סרט דדפול מגיע אלינו בקרוב


דדפול מגיע

זה לקח 4 שנים יותר מידי אבל עכשיו זה רשמי, אולפני פוקס נתנו אור ירוק ליצירת דדפול. זה היה קשה ארוך ומייגע, מצד שני עם פוקס זה לא עובד בשום דרך אחרת וסוף סוף האסימון נפל. 
ב 2009 יצא למסכים וולברין עם יו ג'קמן וליב שרייבר לצדם בתפקיד קטן וקצת זניח הופיעה גם ריאן ריינולדס כאשר הוא גילם את דמותו של ווייד ווילסון (Wade Wilson) שכיר חרב, ליצן שלא סתם את הפה לרגע אבל חשוב יותר מזה האיש שבעתיד הפך להיות דדפול. העובדה שדדפול קיבל תפקיד כל כך זניח בסרט היה טעות מצד פוקס אבל מה שהיה הרבה יותר קטסטרופלי זה מה שפוקס עשו עם הדמות בחצי השני של הסרט. הליהוק של ריינולדס לדמותו של ווייד ווילסון / דדפול היה מושלם לא תמצאו שחקן שיתאים יותר לתפקיד. ההופעה של ריינולדס בתחילת הסרט הייתה מצוינת. אבל ברגע שסטרייקר התחיל לעשות ניסויים והפך את ווילסון לזומבי עם סלט של כוחות על זה נהיה רע עד כדי מזעזעה. ודמותו של דדפול קיבלה כתם שלא נשטף עד היום.

משנת 2009 ריינולדס ועוד כמה מהכותבים הבכירים בתעשייה ניסו לדחוף לכיוון של סרט דדפול אבל שום דבר לא עזר וסרט של דדפול לא הצליח להתרומם בשום דרך אפשרית (פוקס כבר אמרנו). גם אחרי שיו ג'קסון ציין שהוא רוצה לראות את דדפול בסיבוב נוסף, גם וולברין לא עזר. ביוני השנה ביום האחרון של הקומיק-קון של סן דייגו דלף סרטון שטים מילר וריאן ריינולדס הכינו בשביל אולפני פוקס, בניסיון נואש להחיות את סרט דדפול שהיה עם רגל וחצי בקבר רק כדי שפוקס סוף סוף יאשרו את הפרויקט.

אף אחד לא יודע איך בדיוק הסרטון דלף אבל בגלל התזמון ניתן להסיק שמישהו רצה להעביר את מלוא הלחץ של סרט דדפול לכיוונם של האולפנים. כאן נכנסו הרשתות החברתיות לפעולה והביאו את הסרטון לכל חור אפשרי. חובבי הקומיקס וכל מי שאוהב את דמותו של דדפול חיכה יותר מידי זמן לזה וברגע שהם ראו את הקטע שדלף הלחץ על האולפנים גדל, "איך זה יכול להיות שהם (פוקס) עדיין לא אישרו את הסרט ?" פוקס כנראה קלטו את המסר וראו את הבאזז העצום שהסרטון יצר ונשארו בלי יותר מידי ברירות וסוף סוף עשו מהלך נכון ואישרו את הסרט (טוב מאוחר מאשר אף פעם). 

דדפול קיבל את התאריך - 12 פברואר 2016 מה שאומר שהוא יופיע אחרי הכישלון החרוץ של ארבעת המופלאים המחודש (סיבות למה ארבעת המופלאים הולך להתרסק: ארבעת המופלאים והבעיות שבדרך, למה ארבעת המופלאים הוא כישלון ידוע מראש) ולפני אקס מן אפוקליפסה. מי שיצליח לשרוד את ארבעת המופלאים יכול להיות שיקבל טיזר לדדפול בדיוק כמו שבסרט דדפול כנראה נראה טיזר שקשור לאפוקליפסה בסצנת הסיום של הסרט.

ריינולדס עצמו עדיין לא חתום על חוזה רשמי להופעה בדדפול אבל רוב הסיכויים שהוא יוחתם בקרוב. ריינולדס שחווה כמה כישלונות בשנים האחרונות עם הפקח הירוק ו R.I.P.D צריך את דדפול כמו אוויר לנשימה כדי לחזיר את הקרירה שלו למסלול הנכון. ועם תסריט סביר רוב הסיכויים שהסרט יצליח הרבה יותר מסרטיו הקודמים של ריינולדס.

תאריכי שחרור לסרטי פוקס

Fantastic Four - ארבעת המופלאים 7 אוגוסט 2015
Deadpool - דדפול 12 פברואר 2016
The Wolverine 3 - וולברין 3 3 מרץ 2017
Fantastic Four 2 - ארבעת המופלאים 2 14 יולי 2017
סרט אקס מן לא ידוע (סרט שהיה אמור להיות אקס פורס אבל כנראה יהיה סרט גמביט עם צ'נינג טייטום) 13 יולי 2018


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א