האם האלמנה השחורה תקבל סרט משלה?

במארוול בונים על האלמנה השחורה

באחד הפוסטים הקודמים התייחסנו לעובדה שמארוול עדיין לא יצרו סרט שבמרכזו נמצאת גיבורת על ולא גיבור על כמו שראינו ב 9 הסרטים שיצאו עד עכשיו. בזמנו חשבנו שמארוול הולכים על גב' מארוול אבל בגלל שזה מצריך הכנת קרקע אינטנסיבית (לא היה אזכור לדמותה של גב' מארוול בסרטים הקודמים) ישנה סבירות גבוהה שבמארוול שינו כיוון והולכים להתמקד בדמות הנשית שכבר מוכרת לרוב צופי הקולנוע. אם לא ניחשתם עדיין אני מדבר על האלמנה השחורה אותה מגלמת סקרלט ג'והנסון ביקום הקולנועי שמארוול יצרו. עד היום האלמנה השחורה של ג'והנסון הופיע ב 3 סרטים, כאשר האחרון שבהם הוא קפטן אמריקה חייל החורף. רק לשם השוואה האלמנה השחורה הופיעה בכמות סרטים זהה לזה של קפטן אמריקה ות'ור ורק איירון-מן הופיעה ביותר סרטים ממנה. מצד שני לרוב היא הופיעה בתפקידי והיא עדיין לא הופיע בסרט משלה.

בראיון שקווין פידג' נתן בזמן קידומו של הסרט הנוקמים עידן אולטרון הוא התייחס לדמותה של העלמנה השחורה ומה מצפה לה בעתיד:
"אנחנו מתחילים לצלם את הנוקמים בסוף חודש מרץ. החלק של האלמנה השחורה הוא גדול מאוד. אנו לומדים יותר על העבר שלה מהיכן היא באה ואיך היא הגיע לסרט. הרעיון של חקר הדמות עוד יותר בסרט משלה יהיה נהדר, ויש לנו כמה רעיונות עליהם אנחנו עובדים "
גם בעבר היו דיבורים על יצירת סרט בשביל העלמנה השחורה אחרי הופעתה של סקרלט ג'והנסון באיירון-מן 2 וגם אחרי הופעתה בנוקמים אבל עד היום שום דבר לא קרה. נכון לעכשיו אין משהו סגור עבור סרט של העלמנה השחורה אבל יהיה בהחלט מעניין לראות את הדמות בנוקמים עידן אולטרון.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א