סדרות מומלצות לעונת 2014 - 2015

סדרות מומלצות לעונת 2014-2015

בפוסט זה נתמקד יותר בהמלצות של האתר מגדלור לסדרות שמתחילות את עונותיהם בסתיו 2014, חלק מרשימת הסדרות הופיעה בפוסט: סדרות טלוויזיה מומלצות עונת 2014-2015 אבל בפוסט זה נפרט קצת יותר על כל סדרה ונוסיף טריילרים כדי שתוכלו להתרשם ממה שמגיע לטלוויזיה האמריקאית בקרוב מאוד. כמו כן נתמקד בסדרות חדשות שפותחות את עונותיהן הראשונות וגם נמליץ על סדרות מצוינות שחוזרות לטלוויזיה האמריקאית אחרי הפסקה ארוכה.

Scorpion

רוברט פטריק הוא סוכן ממשלתי המחליט להשתמש בחבורה של גאונים (המוזרים במקצת) כדי למנוע אסון אחרי שחבורה של האקרים פרצו לתוכנה השולטת על מגדל פיקוח מקומי ומאיימים לגרום למטוסי נוסעים להתרסק. האמת אחרי הצפייה בטריילר הסדרה לא נראית כמו משהו שחייבים לראות אבל בגלל שרוברט פטריק מופיע כאן אפשר לתת לסדרה הזדמנות לפחות לכמה מהפרקים הראשונים.
הסדרה תעלה ברשת CBS ב 22 ספטמבר 2014

Staiker

נראה שדילן מקדרמונט מנסה בכל הכוח לנסות ולהחיות את הקריירה הכושלת שלו והפעם הוא מנסה להיעזר במגי קיו (ניקיטה בשבילכם), על מנת שהסדרה עם השם הבעייתי "Staiker" תצליח לשרוד את העונה הראשונה בשלום ותחודש לעונה שנייה. הצמד חמד מנסה לתפוס מטריד סדרתי בסדרה שנראת כמו משהו שלא ממש מתאים לטלוויזיה. בדיוק כמו עם סדרת Scorpion, הסיבה ש Staiker נמצא ברשימת הסדרות המומלצות של פוסט זה היא מגי קיו ואם אתם ממש רוצים לראות את דילן מקדרמונט מתרסק שוב אז זאת ההזדמנות הנוספת שלכם. Staiker נראית כמו אחת מאותן סדרות שלא תצליח לגמור את העונה.
הסדרה תגיע לרשת CBS ב 1 לאוקטובר

גותאם - Gotham

את גותאם לעסנו בבלוג זה מאז שהפרויקט השאפתני של די. סי קומיקס בשיתוף עם רשת פוקס היה בשלבי תכנון. מי שלא עקב אחרי הפוסטים בהם פירטנו על העלילה של גותאם ועל הליהוקים של הסדרה (גורדון, בולוק וסלבטורה מרוני) אנחנו נחזור על זה שוב. גותאם של רשת פוקס תעקוב אחרי דמותו הצעירה של הבלש ג'ימס גורדון (בן מקנזי) שותפו הארווי בולוק (דונל לוג) ותחנת המשטרה שתצטרך להלחם בכל הפושעים המפורסמים (או לפחות הגרסאות הצעירות שלהם) של העיר גותאם. מי שלא הבין עד עכשיו אנחנו לא נראה את באטמן בסדרה זו , נראה את ברוס ויין בן ה 10 שיעבד את הוריו בפרק הפתיחה ומידי פעם הסדרה תבקר את דמותו כדי להבין איך ברוס ויין הצעיר מתמודד עם הכאב. ברוס ויין תהיה דמות שולית בסדרה וכל הפוקוס יתמקד בגורדון ובפושעים.
גותאם תשודר בפוקס ב 22 לספטמבר

קונסטנטין - Constantine

סדרת קומיקס נוספת שעושה את דרכה לטלוויזיה היא קונסטנטין. הוותיקים מבנינו זוכרים את סרט הקולנוע בעל אותו השם עם קיאנו ריבס שלא כל כך הרשים את גרעין חובבי הקומיקס והיום עשור אחרי אותו הסרט די. סי נתנו אור ירוק לסדרת הטלוויזיה שתתן פייט למארוול גם על המסך הקטן. קונסטנטין (מאט ריאן) הוא לא גיבור קונבנציונלי שהתרגלנו לראות בקולנוע או בטלוויזיה, הוא אסיר לשעבר בעל כוחות על טבעיים והוא נלחם בשדים וכוחות אפלים אחרים שזולגים לעולמינו ממימד אחר.
קונסטנטין  תשודר ברשת NBC ב 24 לאוקטובר

פלאש - The Flash

פלאש או הברק היא סדרת בת לחץ הירוק של אותה הרשת (CW). למי שצפה בעונה השנייה של החץ הירוק הוא יכול היה לראות את הופעת האורח של בארי אלן בסדרה בצמד פרקי אמצע העונה. כנראה שגרנט ג'סטין השאיר רושם מאוד חיובי על יוצרי החץ הירוק וגם אם לא כנראה שהם רצו למנף את הצלחת החץ הירוק בכל דרך אפשרית, שהם החליטו ליצור סדרה חדשה שתתבסס על האיש המהיר בעולם. ברשת CW הרבה מאוד דברים על עונת הבכורה של פלאש שעלילתה תתמזג במהלך העונה עם האירועים של אחותה הבוגרת החץ הירוק.
פלאש תגיע ל CW  ב 7 אוקטובר

החץ הירוק - Arrow

אין ספק שהחץ הירוק היא אחת מסדרות הקומיקס הטובות ביותר בטלוויזיה היום. הסדרה מצליחה לשמור על מתח לכל אורך העונה, מפתיע כשצריך ומכניסה את הדמויות המעניינות של די. סי. קומיקס ליקום הטלוויזיוני של די. סי. בעונה זו של החץ הירוק יהיה שיתוף פעולה עם סדרת הברק שתעלה באותה הרשת כך שיהיה כדאי לעקוב אחרי 2 הסדרות.
החץ הירוק חוזרת לרשת CW ב 8 לאוקטובר

המאה - The 100

סדרת המדע בדיוני של רשת CW הצליחה להרשים בעונתה הראשונה וחודשה לעונה השנייה שתפתח אוטוטו. העלילה מתרחשת כמאה שנים בעתיד בו כדור הארץ נפגע קשות ממלחמות הגרעיניות שהתרחשו בזמננו וכאת כאשר לשרידיה האחרונים של האנושות שחיו בחלל במאה השנים האחרונות אין ברירות והם חייבים לחזור בחזרה לכדור הארץ.הם מסתגלים שוב לעולם שאבותיהם עזבו ובו זמנית נלחמים מול שורדי השואה הגרעינית המקומיים של כדור הארץ שנשארו מאחור 100 שנים לפני.
המאה חוזרת לרשת CW ב 22 לאוקטובר

המתים המהלכים - The Walking Dead

סדרת המופת של רשת AMC חוזרת לעונתה החמישית (ולא האחרונה) כדי לעקוב אחר גורלם של שרידי המין האנושי שמנסים לשרוד מהזומבים שמאכלסים את העולם כעת ויותר מכל מהאנשים האחרים שיעשו הכול כדי לשרוד בעולם הפוסט אפוקליפטי של המתים המהלכים.
המתים המהלכים חוזרת למסכים עם עונתה החמישית ב 31 אוקטובר

Z Nation

מישהו ב Syfy ממש התרשם מההצלחה של המתים המהלכים והחליט שהוא הולך ליצור סדרת זומבים שהיא העתק כמעט מושלם למתים המהלכים עם הבדל אחד קטן . בזמן שהמתים המהלכים מתהדרת בעלילה מצוינת והתפתחות של הדמויות המרכזיות . בסדרה הנוכחית אין את כל הדברים הטובים שיכולים להפוך סדרה למשהו גדול באמת.  הסדרה פשוט נמצאת כאן כדי להציג לנו כמה שיותר דרכים איך להרוג זומבים, ובסה"כ גם זה נחמד.
הסדרה תשודר ברשת Syfy ב 12 ספטמבר

המפץ הגדול - The Big Bang Theory

הקומדיה ההזויה בה חבורה של גאונים חסרי כל יכולת לתקשר עם נשים מנהלים מערכות יחסים עם חברות המין היפה. 
המפץ הגדול חוזרת לרשת CBS ב 22 לספטמבר

הרשימה השחורה - The Blacklist

הסדרה מספרת על מבוקש מסוכן שיום אחד מסגיר את עצמו לרשויות ועוזר להן לתפוס את הפושעים המסוכנים בעולם עליהן הרשויות אפילו לא יודעים. אין ספק שג׳יימס ספיידר הוא האיש שעשה את העונה הראשונה של הרשימה השחורה. וזה בדיוק מה שציפו ממנו, נקווה רק שבעונה השנייה כל שאר שחקני הסדרה ישנו פאזה ויעלו מדרגה במשחקן.
הסדרה חוזרת לרשת NBC ב 22 לספטמבר

סוכני המגן - Agents of SHIELD

אם עקבתם אחרי הפוסטים הקודמים שלנו בנושא סוכני המגן אתם כבר יודעים שהעונה הראשונה של הסדרה פשוט לא הייתה טובה. למרות שממש רצינו לראות בהצלחתה כמעט שום דבר לא עבד. אז אתם שואלים מה סוכני המגן עושה ברשימת הסדרות המומלצות הזו, ישנו פרט שלא כולם יודעים אבל לוסי לולס (זינה בשבילכם) מצטרפת לעונה השנייה של הסדרה המדשדשת. זה אולי מוטעה לשים את כל הביצים בסל אחד אבל לולס לרוב מצליחה להרים את כל סדרות הטלוויזיה בהן היא מופיעה (ספרטקוס, זינה הנסיכה הלוחמת ובטלסטאר גלקטיקה). וזה מספיק בשבילנו לפחות בשלב זה.
הסדרה חוזרת לרשת ABC ב 23 לספטמבר

מארוול: הסוכנת קרטר - Marvel's Agent Carter

הסדרה השנייה של מארוול שיוצאת לאור והפעם זאת הסוכנת קרטר, למי שראה את קפטן אמריקה הראשון ייזכר בהופעת הבכורה של הדמות בסרט. במארוול כנראה התרשמו מהשחקנית היילי אוטוול והחליטו לנסות לחלוב את צופי הטלוויזיה בעוד סדרה שתתבסס על הקומיקס של קפטן אמריקה בואו רק נקווה שהם למדו את הלקח מסוכני המגן והסוכנת קרטר תצליח יותר מסוכני המגן.
הסדרה תעלה ברשת ABC באמצע 2015

Backstrom

סדרה נוספת שממבט ראשון לא נראית כמו משהו. אבל ממבט נוסף הסדרה מזכירה במידה את האוס, רק במקום הרופאים יש שוטרים שחוקרים מקרי רצח. במרכז העניינים נמצא בלש מבריק הנמצא במסלול ישיר של התרסקות עצמית, ההופך את החקירות היומיומיות של צוות השוטרים שעובדים איתו לבלתי נסבל במקרה הטוב. אם עדיין לא השתכנעתם אתם מוזמנים לצפות בטריילר והוא דווקא נראה ממש טוב.
את Backstorm נראה ברשת FOX באמצע 2015

Hieroglyph 

שינוי כיוון של רשת פוקס שמזמינה סדרה שהולכת להתמקד בגנב מקומי שמשתחרר מהכלא המצרי רק כדי לעזור לשליט מצריים פרעה להשתלת על נתיני הארמון ולחשוף את הסודות והאינטריגות שמתרחשות בסביבתו. השחקן המוכר ביותר שמופיע בסדרה הוא ג'ון רייס דייויס משר הטבעות וגם בלעדיו הסדרה נראית מסקרנת ושווה צפייה, לפחות מהטריילר.
הסדרה לא תגיע לרשת פוקס בגלל שהיא בוטלה עוד לפני שידור פרק הבכורה

Aquarius

הסדרה מספרת על שוטר בעיר לוס אנג'לס של שנות ה 60. גיבורנו רודף אחרי אדם שהוא מנהיג כת ורוצח סדרתי בו זמנית - צ'ארלס מנסון. על הנייר הסדרה לא מבטיחה רבות אבל אחרי שמגלים  שדייוויד דוכובני מופיע בתפקיד הראשי זה משנה את התמונה כולה.
הסדרה תשודר ברשת NBC ב 2015

סדרות מומלצות נוספות שעדיין לא שיחררו טריילרים או תאריכים רשמיים לעונות החדשות שלהן לשנת 2015 הן :

Heroes Reborn
בנשי - Banshee 
האמריקאים - The Americans
משחקי הכס - Game of Thrones
בלש אמיתי - True Detective
מפרשים שחורים - Black Sails
בית הקלפים - House of Cards
המוסקטרים - The Musketeers
הוויקינגים - Vikings 
ריי דונובן - Ray Donovan
12 Monkeys
מכת נגד - Strike Back

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א