חדשות פלאש קנדיס פאטון לוהקה כאיריס ווסט

 קנדיס פאטון וקרלוס ואלדס מצטרפים לפלאש

רק לפני כשבוע דיווחנו על ליהוקים טריים לפרק הפיילוט של הפלאש (סדרת הבת של החץ הירוק). ריק קוסנט ודניאל פנאבייקר כזוג הנבלים הראשיים של הסדרה Reverse Flash ו-Caitlin Snow בנוסף אליהם לוהק ג'סי ל. מרטין שישחק את דמותו של הבלש ווסט.

 קנדיס פאטון פלאש
פלאש
היום נחשפו פרטים חדשים וביניהם ליהוקים להם חיכינו עוד מהשבוע שעבר. נחשפה זהות השחקנית שתגלם את דמותה של חברת הילדות של בארי אלן והבחורה בה הוא מאוהב איריס ווסט. השחקנית שתגלם את דמותה של איריס ווסט היא לא אחרת מקנדיס פאטון (Candice Patton). משהו מעניין שקשור לדמותה של איריס ווסט היא העובדה שאיריס היא הדמות הוותיקה ביותר שמופיעה בסדרת הקומיקס. איריס הייתה המאהבת של הפלאש שנים, בהמשך נישאה לבארי אלן. אפילו אחרי מותו של בארי אלן (בזמן הצלת היקום) תודעתו של בארי עברה לאחיינה של איריס: וואלי והיא עדיין נשארה ביקום של די. סי. קומיקס. 
האיריס שנראה מפאטון בסדרת הפלאש תהיה שונה לגמרי ממה שתואר בפסקה זו למרות זאת עדיין מעניין לראות מה פאטון מסוגלת לייצר עבור חובבי הקומיקס שמחכים לסדרה בקוצר רוח. העובדה שרוב חובבי הטלוויזיה לא מכיר את עבודתה של קנדיס פאטון, מעידה על חוסר הניסיון המובהק של השחקנית. פאטון הופיע בעבר באנטומיה של גריי ו-סי.אס.אי מיאמי. הפלאש היא ללא ספק מקפצה גדולה עבור השחקנית האנונימית שחייבת לספק הופעה מרשימה בפרק הפיילוט.

בנוסף לאיריס ווסט בווראייטי מדווחים שקרלוס ואלדס (Carlos Valdes) יגלם את דמותו של המדען הגאון סיסקו רמון (Cisco Ramon) או בשמו הנוסף Vibe לפחות בפרק הפיילוט, יותר מזה לא ידוע בכל מה שקשור לדמותו של רמון.

חייבים לציין שליהוקה של פאטון כמו גם שלושת השחקנים שלוהקו לפני כשבוע בינתיים חתומים רק על הפיילוט עם אופציה לעונה שלמה אבל הכול תלוי באיכות פרק הפיילוט שיוצרי הפלאש יצליחו להפיק, על מנת ש- CW תזמין עונה שלמה של הסדרה. עם הצלחתה הפנומנאלית של החץ הירוק בעונתה השנייה שנכנסת לחלק השני של העונה, הסבירות להזמנת עונה שלמה של הפלאש היא מאוד גבוהה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א