מה יקרה עם ניק פיורי ומריה היל אחרי הנוקמים 2 ?

מה מצפה לסמואל ג'קסון וקובי סמולדרס

זוג הסוכנים הבכירים ביותר של המגן ניק פיורי (סמואל ג'קסון) ומריה היל (קובי סמולדרס) יופיעו בקפטן אמריקה חייל החורף הסרט הראשון של שלב 2 בתוכנית של אולפני מארוול. כאשר מיד לאחר הופעתם בקפטן אמריקה 2 ניק פיורי ומריה היל יופיעו בהנוקמים עידן אולטרון של ג'וס ווידון שהפקתו מתחילה אוטוטו. 9 הופעות של סמואל ג'קסון בסרטי מארוול עליהם הוא חתום הולכות ונעלמות לנו מול העיניים עם יציאה של כל סרט, והעובדה שקובי סמולדרס מסיימת את העונה האחרונה של איך פגשתי את אמא העונה. מה התוכניות של הזוג ומשהו יותר חשוב מה התוכניות של מארוול לגבי זוג סוכני המגן?
 בקפטן אמריקה 2 הדמות של רוברט רדפורד אומרת לסטיב רוג'רס "כדי לבנות עולם טוב יותר ... לפעמים צריך להרוס את הישן" מה שאומר ששיטות הפעולה של המגן אמורות להשתנות באופן קיצוני. בדיוק בזמן יציאת קפטן אמריקה חייל החורף לקולנוע סוכני המגן של רשת ABC אמורה להסתיים ונשיא ABC כבר הבטיח שהעונה הראשונה תסתיים באופן דרמתי. אם מחברים את כל הפאזל ביחד ניתן להסיק שהמגן הולך לעבור שינויים משמעותיים בעתיד הקרוב. אז איפו זה משאיר את ניק פיורי ומריה היל לאחר הקרב של גיבורי העל של מארוול בסרט ההמשך של הנוקמים? 
אחרי הראיון שג'קסון נתן לפמדגו אי אפשר לדעת אם ג'קסון יודע מה בתכנון או שהוא יודע אבל לא מגלה. ג'קסון מתעקש שאין לו מושג מה מצפה לניק פיורי אחרי סרטי המשך של קפטן אמריקה והנוקמים "לא, ממש כלום", הוא אומר בגאווה. "אני רק יודע שהיקום של מארוול קיים, שיש דברים שקורים, ושיש לי שלוש סרטים שנשארו בחוזה של תשע הסרטים שלי. זה כל מה שאני יודע. עשיתי שישה מהם, ואני עומד לעשות את השביעי, אז נגמרים לי הסרטים. אלא אם כן הם יאריכו לי את החוזה "

ג'קסון גם הכריז שאין לו בעיה לחתום על חוזה חדש לסרטים נוספים "בטח שכן, למה שאני לא אסכים?" מצד שני יש אפשרות שבמארוול יחליטו להתבסס על עלילת הקומיקס המקורי של הנוקמים בו מריה היל לוקחת את הפיקוד על המגן בזמן שפיורי נאלץ לפרוש בגלל ... אם זה יקרה תראו בסרטים.

ואם כבר מדברים על דמותה של מריה היל. אנחנו יודעים שסמולדרס מסיימת את העונה האחרונה של איך פגשתי את אמא. מה שמפנה לה הרבה מאוד זמן כדי להשתתף בפרויקטים אחרים ... כמו העונה השנייה של סוכני המגן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א