 5 עונות עד שבוטלה
  • סטמפטאון ( Stumptown ) בוטלה אחרי עונה 1 בלבד
  • על טבעי ( Supernatural ) הסתיימה אחרי 15 עונות
העבדה המשמעותית לפחות עבורי היא ללא ספק פחמן משודרג שלא תחזור לעונה שלישית שאמורה הייתה להתבסס על הספר השלישי והאחרון בסדרת הספרים של ריצ'רד מורגן, טוב נצטרך להשלים את הפערים עם הספרים. גם ריי דונובן וסוכני שילד הן עבדות משמעותיות. מה שעצוב עוד יותר זה ההתדרדרות באיכות הסדרות הטלוויזיוניות בשנים האחרונות וכבר עכשיו אין יותר מידי תחליפים ראויים לעבדות שפורטו במאמר זה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א