וין דיזל ויוניברסל מתכוננים להפיק את רידיק 4

האם אתם מוכנים לרידיק 4 ?

לא עברה חצי שנה מאז רידיק 2013 יצא לאקרנים וביוניברסל כבר מדברים על רידיק 4. רידיק שבויים ע"י דויד טווהי הצליח לקחת סרט עם תקציב של 38 מיליון דולר ולעשות קופה של 98 מיליון. רידיק של שנת 2013 הפך להיות סרט רווחי בניגוד לסרט השני בסדרה (The Chronicles of Riddick) שנחל כשלון מוחלט בקופות. עד היום לא ידענו בדיוק אם ההצלחה של החלק השלישי בסדרת רידיק ישכנע את יוניברסל להפיק סרט רביעי בסדרה, לפחות עד אכשיו.
אם מסתמכים על הסקופ' של ל.א. טיימס אז בשבוע הראשון ליציאתו של רידיק לספריות של די.וי.די הוא היה הסרט המצליח ביותר באותה תקופה. ביוניברסל שמו לב להצלחה ופנו לדיזל כדי לבדוק אם הוא מעוניין ברידיק 4.
תגובתו של דיזל בפיסבוק למעריציו הייתה - 
"אני פשוט נרגש, ומאושר, ואני פונה אליכם חבר'ה להגיד לכם תודה. יוניברסל קראו לי ואמרו שרידיק הוא מספר אחד במצעד ה-DVD. לא היינו מצליחים בלעדיכם חבר'ה. אתם יודעים את זה.ואתם כבר חלק מהעמוד שלנו מאז 2012 וזוכרים עד כמה קשה היה לקבל אישור לסרט הזה, לעשות אותו בדרוג R , ולעשות את זה עם תקציב כזה נמוך. זה ניצחון של כולנו ואני באמת, באמת מודה לכם"
עכשיו רק נשאר לקוות שקארל אורבן וקייטי סאקהוף יחזרו לסרט הרביעי בסדרה על מנת לעזור לוין דיזל להפוך את רידיק 4 למצליח ביותר בסדרה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א