חדשות קולנוע: גותהאם, סוכני המגן,כוכב הקופים 3,אקס מן

 חדשות קולנוע וטלוויזיה

סוכני המגן

בהוליווד רפורטר מדווחים שסטן לי בכבודו ובעצמו הולך להופיע בסוכני המגן של מארוול המשודרים ב-ABC . סטן לי יופיע בפרק שישודר ב 4 לפברואר בתפקיד זעיר כמו שהוא נוהג להופיע בסרטי מארוול.

גותהאם של פוקס

פוקס מצאו במאי לגותהאם שאמורה להיות סדרת הדגל של פוקס בעונה הבאה. הסדרה אמורה לעקוב אחרי ימיו הראשונים של הבלש ג'יימס גורדון. גורדון, כידוע הוא דמות די.סי קומיקס. באטמן גורדון הופך להיות מפקד משטרת גותהאם ושותפו של באטמן במלחמתם בפשע .הסדרה תעקוב אחר הקרירה של גורדון מתחילתה, ותשפוך קצת אור על הנבלים שגרמו לגותהאם להפוך לפארק השעשועים הפרטי שלהם.
לפי מספר דיווחים דני קאנון (ניקיטה, CSI) אמור לביים את הפיילוט לסדרה. כידוע גותהאם היא בעדיפות עליונה עבור פוקס, שרוצה לנצל את הפופולאריות שנוצרה אחרי טרילוגית סרטי באטמן של כריסטופר נולאן. 

פול בלארט: שומר קניון 2

למי שהתגעגעה לקווין ג'יימס פול בלארט: שומר קניון 2 יכול מאוד להגיע בקרוב. זה כמובן ממש לא סגור אבל ככל הנראה הסרט יצא לפועל. אנדי פיקמן הבמאי נמצא בשיחות לביים את סרט ההמשך.

כוכב הקופים: השחר  

בפוקס המאה ה-20 התלהבו כל כך כוכב הקופים: השחר שעגב עדיין לא יצא לאקרנים, שהם כבר החתימו את הבמאי מאט ריבס ואת צוות הכותבים לסרט השלישי בטרילוגיה.

אקס מן העתיד שהיה

בסרט המקורי של אקס מן משנת 2000 בריאן סינגר הציג בפנינו 2 נבלים סייברטות' של טיילר מיין והקרפד של ריי פארק. את סייברטות' יכולנו לראות בוולברין בגילומו של לייב שרייבר אבל את הקרפד לא ראינו מאז הסרט המקורי. בגלל שבימי עבר יש את תמרון של מימדי זמן בריאן סינגר החליט להחזיר את דמות הקרפד לעתיד שהיה בגילומו של אוון ג'וניגקייט המציג לנו את הגירסה הצעירה יותר של ריי פארק. לאוון ג'וניגקייט תפקיד זעיר בסרט אבל הוא אמור ליצור את הבסיס לדמותו של הקרפד של ריי פארק בסרט המקורי מ שנת 2000 

עוד ידיעה שקשורה לאקס מן

כידוע מצפים לנו המון (יחסית) סרטי אקס מן בשנים הקרובות. בריאן סינגר ביים את אקס-מן: העתיד שהיה, אקס מן אפוקליפסה אמור לצאת ב-27 למאי 2016 והוא יהיה המשך ישיר לעתיד שהיה. מה שעדיין לא סגור זה העובדה שסינגר יביים את אקס מן אפוקליפסה. בריאן סינגר נמצא כרגע במשא ומתן מול פוקס לגבי תפקידו באפוקליפסה. סינגר עצמו מאוד רוצה לביים את אקס מן אפוקליפסה אבל בפוקס קצת חוששים בגלל שאקס-מן: העתיד שהיה הפך להיות לסרט השני היקר ביותר בתולדות פוקס וממש לא בא להם לבזבז סכומים אסטרונומיים על אפוקליפסה גם כן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א