ארנולד שוורצנגר מתייחס לשליחות קטלנית 5 + פרטי עלילה חדשים

שליחות קטלנית 5

ככל שעונת הקיץ מתקרבת אנו מתחילים להתכונן לשוברי הקופות שמגיעים אלינו לטובה. אבל עם עין אחת אנחנו פוזלים לכיוון 2015 מסוקרנים, איזה סרטים אנחנו נקבל בקיץ הבא. 
אחד מסימני השאלה הגדולים ביותר של קיץ 2015 הוא האתחול של שליחות קטלנית (Terminator: Genesis). אחרי תקופה ארוכה של הכנות מפרכות, אנחנו יודעים מי יגלם את התפקידים החשובים בסרט בגלל שצוות השחקנים כבר נחשף: אמיליה קלארק ממשחקי הכס תנסה להיכנס לנעליה הגדולות של לינדה המילטון בתפקיד שרה קונור. ג'יי קורטני מספרטקוס דם וחול לוהק לתפקיד קייל ריס. ג'ייסון קלארק מכוכב הקופים הוא בחירה מעניינת ובהחלט ראויה לתפקיד ג'ון קונור. וארנולד שוורצנגר חוזר לשחק את המחסל הנודע. אלן טיילור הבמאי של ת'ור 2 ינסה ליצור משהו מעניין ממותג שמשום מה עיבד משהו בשנים האחרונות .

צילומי הסרט אמורים להתחיל ב 21 לאפריל 2014 בניו אורלינס. לפי הראיון שארנולד שוורצנגר נתן בפסטיבל הספורט בסוף שבוע שעבר הוא לא ציין את התאריך המדויק של תחילת הצילומים אבל זה מה שהיה לו להגיד:
"אנחנו מתחילים לצלם באמצע או בסוף אפריל, ייקח לנו בין ארבעה או ארבעה וחצי חודשים. נתחיל לצלם את הסרט בניו אורלינס ונמשיך בסן פרנסיסקו ואולי מעט ממנו בלוס אנג'לס, אבל רוב הצילומים יהיו בניו אורלינס."
אם נתייחס לאיכות התסריט ארנולד ממש מתלהב ממה שהוא קרא וכנראה שיש למה לצפות
"התסריט הוא פנטסטי, ואני באמת מצפה לסרט הזה."
אז נכון שארנולד הוא לא בדיוק אובייקטיבי בכל מה שמתקשר לסרטיו אבל עדיין לשמוע את הפידבק החיובי שלו ומבט על צוות השחקנים שנבחר לסרט בהחלט מבטיח שנקבל סרט איכותי.

אנחנו יודעים שעלילת הסרט תנוע לפרקים בין העבר לעתיד. אנחנו הולכים לקפוץ בין העלילה של הסרט המקורי  מ 1984 לעלילה של הסרט השני יום הדין מ 1991 ומשם לנקודות זמן חשובות נוספות בעבר שהולך לעצב את העתיד הקודר. אבל החידוש בסרט הקרוב היא העובדה שהסרט יחזור לעבר היותר רחוק ממה שראינו בגרסה המקורית של שליחות קטלנית מ 1984. אנחנו נראה את שרה קונור הצעירה מתמודדת עם הוריה. משהו שבהחלט יכול להיות מעניין וייתן לצופה הזדמנות לראות מי עיצב את דמותה של שרה קונור הצעירה.
אם הכול יסתדר לפי התוכניות ישנה סבירות מאוד גבוהה לסדרת טלוויזיה שתהיה מקושרת ישירות לסרטים החדשים של המותג.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א