האמריקאים חודשה לעונה שלישית


האמריקאים

לידיעת צופי האמריקאים, אתם תשמחו לדעת שהסדרה חודשה לעונתה השלישית ברשת FX. האמריקאים לא נחשבת לסדרה הפופולארית ביותר ברשת FX לפחות לא כמו ילדי האנרכיה וסיפור אימה אמריקאי. אבל למרות זאת הסדרה בכיכובם של קרי ראסל ומתיו רייס המשחקים זוג סוכני ק.ג.ב המתחזים לזוג אמריקאי טיפוסי בזמן המלחמה הקרה זוכה להערכה רבה אצל הצופי בארה"ב. רוב צופי האמריקאים הם בוגרים בני 18-49 כך שFX מבטיחה לעצמה את נאמנותם של צופיה הבוגרים של ארה"ב. 

מבט שונה על האמריקאים

טריילר לעונה השלישית של אחת מסדרות הריגול הטובות ביותר שנוצרו
אחרי עונה ראשונה עוצרת נשימה האמריקאים חזרו עם עונה שנייה רגוע הרבה יותר אבל עם זאות הסדרה מצליחה לשחזר את מספרי הרייטינג הסבירים לה זכתה בעונתה הראשונה. נשארו רק מספר פרקים בודד עד לסיומה של העונה השנייה של האמריקאים וב FX לא נשמעו שום קולות על חידוש הסדרה לעונה 3. היום יצאה הודעה רשמית מרשת FX שהזמינה 13 פרקים נוספים של האמריקאים מה שמבטיח עונה שלישית לאמריקאים ברשת FX. למרות שהרייטינג של האמריקאים הוא לא בשמיים ההודעה על חידוש הסדרה לא הפתיע רבים.  האמריקאים בשנה האחרונה זכתה להרבה מאוד ביקורות חיוביות ואין סוף מועמדויות מאז שעלתה לאוויר בשנה שעברה.

לא ניתן לדעת כמה זמן האמריקאים תהיה באוויר אבל מה שבטוח הוא שלפחות עונה אחת נוספת אנחנו נקבל מהאמריקאים וזה מספיק טוב בשבילי לפחות בשלב הזה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א