משינימה השיקה את סדרת סטריט פייטר


סדרת סטריט פייטר חדשה

אחת מסדרות משחקי המחשב הגדולות ביותר של שנות ה 80 וה-90 הייתה Street Fighter או בתרגום עילג ביותר לשפתנו המופלאה לוחם רחוב. אי שם באמצע שנות ה 90 יצא סרט די רע בכיכובו של ז'אן קלוד ואן דאם למרות שהסרט הצליח באופן יחסי בקופות הוא לא שיקף בשום דרך את רוח הסטריט פייטר האמיתי. ומאז יצא עוד סרט גרועה הרבה יותר שלא שווה שום התייחסות בפוסט זה בגלל שהוא היה כשלון חרוץ בקופות והרבה יותר חשוב שהוא היה כל כך גרוע שהוא היה בלתי ניתן לצפייה. מאז לא ראינו שום דבר שקישר את המותג לטלוויזיה או לקולנוע.

משינימה (Machinima) הם החברה שהביאו לנו את שתי העונות הנהדרות של מורטל קומבט והפעם הם התפנו להחיות מותג אדיר נוסף שעד לא מזמן נחשב כמשהו שאף אחד לא רצה לגעת בו עם מקל. סטריט פייטר, הגרסה האינטרנטית של משינימה נראתה מצוין מהטריילר ששוחרר לפני כמה שבועות וכאת כאשר כל 12 הפרקים של העונה עלו לרשת ניתן לסכם האם Street Fighter Assassin's Fist שווה צפייה.
הסדרה מתמקדת ב 4 דמויות עיקריות 2 מוכרות יותר ו 2 מוכרות פחות. לכל אורך העונה הראשונה של הסדרה אנו עוקבים אחרי מערכות היחסים בין 2 זוגות של דמויות. ריו וקן הצעירים והאחים Gôki ו-Gôken. 

למרות התקציב הדל איכותה של הסדרה עולה בכמה רמות מעל הסרטים הגרועים מהשנים האחרונות. ועדיין לסדרה יש בעיות משלה. יוצרי הסדרה הלכו על עלילה פשוטה ובסיסית ובזמן שהסיפור התמקד בריו וקן הכול נראה טוב ומבטיח אבל מחצית מהעונה הוקדשה לתיאור סיפור הרקע בין Gôki ו-Gôken וקטעים אלה נראו הרבה יותר משעממים וקשים לצפייה. בסה"כ ייחודיותה של Street Fighter Assassin's Fist היא העובדה שהיא לא זזה מילימטר מחומר המקור. הכול נראה מאוד אותנטי. אם זה התלבושות, המראה הוויזואלי של הדמויות העיקריות (קן נראה כאילו הוציאו אותו ישירות מהמשחק) והכי חשוב סגנון הלחימה שהציג את כל התנועות והמהלכים החשובים אותם כל דמות אוהבת לבצע, הקרב בין ריו לקן בפרק לפני האחרון נראה עוצר נשימה וזה משהו שכל כך מדהים לראות ולהתפעל ממנו ברגע שחושבים על התקציב הזעום ניתן לצוות ההפקה.

אם אתם ילדי שנות ה 80 וה-90 אתם חייבים לראות את Street Fighter Assassin's Fist או בשמו העברי ... רגע אין לו שם עברי אם נתרגם את זה מאנגלית אז זה ישמע כך: לוחם הרחוב אגרוף המתנקש, נשמע די רע אז עדיף להישאר עם השם המקורי. בכל מקרה אסור לכם להחמיץ את סדרת האינטרנט הזאות ואתם מוזמנים לראות אותה בחינם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א