הדמות של רוג נחתכה בעריכה של אקס מן העתיד שהיה

חדשות אקס מן העתיד שהיה - רוג

חדשות לא כל כך טובות למעריצי דמותה של רוג בפרט ולמעריצי אנה פקווין בכלל. כל הסצנות של רוג שצולמו בסרט החדש של אקס מן העתיד שהיה יחתכו מהגרסה הקולנועית של הסרט שישוחרר אלינו ב 2014.

האמת שמשהו כזה היה מאוד צפוי, עם כל הדמויות החדשות ורשימה אינסופית של שחקנים מהשורה הראשונה שהצטרפו לסרט. במיוחד אחרי שיו ג'קמן התייחס לסרט ואמר שבריאן סינגר פשוט דחס חומר של 3 סרטים לסרט אחד. לכן זה היה ברור מאליו שלא יהיה מספיק זמן מסך לכל הדמויות ובמקרה זה דמותה של רוג די אכלה אותה ובגדול.
מחיקת הסצנות של רוג מגיע באופן מפתיע. היא הופיע בטריילר ביחד עם אייסמן פרופסור X ומגנטו. אז נכון שלפי השמועות היו לאנה פקווין רק כמה סצנות בודדות בסרט אבל אלה היו סצנות חשובות. לכן השינוי הפתאומי הזה יכול להצביע על שינויים של הרגע האחרון בסדרת הסרטים במיוחד עכשיו כאשר אקס מן אפוקליפסה כבר הוכרז ל 2016.
בריאן סינגר עצמו התייחס להחלטה בראיון ל EW כאשר אמר שההחלטה הייתה מקצועית נטו ופקווין "הייתה מדהימה, היא שחקנית מצוינת ואם יתאפשר לי לעבוד איתה בעתיד אני אלך על זה בלי להניד עפעף".

אם מסתכלים באופן אובייקטיבי על איך שדמותה של רוג הוצגה לאורך כל השנים בסרטים של אקס מן ובסופו של דבר איך שהדמות נהרסה לחלוטין באקס מן 3 המפלט האחרון. זה די מאכזב שהיא לא קיבלה את הקרדית שבאמת מגיע לדמות. אפילו פאקווין עצמה אמרה בזמן קידום המכירות של אקס מן 3 המפלט האחרון שהיא מאוד מאוכזבת מהעובדה שאחרי 3 סרטים דמותה של רוג לא קיבלה כוחות מיוחדים כדי שתוכל לעזור בלחימה. באקס מן ימים של עבר עתיד הזלזול ברוג קיבל גושפנקה נוספת וכנראה גם סופית בהחלט.
אי אפשר לעשות עם זה כלום כעת אבל בהחלט ניתן יהיה לראות את רוג בגרסת הדי.וי.די

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א