אוונג'לין לילי מצטרפת לאנט-מן של מארוול

אוונג'לין לילי ~ ג'נט ואן דיין

כולנו יודעים שבמארוול לא נחים על זרי הדפנה והם ממשיכים בשלב השלישי של סרטי הקומיקס, אם נתעלם לרגע מהנוקמים וכל הסרטים האינדיבידואליים של כל נוקם, למארוול יש עוד הרבה מה להציע. אחד מסרטי השלב השלישי הוא אנט-מן (Ant-man) . פרסמנו בעבר שמייקל דאגלס יגלם את דמותו של האנק פים האנט-מן המקורי כאשר בנוסף לדאגלס פול ראד יוביל את הפרויקט בתפקיד סקוט לאנס ממשיך דרכו של האנק פים. מארוול לא יוותרו על קצת רומנטיקה לכן הם חיפשו דמות נשית שתצטרף לראד ודאגלס בסרט. אחת השחקניות שמובילות בבטחה לתפקיד הנשי בסרט היא אוונג'לין לילי (אבודים, ההוביט), לילי אמורה לגלם את  גיבורת העל - וואספ (Wasp או הצרעה). בווראייטי מדווחים שמארוול מנהלים משא ומתן ראשוני עם לילי.

ברגע שמזכירים את אנט-מן מיד נזכרים בג'נט ואן דיין (Wasp), אחרי הכול היא שותפתו הטבעית למלחמה בפשע ובנישואים. במקור דמותה של הצרעה (Wasp) הייתה אמורה להופיע בנוקמים. ברגע שמהלך זה לא יצא לפועל ופרויקט של אנט-מן נחשף להמונים זה היה ברור שאנחנו הולכים לראות את וואספ בסרט הקרוב. בתחילה נראה היה שראשידה ג'ונס תזכה בתפקיד הנחשף אבל במארוול שינו כיוון והחליטו ללכת על שחקנית קצת יותר פעילה ומפורסמת. הבעיה היחידה שניצבת מול עיני חובבי הקומיקס היא השאלה איך מארוול יסבירו את כוחותיה של ג'נט ואן דיין. ישנם שתי אפשרויות:
  • אנחנו יודעים שבקומיקס המקורי ג'נט ואן דיין והאנק פים מנהלים מערכת יחסים רומנטית, לכן הסבירות היא שג'נט תגלם את דמותו של פים הנוכחי בסרט (דאגלס) ותירש ממנו גנטית את יכולת ההתכווצות / גדילה של דמותה.
  • מצד שני על מנת לא לשבור את הראש יש אפשרות סבירה מאוד שדמותה של ג'נט ואן דיין תופיע ללא שום כוחות על.
עד היום אוונג'לין לילי לא קיבלה לידיה תפקיד כל כך משמעותי. היא הופיע כאחת מהדמויות הראשיות הרבות באבודים של ABC, היא שיחקה בתפקידי משנה בפלדה אמיתית ובהוביט השני (ההוביט: ישימון סמאוג). אחד משלושת התפקידים הראשיים באנט-מן יכול למנף משמעותית את קרירת המשחק של לילי כך שהכול תלוי בה לכן נצטרך להמתין עד ה 17 ליולי 2015 על מנת לראות את התוצאה הסופית.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א