טריילר מספר 2 לסרט אקס מן העתיד שהיה



טריילר שני לסרט אקס מן העתיד שהיה

כחודשיים לפני יציאתו לאקרנים אנחנו מקבלים את הטריילר השני לאקס מן העתיד שהיה. סרט גיבורי העל היקר ביותר בהיסטוריה מציב רף ציפיות בלטי רגיל. קצת מוזר שלא ראינו טריילר נוסף של העתיד שהיה מאז אוקטובר אז שוחרר הטריילר הראשון לסרט. כאשר הטריילר הראשון פשוט ריכז את התמונות הראשונות ששוחררו בקומיקון בקיץ האחרון (שלא תטעו הטריילר היה אדיר). הסיבה שלקח כל כך הרבה זמן לשחרר טריילר נוסף לסרט נבעה בגלל כמות הגדולה של אפקטים שהיו צריכים לעבור עיבוד סופי (האמת ההמתנה הייתה שווה את זה). לפני כשבוע שוחררו תמונות ראשוניות לאינסטגרם שהרכיבו את הטריילר אותו ראינו היום, לא ניתן היה לראות משהו קונקרטי שיחשוף פרטים נוספים על הסרט המצופה אבל ברגע שהטריילר השני לאקס מן העתיד שהיה שוחרר, זה היה כבר סיפור אחר לגמרי. בטריילר החדש ראינו את אקס מן מהעבר והעתיד נלחמים ולא רק נלחמים אלה נלחמים בזקיפים. אותם זקיפים שרצינו לראות עוד בסרט הראשון שיצא ב 2000.
נראה שהעתיד שהיה מתקן הרבה פגמים מסרטי אקס מן הקודמים. הראשון שבהם היא העובדה שקולוסוס נכנס סוף סוף לעניינים, גם בובי איש הקרח מראה לנו מה הוא באמת שווה עם גלישת הקרח המפורסמת שלו. בנוסף לצמד חברי האקס מן הוותיקים גם החברה החדשים מראים ניצוצות של תקווה. סאנספוט עם שינוי בואר ובלינק שנראית כדמות מבטיחה בהחלט. ואנחנו עדיין לא יודעים מה מחכה לנו עם בישופ ווורפאט.
נראה שיסנגר סוף סוף הולך לתת לנו סרט אקשן ראוי לו חיכינו המון זמן. אולי בגלל שבריאן סינגר עצמו נמצא עם הגב אל הקיר אנחנו כנראה נקבל משהו בלתי נשכח. בפוקס חשפו את כל הקלפים ושמו אותם על השולחן, הם השקיעו הרבה מאוד כסף באקס מן העתיד שהיה, וסינגר יודע את זה. כישלון לא יבוא בחשבון מסרט שאמור לפתוח טרילוגיה נוספת למותג ולא מדובר כאן רק על אקס מן, אלה גם ארבעת המופלאים שיבואו בהמשך הדרך ומי יודע אולי סרט שישלב את 2 המותגים. צריך להבין שלפוקס יש תחרות רצחנית מול דיסני-מארוול, האחים וורנר וסוני. מי יהיה האולפן שיוציא את הסרט הכי טוב באותה שנה, זה לא רק כסף יש כאן המון יוקרה ואם בפוקס יצליחו ליצור סרט איכותי שבו זמנית ישלוט בקופות ועל הדרך ירמוס את המתחרים אז זה יהיה הדובדבן שבקצפת.
בריאן סינגר מביים שורה של שחקנים חלקם מהשורה הראשונה ועל חלקם נשמע רבות בהמשך, ביניהם: פיטר דינקלג׳ (בוליבר טראסק), בו בו סטיוארט (Warpath), פאן בינגבינג (בלינק). אליהם מצטרפים מאקס מן הכיתה החדשה ג׳ניפר לורנס (מיסטיק), מייקל פאסבנדר (מגנטו הצעיר) וג׳יימס מקאווי (פרופסור X הצעיר). אותם משלימים האקס מן מהטרילוגיה המקורית: יו ג'קמן (וולברין), פטריק סטיוארט (פרופסור X), איאן מק'קלן (מגנטו), אלן פייג׳ (קיטי פרייד), שון אשמור (Ice Man), האלי ברי (סופה), דניאל קדמור (קולוסוס) ואנה פאקווין (רוג) אותה נראה בגרסת הדי.וי.די.

סרטי פוקס הקרובים - תאריכי יציאה לאקרנים

אקס מן העתיד שהיה – 23 למאי 2014
ארבעת המופלאים - 19 ליוני 2015
אקס מן אפוקליפסה – 27 למאי 2016
וולברין 3 – 3 למרץ 2017
ארבעת המופלאים 2 - 14 ליולי 2017
סרט מארוול לא ידוע (ככל הנראה אקס פורס) - 13 ליולי 2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א