האם בפוקס עובדים על אקס מן נגד ארבעת המופלאים?

 אקס מן נגד ארבעת המופלאים

לאט לאט ובזהירות בפוקס יוצרים עולם גיבורי על משלהם בדומה למה שדיסני / מארוול עשו ומה שהאחים וורנר מנסים לעשות עם זכויות הדי סי קומיקס שברשותם (ללא הצלחה מרובה כמו שזה נראה נכון להיום). אף אחד לא ממש שם לב למה שבאמת קורה בגזרת פוקס. כולם מסונוורים מהסרטים של מארוול שצצים כל כמה חודשים או מתפעלים מהבלגן שסופרמן נגד באטמן יוצר סביבו ומתעלמים במידה מסוימת מההצלחה המתמשכת של סרטי האקס מן. 
בואו נעשה סדר, לא מזמן היה לנו סרט שני בסדרת וולברין שהצליח מעל המצופה וככל הנראה יקבל סרט שלישי כדי לסגור טרילוגיה . כל ההייפ סביב סרט אקס מן נוסף שיגיע אלינו ב 2014 אקס מן העתיד שהיה יוצר באזז אדיר סביב הסדרה וגם התבשרנו לאחרונה על סרט אקס מן אפוקליפסה שיגיע אלינו ב - 2016 .אפוקליפסה ביחד עם העתיד שהיה הולך לפתוח כמה עלילות מאוד מורכבות הקשורות למסע בזמן וזה תמיד מעניין. ובואו לא נשכח את סרט האקס פורס שנכון לעכשיו נמצא בחיתוליו אבל זה משהו שבאמת צריך לעקוב אחריו ולראות לאיזה כיוון הוא יתפתח.
בנוסף לסרטי אקס מן לפוקס יש זכויות על ארבעת המופלאים שאמורים לקבל ריבוט ויבוימו ע"י ג'וש טראנק. לא היו שום חדשות מגזרת ארבעת המופלאים לגבי להוקים או תסריט בתקופה האחרונה אבל הסרט יצא לפועל זה כבר סגור, אנחנו רק לא יודעים מתי. 

השמועה שצצה לא מזמן היא העובדה שהיו דיבורים בפוקס ליצור סרט שישלב בתוכו את ארבעת המופלאים ואקס מן שיתבסס על הקומיקס משנת 1987 ארבעת המופלאים נגד אקס מן. כבר תקופה ארוכה שסרט אקס מן 4 נמצא בתכנון (שישלב גם את ארבעת המופלאים בפנים) אבל אנחנו לא יודעים יותר מידי פרטים לגביו. נוסף לזה נכון להיום יש בעיה של יצירת סרט מסוג זה . 
מעריצי הז'אנר התרגלו לדברים יותר מידי טובים וכדי ששילוב כזה של כמה סוגים של גיבורי על מקומיקסים שונים יצליח . שני הפרנצ׳יזים צריכים להיות מבוססים מספיק עם סרטים טובים. סרטי האקס מן באמת נמצאים במקום הזה אחרי הטרילוגיה המקורית 2 סרטי וולברין ואקס מן הכיתה הראשונה ובואו לא נשכח שיש לנו ככל הנראה עוד 4 סרטי אקס מן בקנה (העתיד שהיה 2014, אפוקליפסה 2016, אקס פורס וכנראה וולברין 3) אבל בניגוד לאקס מן ארבעת המופלאים עדיין לא יצאו למסך הגדול עם סרט ריבוט חדש ומבוסס מספיק. השחקנים שכנראה יוחתמו לתפקידים הראשיים בסרט גם לא נותנים נחת למעריצים בואו נודה הבחירה במיילס טלר, אליסון וויליאמס ומייקל ב ג'ורדן די תמוהה (כמעט כמו הבחירה בבן אפלק לתפקיד באטמן אבל רק כמעט).

 כדי ש״הנוקמים״ של פוקס באמת יצליחו פוקס חייבים להוציא לפחות סרט אחד טוב (מומלץ 2) של ארבעת המופלאים כי עד שזה לא יקרה אין בכלל על מה לדבר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א