וולברין 3 מקבל תאריך יציאה לאקרנים



חדשות וולברין 3

חדשות נהדרות לחובבי אקס מן. וולברין 3 קורה עור וגידים. לא מזמן חשבנו שאקס מן ימי העתיד שהיה יהיה סרטו האחרון של יו ג'קמן כוולברין, אחרי הכול הוא לא חתום יותר על סרטים נוספים עם פוקס. ליהוק חדש לדמותו של הוולברין נראה כמהלך בלטי נמנע. לא משנה כמה יו או חובבי הקומיקס רוצים ג'קמן לא יכול לשחק את הדמות לעד, הגיל יעשה את שלו.
עבודת הכנה לסרט ההמשך לוולברין מ 2013 כבר החלה, אנחנו יודעים שג'ימס מנגולד יחזור לביים את הסרט החדש וג'קמן ככל הנראה יחזור לגלם את הדמות. עד היום לא ידענו שום דבר שיכול להתקשר לעלילת הסרט למרות שמנגולד רמז בעבר:
"יש טקסטים רבים על קשריו: דמויות מהקומיקס ונבלים אחרים שאנחנו יכולים להביא למסך וליצור עוד הרפתקה גדולה."
גם ג'קמן עצמו רמז מה הוא היה רוצה לראות בסרט הבא של הוולברין למרות שהוא עצמו עדיין לא חתום על החוזה לסרט אבל נראה שזהו עניין פורמאלי קטן שלא יעמוד בדרכנו לראות את ג'קמן נכנס לנעליו של וולברין פעם נוספת. סיבה נוספת לעובדה שככל הנראה נראה את ג'קמן בסרט היא העובדה שפוקס הכריזו על תאריך יציאה רשמי 3 למרץ 2017 משהו שהם לא היו עושים בלי שהאס שלהם היה מסכים לתנאים. לפני שפוקס החתימו את יו ג'קמן הם החתימו מראש את כותב התסריט לסרט דוויד ג'ימס קלי, האיש שהיה אמור לכתוב לאתחול המחודש של דרדוויל אבל כל מה שהיה קשור לדרדוויל התרסק ברגע שהזכויות על המותג חזרו למארוול. את דרדוויל נראה  על המסך הקטן בפרויקט של מארוול את נטפליקס. אם לא דרדוויל אז וולברין, בפוקס החליטו לא להשאיר את קלי חסר תעסוקה והחליטו לנווט אותו לכיוון וולברין 3.

משהו נוסף שניתן להגיד על וולברין 3 היא העובדה שמנגולד ציין שהעבודה על הסרט לא תתחיל לפני שהצילומים לאקס מן אפוקליפסה יסתיימו (סרט ההמשך לאקס מן העתיד שהיה למי שלא מעודכן). אנחנו כבר יודעים שהעתיד שהיה אותו נראה השנה ב 23 למאי ישנה לחלוטין את סרטי אקס מן בעתיד, בגלל שהוא הולך ליצור יקום גדול יותר למותג אקס מן (משהו בדומה ליקום של מארוול) .היקום החדש שהעתיד שהיה יפתח הוא בעל פוטנציאל אינסופי. סרט אקס מן אפוקליפסה אמור להתרחש בשנות ה 80. העתיד שהיה ידלג בין העתיד האפוקליפטי לבין שנות ה 60-70 של הכיתה החדשה. יש סיכוי מאוד גדול שהסוף של העתיד שהיה ישפיע דרסטית על העלילה של וולברין 3. אם וולברין 3 יהיה באמת סרטו האחרון של ג'קמן כוולברין יש סבירות גדולה מאוד שנראה את הקומיקס של מרק מילר Old Man Logan מגיע למסך הגדול. בכל מקרה לא משנה לאיזה כיוון פוקס יקחו אותנו עם וולברין 3 זהו בהחלט סרט ששווה לחכות לו.

סרטי אקס מן - תאריכי יציאה לאקרנים

אקס מן העתיד שהיה – 23 למאי 2014
אקס מן אפוקליפסה – 27 למאי 2016
וולברין 3 – 3 למרץ 2017

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א