גותהאם טריילר ראשון


טריילר גותהאם

מרגע ההכרזה של פוקס על פיילוט לסדרה גותהאם הרשת הייתה בהמתנה מורטת עצבים. כולם רצו לראות את התמונות הראשונות מסדרה האמורה לספר את סיפור הרקע לאביר האפל. בניגוד לסרטי באטמן שהתמקדו בברוס ווין עצמו וזהותו, סדרת גותהאם של פוקס תתמקד יותר בעיר עצמה (כמו ששם הסדרה מרמז). הדמות הראשית היא דמותו הצעירה של השוטר גורדון (בן מקנזי) לפני שהתקדם בדרגות המשטרה. בנוסף לגורדון נראה את בולוק שוטפו הוותיק של גורדון והרבה דמויות של הנבלים הצעירים: פינגווין (רובין טיילור), אשת החתול (כרמן ביקונדובה), איש החידות (קורי מייקל סמית) ופויזן אייבי. כמו כן הסדרה תעקוב אחרי הריפוי העצמי של ברוס ווין בן ה 10 אחרי מות הוריו ונראה איך גורדון משפיעה על דמותו של ווין הצעיר.
וידאו: גותהאם טריילר הכירו את גותהאם סיטי לפני עידן באטמן
קצת מוקדם לשפוט אחרי טריילר אחד בלבד מה שברור לכולם הוא להוקו של בולוק שנראה כמשהו חיובי בהחלט. סצנה של רצח הוריו של ווין הצעיר נמצאת בפרק הראשון והיא תהיה בסיס איתן לסדרה שאמורה להתבסס על פענוח זהות הרוצח כמו שגורדון הבטיח לברוס הצעיר בטריילר. כמות הנבלים הגדולה יחסית היא בהחלט מוגזמת ונקווה שנקבל אותם בכל פרקי הסדרה ולא את כולם בבאת אחת בפרק הראשון. דמותו של גורדון עצמה נראת טיפה אנמית לפחות לפי הטריילר אבל נקווה להתבדות כי הסדרה בעלת פוטנציאל אדיר. 

בכל מקרה רשת פוקס מאמינה בפרויקט והיא הזמינה 13 פרקים רשמיים (לפחות נכון לעכשיו). למי שמכיר את פוקס זה לא מבטיח לסדרה שום דבר כי הרשת ידוע בלגנוז פרויקטים מבטיחים ומצד שני להשאיר/להמשיך להריץ זבל על מסכי הרשת. בשלב הזה הדבר היחיד שצריך להדאיג את חובבי הקומיקס היא העובדה שהסדרה תרוץ ברשת פוקס וגם אחרי שתביא עונה טובה ישנו סיכוי מאוד גבוהה שהיא לא תחודש.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א