האם סופה של האלי ברי נמחקה מאקס מן העתיד שהיה?

אקס מן העתיד שהיה - סופה

אקס מן העתיד שהיה הוא אחד הסרטים המבטיחים ביותר של קיץ 2014 ואחד הפרויקטים הגדולים ביותר שפוקס הוציאו לפועל. בפוקס החליטו לקשר בין טרילוגיית סרטי האקס מן שיצאה למסכים בתחילת שנות האלפיים לכיתה החדשה והסרטים החדשים בסדרת אקס מן שאמורים להגיע בעתיד: אפוקליפסה, אקס פורס וסרט המשך לכיתה הראשונה שגם כן אמור להגיע בשלב כלשו בעתיד הקרוב.

אקס מן העתיד שהיה מרכז בתוכו מספר רב מאוד של דמויות שהופיעו בטרילוגיה המקורית מתחילת שנות האלפיים ודמויות משמעותיות מאקס מן הכיתה הראשונה. סופה היא אחת הדמויות שהרבה מאוד אנשים השתוקקו לראות שוב במיוחד אחרי שהאלי ברי הסכימה שוב להיכנס לדמות למרות ההיריון, מה שבהחלט יגביל את דמותה בסרט.
טור רכילות בניו יורק דיילי ניוז מדווח שדמותה של סופה "צומצמה" בעתיד שהיה. ולא עברו להם רק 4 חודשים מאז שגילינו שדמותה של רוג נמחקה כליל מהגרסה הקולנועית של אקס מן העתיד שהיה. המקור מדווח שדמותה של סופה מופיעה בסך הכול בסצנה אחת בסרט ולהאלי ברי ישנו רק משפט אחד בתוך הסרט. בנוסף המקור מדווח שברי עצמה לא מודעת לעובדה והיא תגלה את זה כמו כולנו בהקרנה של הסרט ב 23 למאי. 

הסרט מכיל הרבה מאוד דמויות ומשלב את כל הדמויות המרכזיות מהטרילוגיה המקורית ומהכיתה החדשה. אינפלציה של מוטנטים תמיד הייתה הבעיה של סרטי אקס מן. במפלט האחרון הופיעו כל כך הרבה דמויות מוכרות שחשיבות של כל דמות עיבדה הרבה מערכה בעיני הצופה, מה שגרם להרבה חובבי קומיקס להתאכזב מהסרט לכן הסבירות למה שקרה לדמותה של אנה פאקווין ודמותה רוג, יכול בהחלט לקרות גם לסופה והאלי ברי. בכל מקרה זה רק שמועה במקומון צהוב כך שישנה סבירות גבוהה מאוד שזה לא נכון מצד שני גם סצנה אחת עם סופה בסרט כל כך מפוצץ יכולה לעזור לסרט כולו לכן חדשות אלה הם אולי לא חדשות טובות להאלי ברי אבל אקס מן העתיד שהיה הוא עדיין הסרט הכי מצופה לשנת 2014

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א