מי יהיה הנבל של משימה בלתי אפשרית 5 ?


חדשות משימה בלתי אפשרית 5

לפני כחודש דיווחנו שג'רמי רנר סגר על הופעה נוספת בסרט משימה בלתי אפשרית החדש, הסרט החמישי בסדרה. רנר מצטרף לצוות הכולל את טום קרוז ששוב יוביל צוות מרשים של שחקנים שיחזרו לסרט החדש כמו וינג ריימס, סיימון פג, פאולה פאטון שכנראה תצטרף גם כן תצטרף כמו שציינו בעבר ונראה פנים חדשות בצוות IMF בדמותה של רבקה פרגוסון. 

עם כל השמות הגדולים שחוזרים למשימה בלתי אפשרית 5 עדיין לא שמענו על ליהוק הנבל הראשי של הסרט. לאורך כל 4 הסרטים הקודמים הנבלים הם לא אלה שהשאירו חותם משמעותי על צופי הסדרה. הסיבה העיקרית לזה היא העובדה שרוב צופי הסדרה מגיעים כדי לראות את הצוות של איתן האנט יוצא ממצבים בלתי אפשריים כל פעם מחדש וממש לא איכפת להם נגד מי טום קרוז מתמודד. לכן העובדה שעדיין לא לוהק שחקן לתפקיד ממש לא מדאיגה את חובבי הסדרה.

לפי דדליין שון האריס הוא המועמד הראשי לתפקיד במשימה בלתי אפשרית 5. לחובבי הנוסע השמיני ... , אני אתקן את עצמי, מי שראה את פרומתיאוס יכול לזהות את האריס שגילם את דמותו העצבנית של פיפללד (Fifield) בסרט הדי כושל של רידלי סקוט. בנוסף לפרומתיאוס האריס הופיע בטרילוגיית טרילוגיית כיפה אדומה (Red Riding) כמו כן הוא הופיע גם בטלוויזיה בסדרות כמו הבורג'ס, על טבעי ולילה מסוכן.

בדדליין מזכירים את שון האריס בגלל שנכון להיום הוא מסיים את רוב הפרויקטים בהם הוא מעורב כמו: Serena עם ג'ניפר לורנס ובראדלי קופר ומקבת' שם הוא יופיע ביחד עם מייקל פאסבנדר. מה שמשאיר את השחקן חסר תעסוקה בחודשים הקרובים בדיוק מה שיוצרי משימה בלתי אפשרית 5 צריכים ברגע זה.

תאריך יציאה לקולנוע

משימה בלתי אפשרית 5 יגיע לקולנוע ב 31 ליולי 2015

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א