האם דנזל וושינגטון הולך להופיע בבאטמן נגד סופרמן?

דנזל וושינגטון הולך להיות הפקח הירוק?

ושוב באטמן נגד סופרמן עולה לכותרות, הצילומים אפילו לא התחילו אבל הבאז שהסרט יצר עד כה הוא פשוט פנומנלי. אחרי הבחירה המוזרה בבן אפלק לתפקיד של האביר האפל (באטמן / ברוס ויין) וגל השנאה שבא מכל מי שממש לא מסכים עם הבחירה. זה המשיך עם השמועות על הברק, נייטווינג (הגלגול המתקדם של רובין), לקס לות'ור, דומסדיי ובסופו של דבר משהו קצת יותר קונקרטי לפחות לזמן זה - וונדר וומן שאמורה להופיע בסרט וגל של מועמדות שהתמודדו על התפקיד הנכסף. פה שוב ראינו בחירה מפתיעה בגל גדות שזכתה בתפקיד למרות חוסר הניסיון המובהק ומימדי גוף לא ממש מתאימים. נשאר רק לחכות ולראות מה יצא מהבחירות הממש לא ברורות של זאק סניידר והאחים וורנר.
החדשות הטריות שמגיעות מכיוון הסרט הן על דנזל וושינגטון שלפי השמועות הראשוניות היה אמור לשחק את דמותו של לקס לות'ור אבל לפי האתר Nuke the Fridge וושינגטון לא אמור בכלל לקחת על עצמו את תפקיד הנבל אלה משהו שונה לגמרי. דנזל וושינגטון אמור להכנס לנעליים של הפקח הירוק בדמותו של ג'ון סטיוארט. בחירה מענינת בהחלט שלא תייצר גלי שנאה ברשת כמו 2 הבחירות הקודמות. כידוע ב 2011 האחים וורנר שיחררו את הפקח הירוק עם ריאן ריינולדס. הסרט לא הצליח במיוחד מה שהותיר את האחים וורנר בבעיה. ריאן ריינולדס עצמו לא הוסיף נחת כשבכל הזדמנות אפשרית סרב באלגנטיות לחזור וללבוש ירוק בסרט ליגת הצדק שאמור היה לבוא. 

אנחנו כבר יודעים שבאטמן, וונדר וומן וסופרמן חתומים על הסרט באטמן נגד סופרמן (לסרט עדיין אין שם רשמי) הקרב ובא. עם הבחירה בוושינגטון לתפקיד של הפקח הירוק לא חייב להיות גאון הדור כדי להבין שהסרט הקרב הולך להיות ליגת הצדק של די.סי או לפחות הכנה מאוד משמעותית לליגת הצדק שיבוא בהמשך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א