דוח מיוחד עושה את דרכו לטלוויזיה

בשנים האחרונות נוצר מין טרנד של סדרות טלוויזיה מצליחות שעושות את דרכן לקולנוע, ברוב המקרים זה לא ממש עובד והסרט לא הופך להיות שובר קופות מצליח אבל עושה כמה דולרים וכמו שהצופים נהנים מהמוצר הסופי גם האולפנים עושים קופון שמכסה את ההוצאות. מה תגידו על תופעה הפוכה של סרט מצליח שעושה את דרכו לטלוויזיה, 2 המותגים המוכרים ביותר שעשו את דרכם מהקולנוע לטלוויזיה היו סטארגייט ובלייד האחד מצליח יותר והשני פחות, כך שאי אפשר לדעת אם המעברים האלה שווים את ההשקעה.
tom-cruise-in-minority-report
טום קרוז בדוח מיוחד

סרט מצליח (יחסית) שעושה כנראה את המעבר לטלוויזיה כיום הוא דוח מיוחד, ההוא עם טום קרוז שמגלה לעולם את הטאץ'-סקרין הווירטואלי. הפרויקט עדיין לא סגור באופן סופי ולא בטוח אם בסופו של דבר נראה את דוח מיוחד על המסך הקטן אבל במקרה שהכול יסתדר סטיבן ספילברג יהיה האיש הכול יכול והוא זה שיבחר את השחקן לתפקיד הראשי בדיוק כמו שהוא עשה עם האלי ברי ב Extant של CBS.
עלילת הסרט המקורי בכיכובו של טום קרוז עקבה אחרי שוטר בעולם עתידני בו לשוטרים הייתה היכולת לעצור פשעים לפני שהם קרו, כאשר דברים השתבשו הגיבור מצא את עצמו במצב לא נעים ובו הוא היה צריך לנקות את שמו ולברוח מעמיתיו השוטרים, משימה לא קלה בכלל במיוחד כשהצד השני יודע בדיוק את המהלכים אותם אתה מתכוון לבצע.
דוח מיוחד מבוסס על הסיפור הקצר אותו כתב  פיליפ דיק (Philip K. Dick). מה שככל הנראה נתן את הדחיפה לפרויקט הטלוויזיוני של דוח מיוחד היא ההצלחה של מתחת לכיפה השקופה (Under the Dome) של CBS ובנוסף להצלחה היחסית של Extant שמשודרת כעת. סדרות המדע בדיוני לרוב הצליחו בטלוויזיה גם כאשר העלילה של הסדרות הייתה מתחת לכל ביקורת (ראה ערך התנגדות) לכן אם הפרויקט יצא לפועל רוב הסיכויים שהוא יכסה את ההוצאות וייתן עונה אחת או שתיים טובות. בכל מקרה מה שבטוח זה שלא נראה את טום קרוז על המסך הקטן (כי הוא הרי עסוק במשימה בלתי אפשרית 5) אבל בהחלט יהיה מעניין לראות את הסדרה אם הכול יסתדר לטובה.
מה אתם אומרים הייתם נותנים צ'אנס לדוח מיוחד גרסת הטלוויזיה?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א