מי יחליף את פול ווקר בסרט היטמן כסוכן 47

חדשות ריבוט לסרט היטמן

אם חשבתם שרק יוניברסל חטפו קשה מהמוות הפתאומי של פול ווקר אז טעיתם. אבי ארד המפיק הכול יכול ואולפני פוקס המאה העשרים גם נפגעו כי פול ווקר היה סגור לשחק את הדמות של סוכן 47. אבי ארד מאמין שזהו הזמן של סרטים המבוססים על משחקי מחשב והם יכולים להצליח בדיוק באותה המידה כמו סרטי הקומיקס. עד היום הסרטים שהתבססו על משחקי מחשב לא זכו ליותר מידי הצלחה. חלקם היו סבירים במקרה הטוב ורובם גרועים במקרה הרע.
היטמן לוגו
סוכן 47

בפוקס המאה העשרים עושים קולות של שינוי והם הולכים על ריבוט לסרט היטמן משנת 2007. הסרט בכיכובו של טימותי אוליפנט חטף ביקורות ארסיות מכל כיוון כאשר גם אוליפנט עצמו לא יצא נקי בעיני המבקרים. נכון להיום בפוקס המאה העשרים שכרו את הבמאי המבטיח אבל חסר ניסיון אלכסנדר באך שיתבסס על התסריט של סקיפ וודס (שלקח חלק בהיטמן מ 2007 אבל גם כתב את התסריט של מת לחיות האחרון - מת לחיות ביום טוב 2013), קייל וורד (שאחראי על מצ'טה קטלני Machete Kills 2013) ומייק פינץ' (Predators). 

אז נכון שאם מסתכלים על התמונה הכללית זה לא נראה כל כך מבטיח עכשיו, במיוחד אחרי שפול ווקר איננו אבל אין מה לעשות וכמעט הכול היה מוכן לתחילת ההפקה לכן לאבי ארד לא הייתה ברירה והוא היה חייב למצוא שחקן שיחליף את פול ווקר בסרט. לפי הדיווח של TheWrap בפוקס המאה העשרים מצאו את האיש שיכנס לנעליים של הסוכן 47 למרבה הצער זהו רופרט פרנד מהומלנד (או חטופים האמריקאית בשבילכם) אז נכון שהבחירה היא לא כל כך נוצצת והשחקן לא דומה בכלל לדמות של סוכן 47 אבל ברגע שיגלחו לפרנד את הראש והוא יעבור קורס אימונים מזורז הוא יראה בדיוק כמו שצריך למרבה הצער הבחירה בפרנד כלל לא נוצצת ובשביל סרט שאמור להיות יריעת הפתיחה בסדרת סרטים המבוססים על משחקי מחשב שיצאו השנה או בשנים הקרובות (בנוסף ל Need for Speed עם אהרון פול משובר שורות ו- Assassin’s Creed עם מיכאל פסבנדר) זה נראה ממש לא טוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א