האחים וושאבסקי עובדים על טרילוגית מטריקס חדשה

המטריקס חוזר

מטריקס משנת 1999 הוא ללא ספק אחד הסרטים ששינו את תעשיית הקולנוע בעשור הקודם . אם זה האפקטים המיוחדים שלא ראינו דבר דומה להם קודם ואם זה העלילה שהצליחה לעניין כמעט את כל חובבי הקולנוע. הסרט קידם בצורה בלטי רגילה את כל מי שהיה מאורב בפרויקט ואת האחים וושאבסקי בפרט.  שני סרטי ההמשך שהגיעו בתחילת שנות האלפיים לא הצליחו לשחזר את ההצלחה של הסרט הראשון אבל הם היו צמד סרטים מהנה שהצליח לסגור את הסאגה היטב. מצד שני הם גם לא היו מסוגלים לשחזר את ההצלחה של סרט המטריקס הראשון, רף הציפיות היה בשמיים ובד"כ כשהציפיות לא ריאליות הצלחת הסרט (במקרה זה זוג הסרטים) היא כמעט בלתי אפשרית. אף אחד לא זוכר שמטריקס רילודד ומטריקס רבולושנס היו סרטים מהנים מה שכולם זוכרים זה העובדה שהם לא היו המטריקס הראשון. עם כל האכזבה היחסית רילודד ורבולושנס קהל הצופים נהר לבתי הקולנוע ורק גדל מאז יציאת הסרטים. לפני מספר שנים יצא ידיעה שמישהו שתל באחד האתרים שהאחים וושאבסקי עובדים על סרטי ההמשך למטריקס (מטריקס 4 ו-5) והרשת געשה, כולם דיברו על זה.



אנחנו לא יודעים אם טרילוגיית מטריקס החדשה תהיה המשך ישיר למה שראינו משלושת הסרטים הראשונים או שזה יהיה אתחול מחדש (משהו שבהוליווד מאוד אוהבים לעשות לאחרונה). אם מתמקדים על מה שאמר הארכיטקט לניאו על העובדה שהוא לא היה הראשון אז בהחלט יש על מה להתבסס כאן וכל כיוון שהאחים וושאבסקי יבחרו ללכת בו זה יהיה מספיק מעניין כדי לחוות את המטריקס שוב.

אז נכון להיום מתקבלת ידיעה דומה המדווחת בהרחבה בלטינו רוויוז ובה טוענים שהאחים וושאבסקי הגישו טיוטות ראשוניות לאולפני האחים וורנר לטרילוגיית מטריקס חדשה. הטענה המרכזית של לטינו רוויוז היא שמאז מטריקס רבולושנס האחים וושאבסקי לא חוו הצלחה מסחררת, הכישלון האחרון של האחים וושאבסקי היה ענן אטלס שפשוט לא היה מובן מצד אחד ולא התאים לקולנוע מצד שני. הסרט החדש פרי יצרם של האחים וושאבסקי הוא עלייתה של ג'ופיטר (Jupiter Ascending) שנראה ממש מבטיח על הנייר עם מילה קוניס צ'אנינג טאטום ושון בין בתפקידים הראשיים אבל עם תקציב של מעל 200 מיליון דולר הסרט צריך להיות קצת יותר ממבטיח אם האחים וושאבסקי ואולפני האחים וורנר רוצים להחזיר את ההשקעה בסרט.

אם חשבתם שהאחים וושאבסקי הם היחידים שלא הצליחו ליצור להיט בשנים האחרונות אז באולפני האחים וורנר לא הכול ורוד. מאז ששיתוף הפעולה בין האחים וורנר ולג'נדרי פיקצ'רס (Legendary Pictures) הסתיים, האחים וורנר עיבדו את הזכויות על אחד המותגים החמים ביותר היום – שליחות קטלנית. מה שמשאיר את האחים וורנר רק עם הזכויות על הדמויות של די. סי. קומיקס, עם ההתקדמות האיטית והמבולגנת בכל מה שקשור לסרט ההמשך לאיש הפלדה (באטמן נגד סופרמן) זה ממש לא נראה מבטיח.
בלי קשר למה שקורה עם סרטי גיבורי העל של די. סי. קומיקס האחים וורנר בטח ישמחו לקבל מותג נוסף שמסוגל ליצור הרבה מאוד מזומנים, המטריקס הוא דוגמא מצוינת.

אין לנו יותר מידי פרטים חוץ ממה שלטינו רוויוז פירסמו מצד אחד אין שום הוכחה או אישור של האולפנים מצד שני לטינו רוויוז נוהגים לצאת בסקופים אותם כל מי שקשור לתעשייה מבטיח לשלול מיידית אבל כמה שבועות לאחר מכן אנו מגלים שהסקופ היה במקום.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א