ליהוקים חדשים של CW לסדרת פלאש

זוג הנבלים של הפלאש כבר כאן

עם ההצלחה האדירה של החץ הירוק זה ממש לא מפתיע שרשת CW הזמינה סדרת בת (ספינוף) לדמות נוספת של די. סי. קומיקס בדמות הפלאש (שכבר הספיק לערוך את הופעת הבכורה בחץ הירוק). כמו שזה נראה נכון לעכשיו, פלאש יעלה ברשת CW בסתיו הקרוב. ההכנות לקראת פרק הפיילוט בעיצומן וליהוק של כמה דמויות מרכזיות של הסדרה כבר בוצע. 
ריק קוסנט מיומני הערפד כבר חתום כאחת הדמויות הקבועות בפלאש ורוב הסיכויים שקוסנט ביחד עם דניאל פנאבייקר לוהקו ל-2 דמויות הנבלים הראשיים של הסדרה.

קוסנט ישחק את דמותו של הבלש Eddie Thawne שהגיע לסנטרל סיטי והצטרף ליחידת המשטרה המקומית כאשר מתחת לפני השטח אדי מחביא סוד אפל שיקשר אותו בהמשך לפרופסור זום או Reverse Flash. 
פנאבייקר תשחק את דמותה של קטלין סנו (Caitlin Snow). מומחית ביוטכנולוגיה מבריקה שעיבדה את הארוס שלה בזמן הפיצוץ במעבדות סטאר (S.T.A.R. Labs). אותו הפיצוץ בדיוק שגרם לבארי להשיג את הכוחות המיוחדים של הפלאש בפרק סיום אמצע העונה השניה של החץ הירוק.

בנוסף לזוג הנבלים ולברק עצמו בארי אלן (Grant Gustin) יצטרף לסדרה השחקן של חוק וסדר ג'סי ל. מרטין (Jesse L. Martin). מרטין ישחק את דמותו של הבלש ווסט, דמות האב של בארי בקומיקס ומורו הרוחני. ואסט הוא גם אביה של איריס ווסט שעדיין לא לוהקה לסדרה. היו גם שמועות על ליהוק Cisco Ramon מהנדס מכונות מוכשר העוזר לבארי במהלך הסדרה, אבל נכון לעכשיו אין מידע קונקרטי לגביו.

אלה הם הליהוקים הגדולים של הסדרה לכן כל ליהוק חדש לא ישפיע יותר מידי על המסגרת ש - CW בנו בשביל הסדרה. CW בנו את השלד העיקרי לפלאש, כל מה שנשאר לנו עכשיו זה לחכות לסתיו ולראות עם הפלאש יכול באמת להצליח או לפחות לרכב גל הפופולאריות האדיר שחץ הירוק יצר בשנתיים האחרונות.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א