האם קייט בקינסייל חוזרת לסדרת סרטי מלחמת האופל ?


 קייט בקינסייל חוזרת לסרטי מלחמת האופל ?

אי שם ב 2003 הגיח לעולם סרט אקשן / איימה אפל במיוחד עם תקציב דל יחסית ששילב בתוכו את 2 הז'אנרים המסקרנים של מלחמת הערפדים באנשי זאב. הצמד חסר הניסיון לן וייסמן וקאווין גראבו (Kevin Grevioux) הצליחו לשלב צוות שחקנים איכותיים שבאותה תקופה היו זרים לחלוטין לז'אנר האקשן. שחקנים כמו: מייקל שיין, ביל נייהי, סקוט ספידמן ואפילו קייט בקינסייל שבאותה התקופה לא הייתה מזוהה כלל עם הז'אנר. להפתעת כולם הסרט הצליח הרבה מעל המצופה והצליח ליצור לעצמו קהילה מאוד גדולה של חובבי הז'אנר שקראו לסרט האדפטציה הטובה ביותר של שילוב הערפדים ואנשי הזאב באותו המותג. 

עם הצלחת מלחמת האופל ב 2003 סרט ההמשך היה רק שאלה של זמן. ב 2006 קיבלנו סרט המשך ישיר לסרט המקורי (מלחמת האופל: אבולוציה - Underworld: Evolution). ב 2009 קיבלנו את הסרט השלישי בסדרה עליית אנשי הזאב - Rise of the Lycans ללא קייט בקינסייל ועם רונה מיטרה שנכנסה לנעליה של בקינסייל בסדרה (בגלל שהסרט היה פריקוול לצמד הסרטים הראשונים). בעליית אנשי הזאב ניתנה לצופים ההזדמנות להבין מאיפו צמחה האיבה האדירה בין אנשי הזאב לערפדים. ואז הגיע שנת 2012, ואיתה סוג של ריבוט מסוים לסדרה של מלחמת האופל והסרט הרביעי בסדרה - התעוררות (Underworld: Awakening) עם תקציב מוגבל יחסית וכשלון ידוע מראש שהתגלה בקופות קצת אחרי העלייה לאקרנים, סדרת סרטי מלחמת האופל נראתה די גמורה. גם אחרי שבשנת 2014 הגיח אני פרנקינשטיין (I, Frankenstein) שהיה מין אח חורג באותו עולם של מלחמת האופל והצליח לעשות סכומי כסף סבירים מחוץ לארה"ב זה נראה שהמותג שלן וייסמן וקאווין גראבו יצרו צריך דם חדש.

בשנים האחרונות היו דיבורים על סרט מספר 5 בסדרת מלחמת האופל, אבל העובדה ששנתיים אחרי הסרט הרביעי לא ראינו איזושהי תזוזה חיובית לכיוון מלחמת האופל 5, אומרת הרבה. יתכן שהכישלון הצורב של התעוררות הוא הגורם המרכזי לעובדה שכנראה לא נראה סרט חמישי בסדרה. מצד שני אותו כישלון כנראה יפתח את הדלת לאתחול מלא של הסדרה כולה. ב THR פרסמו לפני כמה ימים כתבה על אולפני Lakshore Entertainment ובהם האולפנים מפרטים את התוכניות עבור מלחמת האופל.

נכון להיות 11 שנים אחרי הסרט המקורי, הסרט הראשון הוא הסרט הטוב בסדרה . אם האתחול של הסדרה יסטה מהתבנית אותה יצר הסרט הראשון מבחינת תקציב, האפקטים, התאורה והקרבות יש סיכוי שנקבל סרט שהוא הרבה רעש וצילצולים (בדומה לאבולוציה) אבל לא משהו שיוכל להחזיר את הסדרה ואת הז'אנר כולו למסלול הנכון. השאלה האמיתית שחובבי סדרת סרטי הערפדים שואלים את עצמם ברגע שהם קוראים שורות אלה היא איך קייט בקינסייל משתלבת באתחול החדש של מלחמת האופל?

 הסרט הראשון של מלחמת האופל מ 2003 היה פרצת דרך עבור קייט בקינסייל כגיבורה הנשית של אותה תקופה (משהו שנשאר איתה עד היום), בדיוק כמו שקייט בקינסייל עזרה למותג של מלחמת האופל להפוך למה שהוא היום. יהיה מעניין לעקוב אחרי חדשות מגזרת מלחמת האופל ואם האולפנים יחליטו ללהק שחקנית חדשה במקום בקינסייל (כרגע זה נראה בלתי נמנע כי עם בקינסייל זה כבר לא יהיה אתחול לסדרה) הם יצטרכו לשבת ולחשוב טוב טוב מי יכולה להיכנס לנעליה הגדולות של שחקנית המזוהה יותר מכל עם המותג שנקרא מלחמת האופל. 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א