ביקורת מגודלים 2

 מגודלים 2

הצפייה במגודלים 2 לא היה משהו מתוכנן. הסרט הראשון היה סרט די ילדותי והדברים החיובים שהיו בו התגמדו יחסית לכמות השטויות. הסרט השני הוא המשך ישיר לסרט הראשון. אי אפשר להגיד שהסרט הוא סרט לכולם. אם אתם אהבתם או במקרה עדיין אוהבים את ההומור של אדם סנדלר אז רוב הסיכויים לא תסבלו יותר מידי מחוויית הצפיה. 

מגודלים 2 שומר על אותה המסגרת של סרטי אדם סנדלר ובמקרה זה הוא העתק מושלם של הסרט הראשון עם כמה תוספות. לא תקבלו במגודלים 2 משהו בלטי צפוי שיפיל אתכם מהכסא. יש את בדיחות הקרש הרגילות של סנדלר וחבריו שיגרמו לכם לחייך כמה פעמים בזמן הצפייה. ישנם כמה סצנות של אלימות האמורות להצחיק גם כן אבל ברוב הפעמים לא מצליחות להשיג את המטרה ופשוט נמצאות שם ללא כל סיבה ברורה. לסוטים מבנינו ישנם די הרבה סצנות מחשופים מכמה גבירות בעלות חזה מושלם. זה אפילו נראה שחלק מהנשים בסרט היו בו לצורך הצגת היתרונות הבולטים שלהן.

בנוסף לצוות השחקנים הרגיל אותו ראינו בסרט הראשון של מגודלים (קווין ג'יימס, כריס רוק, דיוויד ספייד, סלמה הייק ...) ניתן היה למצוא את שאקיל אוניל שעשה מעצמו צחוק (ולהגיד את האמת הוא די משעשע בתפקידים מהסוג הזה), סטיב אוסטין (WWE), טיילור לאוטנר שתיפקד כקופיף מקפץ העושה סלטות ללא הפסקה וללא שום מטרה נראית לעין ומילו ונטימיליה (גיבורים) ששימש כנושא כליו של לאוטנר.

מגודלים 2 לא מציע שום דבר חדש שלא ראינו בעבר מסרטיו של סנדלר או מכל חבריו שהשתתפו בסרט. אם בוחנים את מגודלים 2 לפי הסטנדרטים של סרטיו הקודמים של סנדלר הסרט יקבל ציון של מספיק אבל מתחת לממוצע הרגיל. חבל שסנדלר ממשיך באותה הפורמולה ללא שום ניסיון לחדש את החומר הרגיל. 

הסרט עצמו הכיל כמה בדיחות וסצנות משעשעות אבל ההתעקשות על בדיחת הנוד / גראפס וההתעטשות קצת האיבה על הסרט כולו, זה היה משעשע בפעם הראשונה אבל אחרי הפעם השלישית זה פשוט הפך למאוס. הסצנה בסוף בין סנלר לאוסטין הייתה קשה לצפייה. זה פשוט היה יותר מידי מביך ונמשך יותר מידי זמן. מצד שני הקטטה בסוף הסרט הייתה די מצחיקה והיו בה כמה אירועים משעשעים. עכשיו כשחושבים על הסצנה האחרונה, לאן לעזאזל נעלמה מריה בלו מאמצע הסרט?
קשה להמליץ על מגודלים 2 כסרט חובה לצפייה, כי הוא פשוט לא כזה. אם אתם נהנים מההומור של סנדלר ותקבלו את הסרט כקומדיה טיפשית שאמורה להעביר שעה וחצי מחייכם בחצי חיוך אז לכו על זה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א