האם ליאם ניסן מגיע לעונה השלישית של החץ הירוק ?

בתחילת חודש הבא תתחיל עונתה השלישית של החץ הירוק ברשת CW. חוץ מכמה סרטוני קידום העונה עצמה. בהם אוליבר ופליסיטי נמרחים אחד על השני וקידום סדרת הבת הברק בה אוליבר מייעץ לבארי אלן איך להיות גיבור על. אנחנו לא ממש יודעים מה הולך לקרות בעונה השלישית של הסדרה. סופה המפתיע של העונה השנייה של החץ הירוק שינה כיוון לחלוטין כך שניתן לצפות להכל. האלמנט החשוב ביותר שמציק לצופיה האדוקים של החץ ירוק היא העובדה שאף אחד לא יודע מי הולך להיות הנבל הראשי בעונה השלישית של הסדרה.


oliver-queen-is-green-arrow
החץ הירוק
אחת מהספקולציות הייתה שראס אל גול (Ra’s al Ghul) בכבודו ובעצמו יהיה הנבל בעונה הנוכחית של החץ הירוק. אם הספקולציות של חובבי הסדרה נכונים, רוב הסיכויים שרשת CW כבר החתימו שחקן שיגלם את ראס אל גול אבל אם ב CW עדיין מחפשים את האיש הנכון לתפקיד? נחשף בפני יוצרי הסדרה מועמד הכי ראוי שאפשר לקבל בדמותו של ליאם ניסן.

ניסן כזכור גילם את דמותו של ראס אל גול בטרילוגיית באטמן האחרונה (באטמן מתחיל) של כריסטופר נולן. ובראיון שניסן נתן ל MTV בזמן קידום סרטו החדש A Walk Among the Tombstones הוא נשאל ע"י צ'ארלס וואב (המראיין של MTV):
"האם CW פנו אליך כדי שתחזור לגלם את דמותו של ראס אל גול?" 
תשובתו של ניסן הייתה "לא, אבל אם היו מציעים לי, הייתי מסכים בלי לחשוב פעמיים".
בהמשך ניסן נשאל "מה היית מייעץ לשחקן שיגלם את דמותו של ראס אל גול?"
תשובתו של ניסן הייתה "הוא חייב להאמין בפילוסופיה של הדמות. ראס אל גול האמין באופן מוחלט במה שהוא עושה והוא האמין בסופו של דבר שהוא מציל את הציביליזציה, זה היה טיעון די טוב. בכל דור, ליגת המתנקשים היא זו שהביאה את המגיפה כדי לטהר את האנושות, כי המין האנושי היה צריך להתנקות. מאוד מסוכן, אבל אתה צריך להאמין בזה"
כמו רוב חובבי הקולנוע והטלוויזיה, אף אחד לא ציפה ששחקן בקליבר של ניסן יסכים להופיע בטלוויזיה ועוד בסדרת גיבורי על, במיוחד בזמן נתון זה. תגובתו החיובית ואפילו ההתלהבות שניסן הקרין בזמן הראיון מעידה על כך שניסן באמת אהב את הדמות אותה גילם בבאטמן מתחיל. גם אם מפיקי החץ הירוק ליהקו שחקן שיגלם את ראס אל גול בטלוויזיה תשובתו של ניסן בראיון של MTV הולכת לעשות כאבי ראש רציניים לקודקודים של CW. אנחנו כבר יודעים שכמה שחקני קולנוע יופיעו בעונה השלישית של החץ הירוק (בראנדון ראות' מסופרמן חוזר ורילה פוקושימה מוולברין) אבל כמו שציינו ניסן הוא פשוט בקליבר אחר. 

האפשרות של הקישור בין היקום שכריסטופר נולן יצר עם טרילוגיית האביר האפל והחץ הירוק הטלוויזיוני של CW יכולה ליצור באזז בלתי רגיל סביב הסדרה. מצד שני דמותו של ראס אל גול כנראה תופיע במספר פרקים אם זה בעונה הנוכחית של הסדרה ואולי גם בעונותיה הבאות, וזה החלק הבעייתי מבחינתו של ניסן ויוצרי הסדרה. לוח הזמנים של ניסן הוא אחד מהצפופים בהוליווד, הבן אדם עושה סרטים ללא הפסקה והאפשרות של הופעה במספר רב של פרקים בחץ הירוק יכולה להיות בעיתית עבורו.

סיכוייו של ניסן להופיע בעונתה השלישית של החץ הירוק הם קלושים עד אפסיים בגלל שבנוסף ללוח הזמנים העמוס של ניסן. בתחילת הקיץ ג'וף ג'ונס המנהל של די. סי. קומיקס הגיב לקשרים בין העולם הטלוויזיוני והקולנועי של די. סי. קומיקס:
"לא, לא יהיה שילוב בין יקום הקולנוע עם היקום של הטלוויזיה, כדי שלא נוגבל יצירתית. יוצרי הסרטים יכולים לעשות הגרסה הטובה ביותר שלהם . הם רוצים לספר את הסיפור שהכי טוב בשביל עולם הקולנוע. בזמן שאנחנו עושים משהו שונה בפינה אחרת של יקום DC בטלוויזיה"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א