טריילר: חטופה 3


חטופה 3

ליאם ניסן אולי נמצא בעשור השישי לחייו אבל זה ממש לא מנע ממנו מלהפוך לאחד מכוכבי האקשן הגדולים ביותר של העשור האחרון במיוחד כשהמתחרים שלו הרבה יותר מבוגרים ממנו (ארנולד, סטאלון ...) והדור הצעיר לא ממש מצליח למצוא את הנוסחה המנצחת (וויל סמית, בראד פיט ...). בליש ששמנו לב ניסן הופיע באינספור סרטי אקשן שהצליחו לעשות סכומי כסף סבירים וכנראה זה מה שנותן לניסן את הדחיפה להמשיך. אחרי הכול אם משהו טוב עובד ומצליח אין שום צורך לעשות שינויים מיותרים ולשנות, וזה בדיוק מה שניסן עושה. 

TAKEN 3 | Official Trailer [HD] | 20th Century FOX

ליאם ניסן חוזר בפעם השלישית לחטופה
אחרי צמד סרטי חטופה, הראשון שהצליח יותר וגם השני שהצליח פחות אבל עדיין עשה את מה שהיה עמור לעשות וזה לעשות בוכטה של כסף. ומגיע הפרק השלישי בסאגה של בריאן מילס כשהפעם הסיפור הוא קצת שונה. פמקה ג'נסן ומגי גרייס חוזרות גם הן בפעם השלישית לסדרת הסרטים כדי לתת גב לניסן. בחטופה 3 (Tak3n) בריאן מופלל ברצח ע"י ארגון פשע מסתורי ובריאן נאלץ הפעם להלחם לא רק בפושעים אלה גף לפרק את הצורה למשטרת לוס אנג'לס.

פורסט וויטאקר מצטרף לקאסט בסרט השלישי כדי לתת סוג של קונטרה לניסן עצמו. אבל בסופו של יום הכוכב האמיתי היחיד בסרט הוא ניסן עצמו כשכל שאר השחקנים משמשים כתפאורת רקע נחמדה. חטופה 3 כנראה יהיה הסרט האחרון שיחתום את הטרילוגיה בגלל מוות של אחת הדמויות בסרט. אם אתם רוצים לדעת מי זה, צפו בטריילר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א