ארבעת המופלאים והבעיות שבדרך

ארבעת המופלאים תתכוננו לקטסטרופה

כל מה שקשור לאתחול של ארבעת המופלאים בנתיים נראה כאילו זאת קטסטרופה שהולכת ליפול עלינו משום מקום ולשם היא גם תחזור. צמד הסרטים שפוקס עשו לפני כמה שנים לא היו כל כך גרועים כמו שהרבה אנשים חושבים ובינתיים הסרט שג'וש טראנק מרכיב נראה הרבה יותר גרוע ממה שראינו ב 2005 ו-2007.
הכל מתחיל בשחקנים הלא מתאימים שנמצאים על סף ליהוק לדמויות הראשיות. נתחיל עם השמועה שאומרת שמייקל בי. ג'ורדן שכנראה ילוהק לתפקיד של ג'וני סטורם / הלפיד האנושי. ממבט אחד על ג'ורדן ניתן להסיק ... זה ממש לא הלפיד האנושי שאנחנו רוצים לראות. ברגע שעושים שינויים כל כך דרסטיים יחסית לחומר המקור רוב הפעמים זה נגמר ממש אבל ממש לא טוב.

אם העובדה שככל הנראה נראה לפיד אנושי שחור לא מדאיגה אתכם מה תגידו על העובדה שנראה את דר. דום, עד פה הכול בסדר אבל בפוקס בונים על שינוי דרסטי לדמות של דר. דום ע"י הפיכתו לדמות נשית. כן קראתם נכון דר. דום הולך להיות אישה בארבעת המופלאים הקרוב. אנשים יכולים לרדת על ג'וליאן מקמהון על הופעתו בגרסה הקולנועית מ 2005 אבל אם הגרוע מכל יקרה ודר. דום יהפוך לבחורה זה יצור רף תחתון חדש עבור המותג שפוקס ממש לא מצליחים לבנות מחדש.

בנוסף למייקל בי. ג'ורדן ישנם שמועות על שחקנים נוספים שנבחנים לדמויות המפתח ביניהם: אמי רוסום (חסרי בושה) וקייט מארה (בית הקלפים) לדמותה של סוזן סטורם / האשה הבלתי נראית. מיילס טלר לדמותו של ריד ריצ'רדס / מר. פנטסטיק. קריסטיאן קוק לתפקיד בן גרים. כמו כן קיט הרינגטון (משחקי הכס) נבחן לאחד מהתפקידים.
אם מייקל בי. ג'ורדן באמת סגור לתפקיד ג'וני סטורם הייתי מאוד רוצה לדעת איך הגאונים של פוקס יצליחו להסביר את קשר הדם בינו (בחור שחור) לבין אמי רוסום או קייט מארה (הלבנות) שאמורות לשחק את אחותו בסרט.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א